Укажіть абіотичний чинник середовища
До трофічної групи продуцентів належить:
Унаслідок якого процесу кисень повертається в атмосферу?
Укажіть організми, які забезпечують засвоєння атмосферного азоту
Яка послідовність правильно відображає передавання енергії в ланцюгу живлення?
На уроці біології для обговорення трофічних зв'язків між організмами. клас поділили на дві групи. Перша група зазначила, що на пешому трофічному рівні перебувають рослиноїдні тварини. Друга група вважала, що на другому трофічному рівні перебувають хижаки. яка група висловила правильне судження?
Ознайомтеся зі схемою трофічної сітки (стрілки направлені в бік споживача). Охарактеризуйте схему за наведеними ознаками. Літерою А позначено:
Ознайомтеся зі схемою трофічної сітки. На третьому трофічному рівні перебувають об'єкти , позначені літерою
Охарактеризуйте зображену на малюнку тварину.
Взаємодія цієї тварини і рослини є прикладом
Поява й розвиток рослинних угруповань у місцях, де рослинності раніше не було це
Штучні екосистеми містять
Абіотична частина екосистеми
Редуцентами є
До трофічної групи консументів належить
Різниця між народжуваністю й смертністю становить :
Порівняно з природними біогеоценозами агроценози...
Відновлення рослинності на місці лісової пожежі — це приклад...
Оселення лишайників на схилах вулканів, якими текла лава, - це приклад ...
Виберіть правильне твердження. Що таке ноосфера?
Сукупність особин виду, яка займає частину території його поширення й ізольована від інших подібних сукупностей цього виду - це...
Перетворення і переміщення хімічного елемента, що відбуваються за сумісної дії біотичних та абіотичних компонентів біосфери називають біогеохімічним циклом, цей термін ввів у науку....
Із запропонованого переліку характеристик виберіть правильні щодо статевої структури популяцій
Що належить до біотичних факторів?
Виберіть ланцюг живлення з запропонованих організмів, який відповідає схемі: продуценти - консументи І порядку - консументи ІІ порядку - редуценти
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома