Велике повторення - 2021, день шостий

Додано: 14 травня 2021
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 24 рази
4 запитання
Запитання 1

На ілюстрації зображено епізод твору

варіанти відповідей

"Мартин Боруля"

"Чорна рада"

"Сон"

"Енеїда"

Запитання 2

Два твори, у яких присутня тема гордого народу, що намагається вистояти в боротьбі із сильним нападником, - це:

варіанти відповідей

"Хіба ревуть воли, як ясла повні" Панаса Мирного та Івана Білика + "Місто" Валер'яна Підмогильного

"Кайдашева сім'я" Івана Нечуя-Левицького + "Майстер корабля" Юрія Яновського

"Тіні забутих предків" Михайла Коцюбинського + "Зачарована Десна" Олександра Довженка

"Тигролови" Івана Багряного + "Лісова пісня" Лесі Українки

"Кавказ" Тараса Шевченка + "Захар Беркут" Івана Франка

Запитання 3

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Просте речення

1 Григорій Савич Сковорода приходив до лісу слухати себе та природу.

2 На думку філософа, через гамір соціуму ми часто стаємо глухими до себе та своїх справжніх потреб.

3 Посеред життєдайної природи людині легше відчути свою істинну сутність та відновитися.

4 День, проведений наодинці з природою, може додати сили та натхнення на кілька днів у вирі соціуму.


Складне речення

А Ідея єднання людини з природою, яку запропонував Сковорода, мала вплив на життя та творчість Коцюбинського.

Б Саме він тікає з міста до Кононівських полів, аби набратися сили, відновити рівновагу, повернути собі натхнення до творчості, а потім детально описує своє відродження у відомій імпресіоністичній новелі.

В Хоч психологічний стан письменника був надзвичайно складним, лагідне проміння сонця, пісні жайворонків та зозулі, шум нив та блакить неба досить швидко лікують митця.

Г Відродившись, автор знову поспішає до залізного міста, адже бажає якнайшвидше з новими силами взятися до роботи.

Д Звісно, часто в думках Коцюбинський повертається туди, де залишилися білі вівчарки, смачні сливи та залиті сонцемполя.

варіанти відповідей

1-Б, 2-Г, 3-Д, 4-А

1-Г, 2-Б, 3-В, 4-Д

1-А, 2-Г, 3-Б, 4-Д

1-Б, 2-Д, 3-Г, 4-В

1-В, 2-Б, 3-Г, 4-А

Запитання 4

З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.

Член речення

1 підмет

2 присудок

3 додаток

4 означення


Приклад речення

А Дівчина жила в будинку з квітами.

Б Колись вона попросила допомогти їй виростити всі можливі сорти троянд, півоній та мальв свою бабусю.

В Тепер різнобарвне пишне буяння барв у саду - спогад про найріднішу людину.

Г Онука часто сидить у саду, згадуючи бабусині теплі руки та добрі казки.

Д Згадувати - її улюблене заняття.

варіанти відповідей

1-В, 2-Д, 3-А, 4-Б

1-Д, 2-В, 3-Б, 4-А

1-А, 2-Б, 3-Г, 4-В

1-Б, 2-Г, 3-Д, 4-А

1-Г, 2-А, 3-В, 4-Д

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест