Коли відбувся перший поділ Польщі, унаслідок якого Галичина увійшла до складу Австрійської монархії?
Усі слова якого переліку можна використати для характеристики реформ Марії-Терезії та Йосифа ІІ у 70–80-х рр. 18 ст.?
Укажіть особу за описом та фото:
“Народився в в сім’ї священика. Навчався в Бережанській гімназії, закінчив Львівську духовну семінарію, був вільним слухачем Львівського університету, та, закінчивши семінарію — парафіяльним священиком по селах Львівщини. Письменник, поет — засновник нової української літератури в Галичині, культурно-громадський діяч і перший в нових часах речник відродження західноукраїнських (галицьких) земель. Очолив “Руську трійцю”. Виступав за рівноправність української мови з польською.”
Укажіть, які території входили до складу Австрійської імперії на початку XIX ст.:
У 1810–1825 рр. відбув(-ала)ся:
Укажіть назву, яку мали адміністративно-територіальні одиниці у Східній Галичині:
Укажіть прізвище керівника «Товариства галицьких греко-католицьких священиків»:
Які з поданих тверджень характеризують завдання «Руської трійці»?
1 Поширення релігійної літератури українською мовою;
2 пропаганда ідеї відродження української нації та культури;
3 популяризація української історії;
4 видання і пропаганда творів українських авторів із Наддніпрянської України;
5 поширення ідеї об'єднання українських земель;
6 поширення твердження, що українська мова - це діалект польської мови;
7 боротьба за автономію західноукраїнських земель у складі Австрійської імперії.
Селянські виступи під проводом Л. Кобилиці охопили територію:
З діяльністю Перемишльського культурно-освітнього осередку священиків пов’язують…
Сервітути — це:
Прочитайте текст. Укажіть, в якому регіоні відбулися описані нижче події.
Приводом до масового виступу селян у 1831 р. стали обмеження (карантин, військові кордони, заборона пересування), запроваджені через епідемію холери в регіоні. Під впливом цих заворушень уряд скасував частину селянських натуральних повинностей.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома