Коли відбувся перший поділ Польщі, унаслідок якого Галичина увійшла до складу Австрійської монархії?
Які держави володіли українськими землями на початку ХІХ ст.?
1. Австрійська імперія
2. Королівство Пруссія
3. Російська імперія
4. Річ Посполита
5. Австро-Угорська імперія
6. Османська імперія
Укажіть регіон, яким упродовж першої половини ХІХ ст. прокотилися селянські “холерні бунти”
У результаті «Весни народів» селяни західноукраїнських земель
У якому регіоні під впливом «весни народів» активізувався український національний рух?
Який фактор сприяв перетворенню греко-католицького духовенства в рушійну силу національного відродження на західноукраїнських землях наприкінці XVIII – на початку XIX ст.?
В уривку оцінено діяльність
«…управління ревізії книг доручило мені... прорецензувати анонімну книжечку, написану руською і надруковану в Угорщині в Буді в 1837 р. під назвою “Русалка Дністровая”. Творик цей, що містить різні сумнівні місця і видає автора як прихильника нововведень, скоро буде заборонений цензурою…»
Втрата певним народом рис власної національної ідентичності це -
Яке місто Галичини стало провідним центром українського культурно-освітнього руху в 30–40-х рр. ХІХ ст.?
У 1837 р. в місті Буді «Руська трійця» видала альманах:
Діячі, які входили до складу " Руської трійці"
Українці під час революції 1848-1849 рр. створили:
Головна руська рада діяла впродовж
У результаті «Весни народів» селяни західноукраїнських земель
Оберіть діячів які входили до складу «Руської трійці»
Оберіть ватажка опришківського руху у Північній Буковині в 40-х роках ХІХ століття
Засновник і керівник першого в Галичині освітнього товариства греко-католицьких священників
До західноукраїнських земель, що були у складі Австрійської імперії НЕ належала така територія:
Закарпатський будитель, автор вірша "Я Русин був, єсм і буду..."
Поставте події у хронологічній послідовності:
а) вихід друком "Русалки Дністрової"
б) створення "Товариства греко-католицьких священників" у Перемишлі
в) початок діяльності "Руської трійці" у Львові
Члени «Руської трійці» своє головне завдання вбачали в:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома