Вплив традицій, моди, релігії, культури на споживчий вибір

Додано: 21 квітня 2023
Предмет: Економіка, 7 клас
Тест виконано: 35 разів
12 запитань
Запитання 1

Спосіб, у який товаровиробники надають споживачу інформацію про товар чи послугу, називається:

варіанти відповідей

акція

  

  

  

реклама

доставка

торгівля

Запитання 2

Ситуація, за якої споживачі визначають поведінку виробників товарів називається

варіанти відповідей

традиції

 

 релігія

  культура

  суверинітет споживача

Запитання 3

Нетривале панування певного стилю в будь-якій сфері життя або культури, популярність, що швидко минає називається

варіанти відповідей

 культура

  

  уподобання

  мода

традиції

Запитання 4

Елементи соціальної та культурної спадщини, що передаються з покоління у покоління і зберігаються в певних суспільствах та соціальних групах упродовж тривалого часу називається

варіанти відповідей

 релігія

 

 

 уподобання

 традиції

 

 культура

Запитання 5

Нетривале панування певного стилю в будь-якій сфері життя або культури, популярність, що швидко минає називається

варіанти відповідей


релігія

  мода

  уподобання

  смак

Запитання 6

Світогляд і світовідчування, поведінка і специфічні дії, засновані на вірі в існування бога або богів, надприродного

варіанти відповідей

мода

 

 

 традиції

  віра

 релігія

Запитання 7

Те, що ви відчуваєте, дивлячись на товар, який хочете придбати називається

варіанти відповідей

бажання

  емоції

 

 голод

  депресія

Запитання 8

Молода сім`я на хрестини доньки купує хрестик, іконку, крижму під впливом:

варіанти відповідей

моди

 

  

 культури

 

 релігії

традицій

Запитання 9

Мама, коли вирішила купити нову сукню у магазині, який надає знижку усім покупцям у день їх народження, зробила це під впливом

варіанти відповідей

моди

 

 

  акції

 стимулу

 емоцій

Запитання 10

Українці купують вишиванки під впливом

варіанти відповідей

 моди

  

 

культури

 традицій

  

релігії

Запитання 11

Коли банк у рекламному оголошені обіцяє надати кредит на товар без відсотків без комісій і на термін 36 місяців, то він застосовує рекламний метод

варіанти відповідей

мода

  акція

  

економічна привабливість

  подарунок

Запитання 12

Недоліками впливу реклами на прийняття споживачем рішення про покупку товару є:

варіанти відповідей

можливість отримання інформації про нові товари та послуги

  виникнення бажання купити насправді непотрібну річ

  

покупка дорожчої речі розрекламованого бренду

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест