Удосконалити вміння працювати з виразами зі змінними: знаходити значення виразу при заданих значеннях змінних, складати вирази за заданими умовами;
розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння міркувати за аналогією; виховувати скрупульозність, спостережливість, самостійність.
Установіть відповідність між значеннями змінних а і b (1–3) і значенням виразу 3а–2b (А–Г) при цих значеннях змінних.
1. а = 3, b = 4 А ) 0
2. а = 0, b = ½ Б ) 2
3. а = ⅔, b=1 В ) 1
Г ) –1
Установіть відповідність між значеннями змінних а і b (1–3) і значенням виразу 2а–3b (А–Г) при цих значеннях змінних.
1. а = 4, b = 2 А ) 0
2. а = 0, b = ⅓ Б ) 2
3. а = ½ , b=1 В ) –2
Г ) –1
Закінчіть речення:
Запис, що складається з чисел, знаків дій та дужок, називають...
Закінчіть речення:
Запис, що складається з чисел, змінних, дужок і знаків дій, називають .....
Вставте пропущені слова:
..... ....... можуть мати значення — .....,що отримують під час виконання дій.
Вставте пропущені слова:
..... ....... можуть не мати змісту , тобто не всі дії, записані у виразі,
можна ...... .
Вставте пропущені слова:
..... ....... можуть мати числове значення, що відповідає певному значенню .... , тобто число, яке утвориться, якщо замість букви поставити її значення і знайти значення утвореного ...... .......... .
Вставте пропущені слова:
..... ....... можуть не мати змісту при деяких значеннях .... , якщо за підстановки цього значення у вираз утвориться .......
....... , що не має змісту.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома