Система вправ у навчанні англійської мови

Додано: 17 вересня
Предмет: Англійська мова, 11 клас
15 запитань
Запитання 1

Що таке вправа?

варіанти відповідей

 елементарні рухи, складені з них рухові дії та їх комплекси

спеціально організоване багаторазове виконання окремих

операцій, дій з метою оволодіння ними або їх удосконалення.

дій з метою оволодіння ними або їх удосконалення.

Запитання 2

Скільки є фаз в структурі вправ?

варіанти відповідей

3

6

8

4

Запитання 3

Типи вправ за критерієм комунікативність вправи поділяються на :

варіанти відповідей

Комунікативні (мовленнєві), умовно - комунікативні і некомунікативні (мовні)

Умовно - комунікативні і некомунікативні (мовні)

Комунікативні (мовленнєві), умовно - комунікативні

Запитання 4

Що містить в собі четверта фаза?

варіанти відповідей

виконання завдання – і є власне вправою.

завдання. Містить пояснення щодо виконання (усно,

письмово; в зошиті, на дошці, індивідуально, у парах, групах).

контроль виконання (одночасний, відстрочений,

самоконтроль).

Запитання 5

Рецептивні вправи- це

варіанти відповідей

учень самостійно висловлюється від рівня речення до

тексту усно або письмово.

учень сприймає інформацію за допомогою слуху або

зору і показує, що він розуміє усне чи писемне висловлювання.

учень спочатку сприймає інформацію, а

потім будує власне висловлювання.

Запитання 6

Оберіть приклад комунікативно (мовленнєвих) вправ.

варіанти відповідей

e.g. Сьогодні у нас гості з англомовних країн. Познайомтеся з ними. Розпитайте, з якої саме країни приїхав гість, з якого міста, ким він/вона збирається стати в майбутньому.

e.g. Напишіть по одному питанню до речення, починаючи їх словами, що подані в дужках.

e.g. Батьки повернулися додому. скажи їм, що ти виконав те, про що вони просили.

Запитання 7

Учень відтворює повністю або із змінами сприйманий

навчальний матеріал (звук, слово, речення, текст). Яка це вправа?

варіанти відповідей

Продуктивна

Рецептивно - репродуктивна

Репродуктивна

Запитання 8

Типи вправ поділяються за такими критеріями:

варіанти відповідей

Продуктивні, рецептивні, репродуктивні.

Прийом або видача інформації, комунікативність.

Комунікативні (мовленнєві), умовно - комунікативні, некомунікативні (мовні).

Запитання 9

Учень спочатку сприймає інформацію, а потім будує власне висловлювання. Яка це вправа?

варіанти відповідей

Рецептивно - продуктивна

Продуктивна

Рецептивна

Запитання 10

Учень зосереджує увагу на формі виконання, завдання поза ситуацією мовлення (сприйняття, впізнавання звука, слова, граматичної структури, заучування напам'ять, переклад, зміна граматичної форми). Яка це вправа?

варіанти відповідей

Умовно - комунікативна

Комунікативна

Некомунікативна

Запитання 11

Знайдіть серед наведених завдання-інструкцію до рецептивної вправи:

варіанти відповідей

назвіть усі предмети, що є у класній кімнаті

послухайте речення, що виражають прохання або накази, підніміть руку, коли почуєте прохання

розкажіть гостям із Великої Британії про бібліотеку вашого закладу

дайте відповіді на альтернативні запитання

Запитання 12

Знайдіть серед наведених завдання-інструкцію до продуктивної вправи:

варіанти відповідей

поясніть іноземцю, як пройти до автовокзалу

послухайте, що робить Хелен, і спитайте, чи робить її брат те ж саме;

назвіть усі предмети, що є у класній кімнаті

дайте відповіді на альтернативні запитання

Запитання 13

Знайдіть серед наведених завдання-інструкцію до рецептивно- репродуктивної вправи:

варіанти відповідей

розкажіть, що звичайно роблять і чого не роблять студенти вранці

послухайте, опис погоди і визначте номер малюнка, який відповідає описові

послухайте, що робить Хелен та її товариші на занятті французької мови, скажіть, що й ви робили теж саме на занятті англійської мови

дайте відповіді на альтернативні запитання

Запитання 14

Знайдіть серед наведених завдання-інструкцію до комунікативної (мовленнєвої) вправи:

варіанти відповідей

послухайте запитання, повторіть їх за диктором, звертаючи увагу на інтонацію

прочитайте твердження; поставте до них загальні запитання

прочитайте підписи під малюнками, виправте їх, якщо вони неправильні

прочитайте оповідання, скажіть, чи ви зробили б так само, як його герої

Запитання 15

Знайдіть серед наведених завдання-інструкцію до некомунікативної вправи:

варіанти відповідей

послухайте, як я називатиму предмети; виправте мене, якщо я не правий

послухайте, розповідь про маленького хлопчика; скажіть, чому він відмовився сам брати вишні

прочитайте твердження; поставте до них загальні запитання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест