Метою розгортання кооперативного руху на західноукраїнських землях наприкінці ХІХ ст. було
Що мало визначальний вплив на процес створення українських політичних партій в Галичині наприкінці ХІХ ст.?
У якому році у Львові створено перший осередок товариства «Просвіта»?
Масова трудова міграція українців наприкінці XIX — на початку XX ст. була зумовлена
«Нова ера» — це
Які зміни в суспільному житті Наддніпрянської України відбулися після оприлюднення цитованого документа?
«Від заворушень, що виникли, може з’явитися загроза цілісності та єдності держави загальноросійської... До обов’язків уряду Ми віднесли виконання непохитної нашої волі: 1) дарувати населенню непорушні основи громадянської свободи совісті, слова, зібрань ісоюзів ...»
З іменем Івана Франка пов’язано створення
Для представників якої суспільно-політичної течії другої половини ХІХ ст. були характерні такі погляди?
«Ми не можемо більше китайським муром відділяти себе від наших братів, відкидаючи мовні, літературні, релігійні та етнічні зв’язки, що єднають нас з усім російським світом...»
«Немає ніякого окремого українського народу, є єдина й неподільна російська народність від Карпат і до Камчатки, і є єдина російська мова...»
«Якщо нам судилося потонути, то краще зробити це в російському морі, ніж у польському болоті...»
Представникам якої течії суспільно-політичного руху другої половини XIX ст. були властиві такі погляди:
«Немає ніякого окремого українського народу, є єдина й неподільна російська народність від Карпат і до Камчатки, і є єдина російська мова...»
«Ми не можемо більше китайським муром відділяти себе від наших братів, відкидаючи мовні, літературні, релігійні та етнічні зв'язки, що єднають нас з усім російським світом...»?
Що прискорило процес руйнування традиційних галузей господарства західноукраїнських земель у другій половині XIX ст.?
У якому році завершилось об'єднання українських радикалів Східної Галичини в політичну партію?
Подолати лихварство в Східній Галичині та Буковині в другій половині ХІХ ст. вдалося завдяки
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома