1. Геніальний художник, скульптор, архітектор і учений, а також військовий інженер і винахідник
2. Автор близько 800 винаходів у сфері електро- і радіотехніки
3. Англійський фізик та хімік, основоположник вчення про електромагнітне поле
4. «Дайте мені точку опори, і я переверну увесь світ» . Ці слова належать вченому:
5. Французький фізик, математик і хімік, член багатьох академій наук. Винайшов комутатор, електромагнітний телеграф (1829). Сформулював поняття «кінематика». Дослідження стосуються також філософії й ботаніки.
6. Продовжив праці Галілея й Кеплера. Він сформулював основні закони класичної механіки. Відкрив закон всесвітнього тяжіння, дав теорію руху небесних тіл, створивши основи небесної механіки, обґрунтував закони відбивання й заломлення світла, досліджував інтерференцію й дифракцію, відкрив дисперсію світла й розклав білі кольори в спектр. Побудував перший дзеркальний телескоп.
7. Німецький вчений. Основні праці по електриці, оптиці, кристаллооптиці, акустиці. Його ім"ям названа одиниця електричного опору.
8. Англійський фізик, творець класичної електродинаміки, один з основоположників статистичної фізики. Досліджував в'язкість, дифузію й теплопровідність газів.
9. Фізик-теоретик, один із засновників сучасної фізики, автор теорії відносності
10. Французький фізик. Основні роботи присвячені вивченню явищ люмінесценції й радіоактивності. На його честь названа одиниця виміру активності радіоактивних ізотопів.
11. Французький релігійний філософ, письменник, математик і фізик, вважається основоположником класичної гідростатики, він установив її основний закон, принцип дії гідравлічного пресу.
12. Один із засновників термодинаміки й кінетичної теорії газів, вивів формулу залежності періоду коливань контуру від його ємності й індуктивності. Займався також різними питаннями гідродинаміки, астрофізики, геофізики. Сконструював квадрантний і абсолютний електрометри й інші фізичні прилади; удосконалив дзеркальний гальванометр, магнітний компас.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома