Укажіть основні риси української культури другої половини ХІХ ст. (3 правильні відповіді)
Хто з українських істориків присвятив все своє життя вивченню історії запорозького козацтва?
Художній напрям і творчий метод у літературі та мистецтві, що був домінуючим у другій половині ХІХ ст. і якому було притаманне послідовне дотримання принципу найбільш повного життєво правдивого відображення світу («відтворення життя у формі самого життя»), — це:
Якою діяльністю уславилися наприкінці XIX — на початку XX ст. родини підприємців Симиренків, Терещенків, Ханенків?
З іменем якого архітектора пов’язано спорудження пам’ятки мистецтва, зображеної на фото ?
Установіть відповідність між картиною ХІХ ст. та іменем художника, який її створив
Встановіть відповідність
1 М. Лисенко
2 М. Пимоненко
3 В. Городецький
4 М. Леонтович
А Художник, член товариства «передвижників», автор картин «Весілля в Київській губернії», «Свати», «Ворожіння», «Ярмарок»
Б Композитор, автор хорових поем «Легенда», «Моя пісня», класичних обробок українських пісень «Козака несуть», «Дударик», «Щедрик»
В Живописець-баталіст, графік, автор картин «Похід запорожців на Крим», «Бій Максима Кривоноса з Ієремією Вишневецьким»
Г Архітектор, автор "Будинку з химерами"
Д Композитор, етнограф, учасник громадівського руху, автор опер «Різдвяна ніч», «Утоплена», «Тарас Бульба», «Енеїда»
Установіть відповідність між іменами діячів і сферами їх діяльності.
1 І. Мечников
2 Д. Яворницький
3 Б Грінченко
4 М. Лисенко
А Література
Б Музика
В Історична наука
Г Образотворче мистецтво
Д Біологія, медицина
Автор творів «За двома зайцями», «Маруся Богуславка», «Богдан Хмельницький»?
Укажіть письменників другої половини XIX ст.(три правильних відповіді)
Укажіть композиторів другої половини XIX ст.
1. Які особливості мала освіта в українських землях у другій половині XIX — початку XX ст.?
4. У чому полягали особливості розвитку культури другої половини XIX ст. в Україні?
У чому полягали особливості розвитку освіти протягом другої половини XIX ст. в українських губерніях Російської імперії?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома