Який ти соціальний робітник...

Додано: 25 листопада 2020
Предмет: Людина і світ, 11 клас
Тест виконано: 38 разів
18 запитань
Запитання 1

Визначте суть політики соціального захисту населення

варіанти відповідей

запобігання подальшому погіршенню життя народу;

використання різних методів у соціальній роботі;


підготовка законодавчих проектів з надання соціальних послуг для співпраці з різними категоріями населення;

підготовка різних форм соціальної роботи з людьми похилого віку

Запитання 2

Чим забезпечують пенсіонерів у будинках-інтернатах?

варіанти відповідей

пенсійними виплатами;

транспортом, прибраною житловою площею;

пенсією, медикаментами, одягом, харчуванням;

одягом, взуттям, м"яким інвентарем, чотириразовим харчуванням.

Запитання 3

Вкажіть основні соціальні послуги, що надаються за місцем проживання:

варіанти відповідей

оформлення різних документів, доставка людей похилого віку за місцем потреби;

прибирання, організація харчування, придбання медикаментів, дотримання санітарно-гігієнічних вимог;

надання консультацій та психологічної підтримки;

доставка їжі, оформлення пенсійної документації.

Запитання 4

Визначте вірну кількість осіб, яких повинен обслуговувати один соціальний робітник:

варіанти відповідей

6-10 у місті та 6-8 в селі;

20 у місті та 10 у селі;

8-10 у місті та 9-12 у селі;

10 у місті та 6-8 у селі.

Запитання 5

Вкажіть професійно-важливі психологічні якості соціального робітника:

варіанти відповідей

чесність, об"єктивність, терпимість;

психічні, інтелектуальні, професійна самосвідомість;

тактовність, моральність, інтелектуальність;

біологічні, психічні, інтелектуальні.

Запитання 6

Вкажіть основні принципи соціальної допомоги:

варіанти відповідей

принцип адресності, гарантованості, надання першої медичної допомоги;

принцип самостійності, адресності, комплексності, гарантованості;

принцип урегульованості, надання деяких видів невідкладної допомоги на дому;

принцип комплексності, урегульованості, згрупованості.

Запитання 7

Хто має право підпису акту обстеження матеріально-побутових умов підопічного територіального центру?

варіанти відповідей

педагог-організатор, соціальний робітник, зав. відділенням;

медичний працівник, соціальний робітник, зав. відділенням;

соціальний робітник, зав. відділенням;

будь-який працівник територіального центру.

Запитання 8

Вкажіть основні напрямки, за якими здійснюється соціальний захист людей похилого віку:

варіанти відповідей

інформування, профілактика, представництво;

профілактика, підтримка, представництво;

допомога, обізнаність, інформування;

підтримка, допомога, представництво.

Запитання 9

Сімейний бюджет включає:

варіанти відповідей

сукупнусть доходів і витрат за певний період часу (місяць, рік);

сукупнусть доходів за певний період часу (місяць);

сукупнусть витрат за певний період часу (місяць, рік);

сукупнусть заощаджень за певний період часу (місяць, рік).

Запитання 10

Визначте основний напрям діяльності соціального захисту:

варіанти відповідей

питання про призначення пенсії, матеріальна підтримка незахищених верств населення, контроль над виплатами заробітної плати;

охорона праці на підприємствах, інтеграція інвалідів у суспільство, видача посвідчень при втраті годувальника;

матеріальна підтримка незахищених верств населення, професійна підготовка, вивчення високої загальної культури;

інтеграція інвалідів у суспільство, вивчення високої загальної культури.

Запитання 11

Соціальні норми передбачають регулювання ними соціальної сфери, яка включає:

варіанти відповідей

людей;

суспільні відносини;

поведінку людей;

усі відповіді вірні.

Запитання 12

Визначте об′єкти, яких обслуговує соціальний робітник:

варіанти відповідей

інваліди, люди похилого віку, ветерани;

діти-сироти, бездомні;

тимчасово безробітні особи;

особи працездатного віку, які потребують термінової допомоги щодо працевлаштування;

діти, віком від 3 до 18 років, безробітні.

Запитання 13

Визначте основні завдання територіального центру соціального обслуговування:

варіанти відповідей

залучення людей літнього віку до діяльності у творчих клубах та гуртках;

виявлення одиноких непрацездатних громадян, які потребують соціально-побутового й соціально-медичного обслуговування;

надання житла бездомним громадянам;

встановлення зв′язків з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності з питань соціального обслуговування та надання допомоги непрацездатним громадянам;

надання допомоги людям похилого віку для реалізації їх власних бажань.

Запитання 14

Найбільш важливими і в той же час проблемними питаннями у житті людей похилого віку є:

варіанти відповідей

професійна діяльність;

самореалізація;

навчання;

працевлаштування;

пристосування.

Запитання 15

Визначте державні соціальні заклади для людей похилого віку:

варіанти відповідей

територіальні центри соціального обслуговування, будинки-інтернати;

житлові будинки, спеціалізовані інтернатні заклади;

пансіонати для ветеранів, геріатричні пансіонати;

психіатричні лікарні, медичні стаціонарні заклади;

хоспіси, спеціальні житлові комплекси відпочинку для людей похилого віку.

Запитання 16

Визначте професійно необхідні якості соціального робітника:

варіанти відповідей

терпимість, емоційність, інтелектуальність;

доброзичливість, співпереживання, працездатність;

талановитість, врівноваженість, рухливість;

відповідальність, робота на благо інших, комунікативність;

нестриманість, легковажність, чуйність.

Запитання 17

Визначте суб′єкти соціальної роботи:

варіанти відповідей

волонтери, педагоги, працівники поліції;

соціальні робітники, науковці у соціальній сфері;

працівники бухгалтерій та РАГСу;

приватні служби охорони;

школи, приватні підприємства.

Запитання 18

Які основні завдання вирішуються у соціальній роботі з людьми похилого віку:

варіанти відповідей

заохочення до розробки нових підходів у соціальній роботі;

попередження причин, які породжують проблеми літніх людей;

адресність у наданні соціальних послуг з пріоритетом сприяння літнім людям у ситуаціях, які загрожують їхньому життю і здоров′ю;

соціальна робота з людьми похилого віку у територіальних центрах і відділеннях денного перебування;

вирішення проблеми нестачі коштів на проживання, прагнення до більшого.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест