Персонал організації – це:
Принципова відмінність керівників від спеціалістів полягає у:
Система роботи з персоналом організації включає такі підсистеми:
Підбір персоналу як підсистема системи роботи з персоналом :
Оцінювання персоналу як підсистема системи роботи з персоналом
Розвиток персоналу як підсистема системи роботи з персоналом :
Мотивація праці як підсистема системи роботи з персоналом :
Розстановка кадрів як підсистема системи роботи з персоналом :
Під стратегією та політикою менеджменту персоналу організації розуміють:
Взаємозв’язок стратегії та політики менеджменту персоналу із загальною стратегією організації та кадровою роботою полягає у тому, що:
До групи генеральних стратегій функціонування (вони пов’язані з поведінкою організації на ринку) належать такі різновиди стратегій організацій:
До групи генеральних стратегій розвитку належать такі різновиди стратегій організацій:
Стратегія менеджменту персоналу, що відповідає стратегії лідерства в низьких витратах, орієнтується на:
Стратегія менеджменту персоналу, що відповідає стратегії диференціації, орієнтується на:
Стратегія менеджменту персоналу, що відповідає стратегії фокусування, орієнтується на:
Стратегія менеджменту персоналу, що відповідає стратегії зростання, орієнтується на:
Стратегія менеджменту персоналу, що відповідає стратегії помірного зростання, орієнтується на:
Стратегія менеджменту персоналу, що відповідає стратегії скорочення, орієнтується на:
Колективний договір – це:
Правила внутрішнього трудового розпорядку – це:
До основних причин виникнення трудових конфліктів у організації належать:
Існує п’ять стилів (за Томасом - Кілменом) розв’язання міжособистісних конфліктів:
Стиль компромісу щодо розв’язання міжособистісних конфліктів передбачає, що:
Стиль співробітництва щодо розв’язання міжособистісних конфліктів полягає у тому, що:
Стиль конкуренції щодо розв’язання міжособистісних конфліктів полягає у тому, що:
Стиль пристосування щодо розв’язання міжособистісних конфліктів полягає у тому, що:
Стиль ухилення щодо розв’язання міжособистісних конфліктів полягає у тому, що:
Трудовий договір – це:
Особова справа – це:
Трудова книжка – це:
Штатно-посадова книга (штатний формуляр) – це:
Алфавітна книга – це:
Директивний (автократичний) стиль управління персоналом характеризується:
Демократичний стиль управління характеризується:
Ліберальний стиль управління характеризується:
Внутрішньоорганізаційна трудова кар’єра може бути:
Горизонтальний тип кар’єри передбачає просування працівника
Вертикальний тип кар’єри передбачає просування працівника
Центрострімкий тип кар’єри передбачає просування працівника
До основних процесів руху персоналу відносять:
У процесі регулювання трудової діяльності персоналу використовують такі методи управління
Положення про структурний підрозділ - це:
Посадова інструкція - це:
Під час визначення стандартів (критеріїв оцінювання) персоналу необхідно дотримуватись певних вимог – вони мають:
Метод „ессе” як метод оцінювання персоналу передбачає:
Метод графічної шкали оцінок як метод оцінювання персоналу передбачає:
Метод ранжування як метод оцінювання персоналу передбачає:
Метод алфавітно-числової шкали як метод оцінювання персоналу передбачає:
Метод біхевіористичної шкали як метод оцінювання персоналу передбачає:
Метод оцінювання персоналу – управління за цілями передбачає:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома