З якою метою було засновано товариство «Галицько-руська матиця»:
Як називалась організація, створена у 1848 р. у Львові греко-католицьким духовенством і українською інтелігенцією:
Наприкінці XVIII — на початку ХІХ ст. просвітницькою діяльністю серед місцевих українців Галичини та Закарпаття займалися представники:
У якому регіоні України відбувався селянський рух, про який ідеться в уривку з документа?
«…Що ж стосується підбурювання тутейших підданих, то його треба приписати… головним чином Лук’янові Кобилиці, який поширив між ними ідею, що вони вільні й мусять відібрати у дідичів ліси. Для обґрунтування цього твердження Кобилиця оповідав підданим, що він має цісарський патент, який забезпечує населенню… ці свободи».
До «Руської трійці» входили:
Унаслідок революції 1848 – 1849 рр. у Австрійській імперії:
В якій державі Галичина входила в окремий коронний край «королівство Галичини і Лодомерії»:
Вагомим прикладом активної суспільної діяльності Головної Руської Ради під час революції 1848—1849 рр. в Австрійській імперії було:
Що з указаного нижче характеризує становище західноукраїнських земель у складі Австрійської імперії?
Збірка «Русалка Дністрова» була видана зусиллями:
Хто із названих історичних діячів був причетний до створення й діяльності «Товариство галицьких греко-католицьких священників…»?
Серед вимог членів Головної Руської Ради було:
Діяльність «Товариства галицьких греко-католицьких священиків…» та «Руської трійці» свідчили про:
Остаточно панщину на західноукраїнських землях було ліквідовано:
Назва, яку використовували до діячів національного відродження:
Укажіть дату видання альманаху «Русалка Дністрова»:
Хто очолив Головну руську раду?
До складу Австрійської імперії входили українські землі:
Встановіть відповідність.
1. Альманах.
2. "Будителі".
3. "Весна народів".
4. Революція.
А) Активісти національно-культурного відродження.
Б) Докорінна якісна зміна, різкий перехід від одного до іншого.
В) Збірка літературних творів.
Г) Масові виступи селян на Закарпатті.
Д) Революційні виступи в Європі 1848-1849 рр.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома