Узагальнення знань про органічні сполуки 9 клас.Спирти,кислоти,жири,вуглеводи,білкі

Додано: 15 травня 2020
Предмет: Хімія, 9 клас
Тест виконано: 75 разів
20 запитань
Запитання 1

Вкажіть функціональну групу спиртів а⁾ COH,б⁾ COOH в⁾ OH г⁾ NH2

варіанти відповідей

OH

NH2

COOH

COH

Запитання 2

Вкажить речовину яка реагує і з етиловим спиртом і з оцтовою кислотою. а ⁾Na2CO3 б⁾ Na в⁾NaCLг⁾NaOH

варіанти відповідей

Na

NaCL

Na2CO3

NaOH

Запитання 3

В результаті взаємодії кислот і спиртів утворюються:

варіанти відповідей

спирти

карбонові кислоти

етери

естери

Запитання 4

РНК відповідає за:

варіанти відповідей

біосинтез білків

передачу й зберігання спадкової інформації

біосинтез жирів

зберігання спадкової інформації

процес дихання

Запитання 5

Естери вищих карбонових кислот і гліцерину- це а⁾ вуглеводи.б⁾ білки в⁾жири г ⁾мило

варіанти відповідей

білкі

вуглеводи

жири

мило

Запитання 6

Спільна властивість жирів і вуглеводів -це реакція а⁾ гідрування б⁾ гідролізу в⁾ приєднання г⁾ заміщення

варіанти відповідей

заміщення

приєднання

гідролізу

гідрування

Запитання 7

Вуглеводи в рослинах утворюються з таких речовин .а⁾ води б⁾ вуглекислого газу в⁾ води і вуглекислого газу г⁾.жирів

варіанти відповідей

жири

вода

вода і вуглекислого газу

вуглекислого газу

Запитання 8

До розчину єтанолу об′ємом 200 мл .густина 0 .8 г∕мл змасовою часткою спирту 99 % додали воду об′ємом 90 мл .Визначте масову частку спирту в утвореному розчині

варіанти відповідей

46%

54%

52%

35%

Запитання 9

Який об′єм водню утвориться під час взаємодіі розчину оцтовоі кислоти масою 48 г з масовою часткою кислоти 12.5 %з алюмінієм

варіанти відповідей

22.4

6.72

2.24

1.12

Запитання 10

Яку масу картоплі з масовою часткою крохмалю 30%потрібно переробити для одержання 500 кг глюкози

варіанти відповідей

1400 кг

1530 кг

1500кг

1470 кг

Запитання 11

Укажить групу яка складається лише з моносахаридів а⁾ глюкоза. крохмаль.б⁾ глюкоза .целюлоза . в ⁾ глюкоза .фруктоза г ⁾фруктоза .крохмаль

варіанти відповідей

глюкоза.целюлоза

глюкоза .крохмаль

глюкоза.фруктоза.

фруктоза. крохмаль

Запитання 12

Сахарозу масою 253.4гідролізували .глюкозу яка при цьому утворилася піддали бродінню.Визначте об′єм вуггликислого газу який при цьму утвориться

варіанти відповідей

31

32.4

34.2

33

Запитання 13

Виберіть правильне закінчення твердження∶Залишки молекул амінокислот при утворенні трипептиду сполучаються між собою ...а⁾ одною пептидною групою б⁾ двома пептидними групами в⁾ йонними зв′язками г⁾ трьома пепдидними групами

варіанти відповідей

одною

двома

йонний зв′язок

трьома

Запитання 14

Розрахуйте масу аміноєтановоі кислоти яку необхідно витратити для нейтралізаціі розчину калій гидроксиду масою 150 гр з масовою часткою лугу 5.6 %

варіанти відповідей

10.25

9.8

7.4

11.25

Запитання 15

Вкажить органічну сполуку яка є складовою частиною білка∶а⁾ полієтилен б⁾глюкоза в⁾крохмаль г⁾амінокислота

варіанти відповідей

крохмаль

глюкоза

амінокислота

поліетилен

Запитання 16

Вкажіть ознаку якісноі реакціі на білок∶ а⁾розщеплення крохмалю б⁾руйнування структур білка в⁾гниття решток живих організмів г⁾запах паленого пір′я

варіанти відповідей

запах паленого пір′я

розщеплення крохмалю

гниття решток живих організмів

руйнування структур білка

Запитання 17

Біуретова реакція цє реакция на∶а⁾гідроксильну групу б⁾аміногрупу в⁾карбоксильну групу г⁾пептидну групу

варіанти відповідей

аміногрупа

пептидна

карбоксильна

гідроксильна

Запитання 18

Обчисліть об′єм карбон4 оксиду що виділиться під час бродіння виноградного соку масою 250 г у якому міститься 36 % глюкози

варіанти відповідей

33.6

2.24

67.2

44.8

Запитання 19

Встановіть сполуку з найбільшим числом атомів гідрогену∶ а⁾етанол б⁾гліцерол в⁾етанова кислота г⁾бутанол

варіанти відповідей

гліцерол

етанова кислота

етанол

бутанол

Запитання 20

Обчисліть об′єм вуглекислого газу що виділився при взаємодіі оцтовоі кислоти з натрій карбонатом масою 37,1. Визначте масу витраченоі оцтовоі кислоти.

варіанти відповідей

40г, 8,2л

42г 7,84л

41г 8л

39г. 7л

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест