Функції їх графіки та властивості. 10 М

Додано: 13 вересня 2022
Предмет: Алгебра, 10 клас
Копія з тесту: Властивості функції
Тест виконано: 400 разів
30 запитань
Запитання 1

Вкажіть проміжки спадання функції.

варіанти відповідей

 [–2; 1]

[–2; 3]

[–4; 1]

[–4; –2]

Запитання 2

Вкажіть розв′язок нерівності f(х)>0

варіанти відповідей

(-5; -2)

(-2; 4)

[-5; -2]

[-5; -2)

(-2; 4]

Запитання 3

Вкажіть проміжки зростання функції.

варіанти відповідей

[-3; 4]

[-5; -2]

[1; 4]

[-2; 4]

[-2; 3]

Запитання 4

Вкажіть нулі функції.

варіанти відповідей

- 7; - 3; 5

-5; -2; 1

-5; -3; 1

-5; -2; 5;

Запитання 5

f(х) < 0, якщо х ∈ ...

варіанти відповідей

[-4; 1]

[-3; 1]

(-4; 1)

(-3; 1)

Запитання 6

Вкажіть множину значень функції.

варіанти відповідей

[-2;4) 

[-5;3)

[-2;4] 

[-5;3]  

(-2;4]

Запитання 7

Вкажіть область визначення функції.

варіанти відповідей

[-2;4)

[-5;3) 

[-2;4] 

[-5;3]  

(-2;4]

Запитання 8

Вкажіть проміжки спадання функції, графік якої зображений на малюнку.

варіанти відповідей

 [–5; -2] ⋃ [3; 4]       

 [–3; 3]

 [–5; -3] ⋃ [3; 4] 

 [–5; -2]

 [–5; 3] ⋃ [3; 4] 

Запитання 9

Вкажіть проміжки на яких f(х) < 0.

варіанти відповідей

[0; 1) ⋃ (1; 3)

(0; 1) ⋃ (1; 3)

[0; 3]

(0; 3)

Запитання 10

Знайти значення аргументу, коли значення функції = 3

варіанти відповідей

2

-1

-2

Такого значення не існує

Запитання 11

Знайдіть значення функції

f(x)=х- х/4, в точці х= -4

варіанти відповідей

3

-1

-3

4

Запитання 12

Вкажіть найменше значення аргумента функції f(x)=-5x+20

варіанти відповідей

-5

15

0

Такого значення не існує

Запитання 13

Дослідіть на парність функцію

варіанти відповідей

є парною

є непарною

є ні парною, ні непарною

Запитання 14

Дослідіть на парність функцію

варіанти відповідей

є парною

непарною

є ні парною, ні непарною

Запитання 15

На рисунку зображено графік функції у = х2 − 2х.Укажіть проміжки спадання функції

варіанти відповідей

(−∞; 1) і (2; +∞)

 (2; +∞)

 [1; +∞)

(0; 2)

 (−∞; 1)

Запитання 16

Знайдіть нулі функції:

варіанти відповідей


3 і −3

3

9

-3

Запитання 17

Укажіть з поміж наведених функцію, ескіз графіка якої зображений на рисунку.

варіанти відповідей

y = (x + 2)²

y = (x − 2)²

y = x² + 2

y = x² − 2

Запитання 18

На рисунку зображено графік функції у = х2 − 2х.

Укажіть графік функції 

у = |х2− 2 ∣ х ∣ |.

варіанти відповідей
Запитання 19

Знайдіть область значень функції 

у = 2(х − 1)² + 3.

варіанти відповідей

[3; +∞)

 (−∞; 3)

 (3; +∞)

(−3; +∞)

 [0; +∞)

Запитання 20

Знайдіть область визначення функції 

варіанти відповідей

(−∞; 2) ∪ (2; 4) ∪ (4; +∞)

 (−∞; 2) ∪ (4; +∞)

(−∞; 2] ∪ [4; +∞)

(2; 4)

Запитання 21

Оберіть всі вірні твердження

варіанти відповідей

графік парної функції симетричний відносно початку координат

 графік парної функції симетричний відносно вісі ординат

f (−x) = f (x) є властивістю непарної функції

 f (−x) = −f (x) є властивістю непарної функції

графік непарної функції симетричний відносно вісі абсцис

графік непарної функції симетричний відносно початку координат

f (−x) = f (x) є властивістю парної функції

f (−x) = −f (x) є властивістю парної функції

Запитання 22

Який з графіків відповідає функції у= 2-х2?

варіанти відповідей
Запитання 23

Яку властивість із наведених має функція у=-2х-9?

варіанти відповідей

є парною

є непарною

є періодичною

є зростаючою

є спадною

Запитання 24

Графіком якої з наведених функцій є пряма?

варіанти відповідей

у= х2 + 3

у= 2х3

у= 2х - 3

у= ½ х + 3

Запитання 25

Виберіть формулу для графіка функції зображеної на малюнку

варіанти відповідей
Запитання 26

Виберіть формулу для графіка функції зображеної на малюнку

варіанти відповідей
Запитання 27

Графік якої функціі зображений на рисунку?

варіанти відповідей

y=x2

y=∣x∣

y= -x + 1

y=x3

Запитання 28

Знайдіть f(–2), якщо f(x) = 3x– 2.


варіанти відповідей

- 8

8

4

Запитання 29

Яка з наведених функцій є парною?

варіанти відповідей

у=х+1

у=1/х

у=х2+1

у=х2

Запитання 30

Яке з наведених чисел не належить області визначення функції?

варіанти відповідей

1

0

-3

-7

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест