Вхідна діагностувальна робота з читання

Додано: 12 вересня
Предмет: Літературне читання, 4 клас
8 запитань
Запитання 1

До якого жанру відноситься прочитаний твір?

варіанти відповідей

легенда;

оповідання;

казка.

Запитання 2

Кущі якої рослини росли в Матросовому яру?

варіанти відповідей

ожини;

терну;

малини.

Запитання 3

Що знайшов хлопчик в кущах?

варіанти відповідей

жалючу кропиву;

пташенят;

гніздечко з яєчками.

Запитання 4

Яке прислів’я найточніше передає головну думку твору?

варіанти відповідей

Нікому сама птаха в руки не вскочить.

Чужим розумом розумний не будеш.

Дурне діло не хитре.

Запитання 5

Продовж речення.


 Садовлю пташину в гніздо, а вона

варіанти відповідей

... лежить, не ворушиться.

...тиц! І зникла!

...кулею в небо, більше я й не бачив її.

Запитання 6

Віднови порядок подій в тексті.

варіанти відповідей

Той спів не раз я слухав...

Так легковажно я її скривдив!

Про свою знахідку я розповів Миколці.

— Так ти — справжній живодер!

Не слухай чужого розуму...

Запитання 7

Заміни одним словом.

Дісталося на горіхи - 

варіанти відповідей

Покарати

Збирати горіхи

Вчитися

Нудьгувати

Запитання 8

Чому нас вчить прочитаний твір?

варіанти відповідей

Вчить сортувати сміття.

Вчить силі дружби між людьми.

Вчить нас бережливо ставитися до природи, не завдавати шкоди живим істотам.

Показує, що необдумані вчинки можуть призвести до негативних наслідків.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест