Поширене означення НЕ ТРЕБА відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)
Укажіть складне речення, де можлива заміна підрядної частини відокремленим означенням.
Означення, виражене дієприкметниковим зворотом, НЕ відокремлюється в реченні (розділові знаки пропущено):
Утвориться речення з відокремленими означеннями, якщо до частини Нарешті збіглися хмарки... додати
Означення НЕ ТРЕБА відокремлювати комою в реченні (розділові знаки пропущено)
В якому реченні означення не відокремлюється (розділові знаки вилучено) ?
Поширене означення відокремлюється в реченні (розділові знаки вилучено)
В якому реченні є дієприкметниковий зворот ?
У якому реченні означення, виражене дієприкметниковим зворотом, треба відокремлювати?
Знайдіть речення з відокремленим означенням (розділові знаки пропущено)
Визначте речення із дієприкметниковим зворотом (розділові знаки пропущено).
У якому реченні розділові знаки розставлено ПРАВИЛЬНО?
Знайдіть речення із дієприкметниковим зворотом (розділові знаки пропущено)
Визначте речення, в якому дієприкметниковий зворот необхідно виділити комами
Виберіть варіант речення із правильно розставленими розділовими знаками
В якому варіанті дієприкметниковий зворот необхідно виділити комами?
В якому варіанті дієприкметниковий зворот НЕ ТРЕБА виділяти комами?
Визначте речення, в якому розділові знаки розставлено правильно
Виберіть варіант, у якому дієприкметниковий зворот НЕ БУДЕ виділятися комами
Виберіть варіант, у якому дієприкметниковий зворот БУДЕ виділятися комами
Виберіть варіант, у якому дієприкметниковий зворот БУДЕ виділятися комами
Якщо поширене узгоджене означення (дієприкметниковий чи прикметниковий зворот) стоїть безпосередньо перед означуваним іменником (або перед сполученням прикметника з іменником) і не має обставинного відтінку, то воно
Відокремлюється поширене узгоджене означення,
Відокремлюється означення, якщо воно має обставинний відтінок (до нього, крім питання який?, можна поставити ще питання чому?, за якої умови? незважаючи на що? і стоїть воно
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома