Метою розгортання кооперативного руху на західноукраїнських землях наприкінці ХІХ ст. було
Що мало визначальний вплив на процес створення українських політичних партій в Галичині наприкінці ХІХ ст.?
У якому році у Львові створено перший осередок товариства «Просвіта»?
Масова трудова міграція українців наприкінці XIX — на початку XX ст. була зумовлена
З іменем Івана Франка пов’язано створення
Для представників якої суспільно-політичної течії другої половини ХІХ ст. були характерні такі погляди?
«Ми не можемо більше китайським муром відділяти себе від наших братів, відкидаючи мовні, літературні, релігійні та етнічні зв’язки, що єднають нас з усім російським світом...»
«Немає ніякого окремого українського народу, є єдина й неподільна російська народність від Карпат і до Камчатки, і є єдина російська мова...»
«Якщо нам судилося потонути, то краще зробити це в російському морі, ніж у польському болоті...»
Що прискорило процес руйнування традиційних галузей господарства західноукраїнських земель у другій половині XIX ст.?
У якому році завершилось об'єднання українських радикалів Східної Галичини в політичну партію?
Про яке соціально-економічне явище йдеться в уривку з історичного джерела: «Нужда галицька так надоїла нашим людям, що і в пекло не бояться йти, щоб лише втекти з рідного краю... Пішов голос про Бразилію. Незнаний цей край, далекий, але народ не зважав, не роздумував довго: утекти з неволі - це єдиний вихід»?
Народовці ініціювали створення
Українську соціал-демократичну партію створено у Львові
Подолати лихварство в Східній Галичині та Буковині в другій половині ХІХ ст. вдалося завдяки
Укажіть одну з основних вимог українських депутатів в австрійському парламенті в другій половині ХІХ ст.
У якому університеті вперше наприкінці XIX ст. відкрито кафедру української історії (кафедру історії Східної Європи), очолену М. Грушевським?
Проаналізуйте візуальні історичні джерела й виконайте завдання
Яке явище можна проілюструвати джерелами, зображеними на фото?
«Нова ера» – спроба українсько-польського порозуміння 1890 р. в Галичині – пов’язана з діяльністю
Установіть поняття за його визначенням.
1. суспільна течія, що виникла в 1830-х рр. на Правобережній Україні, основу якої становила молодь з польських і українських спольщених шляхетських родів, яка, усвідомивши свою відповідальність перед народом, зближувалася з ним
2. суспільна течія, що склалася в середині ХІХ ст. в Галичині, Буковині та Закарпатті, представники якої виступали за національно-культурну, а згодом і державну єдність із російським народом
3. суспільна течія, що виникла в 1860-х рр. у Галичині, представники якої спрямували свою діяльність на підвищення культурно-освітнього рівня та національної свідомості українців
4. суспільна течія, що виникла в 1870-х рр. у Галичині, представники якої прагнули надати українському руху політичного характеру та першими поставили перед собою завдання боротьби за незалежність України
А) «москвофіли»
Б) «радикали»
В) «хлопомани»
Г) «народовці»
Д) «самостійники»
Установіть відповідність між прізвищем діяча та його характеристикою.
1. М. Шашкевич
2. І. Могильницький
3. І. Франко
4. М. Грушевський
А) натхненник та ідейний лідер "Руської трійці"
Б) один із засновників першої української політичної партії
В) організатор освітнього товариства галицьких греко-католицьких священиків
Г) автор фундаментальної праці з історії України
Д) засновник кооперативного руху в Галичині
Установіть хронологічну послідовність подій:
А)Заснування споживчого кооператива «Народна торгівля»
Б)Початок «рутенської акції»
В)Заснування товариства «Сільський господар»
Г)Заснування страхової компанії «Дністер»
Установіть хронологічну послідовність подій:
А)Заснування політичної організації «Руська рада»
Б)Заснування товариства «Просвіта»
В)Заснування товариства «Руська бесіда»
Г)Заснування товариства Св. Василія Великого
Укажіть назви політичних партій на землях під австрійської України наприкінці ХІХ ст..
Для економічного розвитку західноукраїнських земель у другій половині ХІХ ст. були характерні…
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома