З якою метою було засновано товариство «Галицько-руська матиця»:
Як називалась організація, створена у 1848 р. у Львові греко-католицьким духовенством і українською інтелігенцією:
Наприкінці XVIII — на початку ХІХ ст. просвітницькою діяльністю серед місцевих українців Галичини та Закарпаття займалися представники:
У якому регіоні України відбувався селянський рух, про який ідеться в уривку з документа?
«…Що ж стосується підбурювання тутейших підданих, то його треба приписати… головним чином Лук’янові Кобилиці, який поширив між ними ідею, що вони вільні й мусять відібрати у дідичів ліси. Для обґрунтування цього твердження Кобилиця оповідав підданим, що він має цісарський патент, який забезпечує населенню… ці свободи».
До «Руської трійці» входили:
Вагомим прикладом активної суспільної діяльності Головної Руської Ради під час революції 1848—1849 рр. в Австрійській імперії було:
Що з указаного нижче характеризує становище західноукраїнських земель у складі Австрійської імперії?
Хто із названих історичних діячів був причетний до створення й діяльності «Товариство галицьких греко-католицьких священників…»?
Де відбувалися "Холерні бунти" у 1831 р.?
Серед вимог членів Головної Руської Ради було:
Остаточно панщину на західноукраїнських землях було ліквідовано:
Назва, яку використовували до діячів національного відродження:
Укажіть дату видання альманаху «Русалка Дністрова»:
Хто очолив Головну руську раду?
До складу Австрійської імперії входили українські землі:
Перша українська газета 1848 року
Хто зображений на малюнку?
Політична організація створена у квітні 1848 року у Львові, з метою спрямування українського національно-визвольного руху в польських інтересах.
Хто з вказаних історичних діячів став будитилем для українців Закарпаття?
Які з наведених подій відбулися у 1848 році? (3 правильні відповіді)
В якому регіоні Західної України місцеве населення потерпалдо від політики румунізації?
В якому регіоні Західної України місцеве населення потерпало від політики полонізації ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома