Урок 8. Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей.

Додано: 17 січня 2021
Предмет: Алгебра, 9 клас
8 запитань
Запитання 1

Які із чисел  -2, -1, 0, 1 є розв’язками нерівності -3х2-х+2>0 ?

варіанти відповідей

-2

-1

0

1

Запитання 2

Використовуючи фрагмент графіка функції у=-0,5х2+4х-6, зображений на рисунку, розв’яжіть нерівність -0,5х2+4х-6≥0.

варіанти відповідей

(-∞;4]

[2; 6]

(-∞;2]⋃[6; +∞0

(2; 6)

Запитання 3

Використовуючи фрагмент графіка функції у=-0,5х2+4х-6, зображений на рисунку, розв’яжіть нерівність -0,5х2+4х-6<0.

варіанти відповідей

(4;+∞)

(-∞; 2]∪[6;+∞)

(-∞; 2)∪(6;+∞)

(2; 6)

Запитання 4

Використовуючи фрагмент графіка функції у=0,5х2-2х-4 , зображений на рисунку, розв’яжіть нерівність 0,5х2-2х-4<0.

варіанти відповідей

(-∞;+∞)

(-∞;2)

(-∞;2]

Запитання 5

Використовуючи фрагмент графіка функції у=0,5х2-2х-4 , зображений на рисунку, розв’яжіть нерівність 0,5х2-2х-4>0.

варіанти відповідей

(-∞;+∞)

(-∞; 2)

(-∞;2]

Запитання 6

Які з даних нерівностей є квадратними?

варіанти відповідей

x+2>0

х3-4х2+2<0


х³-4x2+x>0

х²-7х+23≥0

Запитання 7

Розвяжіть нерівність x2-5x-50>0

варіанти відповідей

(-5;10)


(-10;5)

(-∞;-5)∪(10;+∞)

(-∞;-10)∪(5;+∞)

Запитання 8

Знайдіть найменший розв'язок нерівності х2-5х-14≤0

варіанти відповідей

-2

-7

-1

0

вказати неможна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест