Відмінювання числівників

Додано: 8 жовтня 2022
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 368 разів
11 запитань
Запитання 1

Правильну відмінкову форму числівника сто вісімдесят сім наведено у рядку


варіанти відповідей

Р.в. ста вісімдесяти семи

Д.в. сто вісімдесяти семи

З.в. ста вісімдесят сім

О.в. ста вісімдесятьма сіма

М.в. (у) сто вісімдесяти семи

Запитання 2

Неправильною є відмінкова форма числівника в рядку


варіанти відповідей

Р. в. трьохсот п’ятдесяти шести

Д. в. трьомстам п’ятдесяти шести

Зн. в. триста п’ятдесят шість

Ор. в. трьомастами п’ятдесятьма шістьма

М. в. (на) трьохсот п’ятдесяти шести

Запитання 3

Правильну відмінкову форму числівника сімсот дев’яносто вісім наведено в рядку


варіанти відповідей

Р. в. семи сотень дев’яноста восьми

Д. в. сімсот дев’яноста вісьмом

Зн. в. семисот дев’яноста вісім

Ор. в. сьомастами дев’яноста вісьма

М. в. (на) семисот дев’яноста вісьмох

Запитання 4

Правильну відмінкову форму числівника шістсот дев’яносто вісім наведено в рядку


варіанти відповідей

Р. в. шестиста дев’яноста восьми

Д. в. шестисот дев’яноста вісьмом

Зн. в. шістсот дев’яноста вісім

Ор. в. шестистами дев’яноста вісьмома

М. в. (на) шестистах дев’яноста вісьмох

Запитання 5

Відмінкову форму числівника вжито правильно в реченні


варіанти відповідей

Певніші й докладніші відомості про козаків ми знаходимо коло року тисяча п’ятисот п’ятидесятого.

Якось у тисячу шістсот сорок сьомому році Чаплинський напав зі своїми гайдуками на Суботів.

Найперші відомості про козаків записані в хроніках і літописах уже в тисяча чотирьохсот дев’яносто другому році.

Г. Богун виявив талант полководця під час Берестецької битви в червні тисяча шістсот п’ятдесят першого року.

Запорозька Січ до останніх днів свого існування, тобто до тисячу семисот сімдесят п’ятого року, залишалася острівцем волі.

Запитання 6

У реченні «Зміни до Конституції ухвалюються голосами … народних депутатів» замість пропуску має бути слово


варіанти відповідей

триста

трьохста

трьохсот

трьохстох

трьомастами

Запитання 7

Порушено норму відмінювання числівника в рядку


варіанти відповідей

На змаганнях директор нагородив п’ятьох учнів.

Швидкість бігу гепарда — від сто двадцяти до сто сорока кілометрів за годину.

Серед восьмисот сорока семи приток Дніпра є велика річка Прип’ять.

Прийшовши на спортмайданчик, він зустрів там сімох однокласників.

Запорозька чайка вміщала від п’ятдесяти до сімдесяти козаків.

Запитання 8

Позначте рядок, у якому порушено норму при відмінюванні числівників:


варіанти відповідей

трьохсот, трьомстам, на трьохстах;

п’ятисот, п’ятистам, п’ятистами;

семисот, сімомастами, на семистах;

дев’ятисот, дев’ятистам, дев’ятьмастами;

двохсот, двомастами, на двохстах

Запитання 9

Допущено помилку у відмінюванні числівника

варіанти відповідей

шестистам чотирнадцятьом

семидесятьох п’ятьох

на вісімдесяти дев’яти

сорока чотирма

чотирьомстам трьом

Запитання 10

НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника в реченні


варіанти відповідей

Деякі представники лускатих плазунів мають хребет із чотирьохсот однакових хребців.

Відомо близько двохсот двадцяти видів черепах із кістковим панциром, у якому міститься тулуб.

Досліджено, що швидкість польоту бабки може сягати ста п’ятдесяти кілометрів за годину.

Динозаври були панівною групою тварин близько шестидесяти мільйонів років тому.

Запитання 11

Помилково утворено форму числівника в реченні


варіанти відповідей

Прогнозують, що до кінця наступного року довжина велосипедних шляхів у місті Лева сягатиме близько ста шістдесяти кілометрів.

В Івано-Франківську майданчики біля магазинів радять облаштувати велотримачами з п‘ятьма - десятьма місцями.

В Одесі довжина велодоріжки з асфальтовим покриттям становить близько трьохсот метрів.

Київська влада планує впродовж наступних років потішити містян шестистами кілометрами доріжок для велосипедистів.

У Новій Зеландії є кінотеатр просто неба для охочих «спалити» близько п’ятисот калорій за годину: хочеш подивитися фільм - крути педалі на велотренажері.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест