2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Західна Україна в ІІ пол. XIX ст. ч4

Додано: 21 березня
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 198 разів
4 запитання
Запитання 1

Якими були найважливіші здобутки політики «нової ери»?

варіанти відповідей

1. запровадження в буковинських і галицьких освітніх установах українського фонетичного правопису.

2. відкриття у Львівському університеті кафедри історії України.


3. відкриття української гімназії в Коломиї.

4. утворення товариства «Просвіта».


5. остаточна ліквідація панщини на західноукраїнських теренах.

6. перетворення Австрійської монархії на дуалістичну.


7. зародження руху москвофілів.

Запитання 2

Якими термінами і поняттями можна охарактеризувати суспільно-політичне становище українських теренів у складі Австро-Угорщини у другій половині ХІХ ст.?

варіанти відповідей

1. «Нова ера».

2. «порто-франко».

3. «громадівський рух»

4. «земство».


5. «москвофіли».

6. «український П’ємонт».


7. «Весна народів».

Запитання 3

Які характерні риси соціально-економічного розвитку західноукраїнських теренів у другій половині ХІХ ст.?

варіанти відповідей

1. домінування в економіці краю іноземного капіталу;  

2. дотримання австрійською владою європейського робітничого законодавства.

3. економічний бум в розвиткові сільського господарства, який пов'язаний з підготовкою країн Європи до війни і створенням продовольчих запасів; 

4. посилення аграрного перенаселення, що призвело до масової міграції українського населення;  

5. використання австрійською владою українських земель як аграрного придатку і ринку збуту власних товарів; 

6. виробництво основою частини продукції за рахунок потужностей легкої і харчової галузі, які успішно конкурували з австрійськими виробниками;  

7. наявність рівних і вільних умов ведення бізнесу для всіх жителів краю.

Запитання 4

Укажіть, у яких уривках з історичних джерел ідеться про Івана Франка.

варіанти відповідей

1. «Вічний революціонер — / Дух, що тіло рве до бою, / Рве за поступ, щастя й волю, — / Він живе, він ще не вмер!»;


2. «Якщо нам судилося потонути, то краще зробити це в російському морі, ніж у польському болоті…»;

3. «Тут же склався гурток із чотирьох душ… Поїхали Дніпром на могилу Тараса Шевченка… Молодь дала на могилі Тараса клятву не зраджувати Україні і все життя оддати їй…»;

4. «Головною метою діяльності РУРП було пробудити свідомість мас і перетворити їх на велику політичну силу, яка б змогла вимагати від австрійської влади врахування її вимог»;

5. «Через три дні дозвіл було одержано і я виїхав через Галичину й Угорщину до Відня, де почав готуватися до видання збірника «Громада»»;

6. «Ми вживаємо тільки українську мову. Ми працюємо тільки для українського народу. Ми мусимо агітувати за наші думки… кожен повинен протягом року вивчити українській грамоті не менше двох членів для нашої організації…»;

7. «Я переконаний, що велика всесвітня революція поволі рознесе теперішній порядок і настановить новий. Під словом «всесвітня революція» я не розумію всесвітній бунт бідних проти багатих, не всесвітню різанину…».

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест