Вхідне діагностичне оцінювання (10 клас за 9)

Додано: 25 серпня 2021
Предмет: Геометрія, 10 клас
Тест виконано: 131 раз
12 запитань
Запитання 1

Яка з наведених точок лежить на осі абсцис?

варіанти відповідей

А (0;4)

В(1;1)

С(-3;0)

D(-5;-5)

Запитання 2

Знайдіть координати середини відрізка АВ, якщо А(-5;0), В(-1;-4)

варіанти відповідей

(3;2)    

(-2.5;-2.5)    

(-2;2)

(-3;-2)

Запитання 3

Знайдіть відстань між точками А (5;4) і  В(4;1)

варіанти відповідей

10 

√10

4√3

√106

Запитання 4

1.    Яке з наведених рівнянь є рівнянним кола з центром у точці (-5;6) і радіусом 25?

варіанти відповідей

(х+5)2+(у-6)2=625

(х+5)2+(у-6)2=25

(х-5)2+(у+6)2=625

(х+5)2+(у-6)2=5

Запитання 5

Знайдіть точку перетину прямої 2х+3у+6=0 з віссю абсцис

варіанти відповідей

 (3;0)      

(0;-2)

(-3;0)

(0;2)

Запитання 6

Яка з наведених точок належить прямій 5х-7у+12=0?

варіанти відповідей

(1;-1)

(-1;1)

(2;2)

(4;1)

Запитання 7

Сторони трикутника дорівнюють 5см, 7см, 10см. Знайдіть найбільшу

сторону подібного трикутника, якщо його найменша сторона дорівнює 10см.                  

варіанти відповідей

15см

2,5см

5см

20см

Запитання 8

При паралельному перенесенні точка А (-4;9) переходить у точку А1 (5;-8).

Знайдіть координати точки В1, у яку переходить точка В(2;-3) за такого

паралельного перенесення

варіанти відповідей

В1(-7;-14)     

В1(11;-20)

В1(-3;-4)

В1(7;-2)

Запитання 9

Знайдіть координати вектора ̅с=2̅а+3̅b, якщо  ̅а(9;4), ̅b(-1;-2)

варіанти відповідей

̅с(16;6)

̅с(15;2)

̅с(-15;10)

̅с(17;2)

Запитання 10

Скільки сторін має многокутник, якщо сума його внутрішніх кутів дорівнює  1080°?

варіанти відповідей

5

6

7

8

Запитання 11

Знайдіть третю сторону трикутника, якщо дві його сторони дорівнюють 8 см і

3 см,  а кут між ними — 60°.

варіанти відповідей

9 см

7 см

49 см

√7 см

Запитання 12

Якого найбільшого значення може набувати площа трикутника зі сторонами

8 см і 12 см?

варіанти відповідей

96 см2

48 см2

24 см2

встановити неможливо

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест