ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ 1900-1914 рр.

Додано: 11 травня 2020
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 218 разів
10 запитань
Запитання 1

Який український регіон на початку XX ст. називали «українським П’ємонтом"

варіанти відповідей


Східну Галичину

Наддніпрянщину

Північну Буковину

Закарпаття 

Запитання 2

Укажіть спільну рису соціально-економічного розвитку українських земель у складі Австро-Угорської та Російської імперій на початку ХХ ст.

варіанти відповідей

подолання селянського безземелля та малоземелля

початок широкомасштабного залізничного будівництва

скасування особистої залежності селян від поміщиків 

зростання частки іноземного капіталу в промисловості

Запитання 3

Про кого йде мова:

український політичний, культурний, релігійний діяч, греко-католицький священик Мукачівської єпархії Закарпаття, з 1903 р. видавав ж. «Наука»,  у 1938 прем'єр-міністр автономного уряду Карпатської України, в 1939 став президентом цієї держави, Герой України (посмертно).

Протягом 1899–1944 написав і видав понад 40 підручників та посібників майже з усіх вищеназваних дисциплін.

варіанти відповідей

Білоус Михайло Іванович

Трильовський Кирило Йосифович

Волошин Августин Іванович

Василько Микола Миколайович

Запитання 4

Які політичні партії діяли на західноукраїнських землях на початку XX ст.?



 


варіанти відповідей

Революційна українська партія (РУП), Українська національно-демократична партія (УНДП), Українська соціал-демократична робітнича партія (УСДРП)

Русько-Українська радикальна партія (РУРП), Українська демократично-радикальна партія (УДРП), Українська народна партія (УНП)

Революційна українська партія (РУП), Українська народна партія (УНП), Українська соціал-демократична робітнича партія (УСДРП)

Русько-Українська радикальна партія (РУРП), Українська соціал-демократична партія (УСДП), Українська національно-демократична партія (УНДП)

Запитання 5

 У яких твердженнях ідеться про зображеного діяча - засновника товариства «Січ» (1900 р.) і січового руху в Галичині?



варіанти відповідей

А.Волошин

К.Трильовський

А.Коцко

М.Сичинський

Запитання 6

На світлині портрет Юліана Бачинськго - автора праці «Україна irredenta»( 1895), у якій :

варіанти відповідей

закликав суспільно-політичних діячів Галичини до тісної співпраці із автрійською владою у питаннях культурної єдності австрійців, українців і поляків;

обгрунтував необхідність створення української незалежної держави. 

відстоював ідею об'єднання Західної України із Російською імперією;

 

 


 

Запитання 7

Одним із результатів боротьби українського національного руху на західноукраїнських землях на початку XX ст. було

варіанти відповідей

впровадження загального виборчого права для чоловіків

започаткування політики «нової ери» в українсько-польських відносинах.

 

об’єднання Східної Галичини, Північної Буковини та Закарпаття в єдиний Коронний край

 відкриття у Львові окремого українського університету.

Запитання 8

Доповніть твердження. Характерною рисою суспільно-політичного життя західноукраїнських земель початку 20 ст. був рух українців за...

варіанти відповідей

створення українського університету у Львові;

об’єднання греко-католицької церкви з православною;

проведення виборчої реформи;

скасування панщини.

входження галицьких земель до складу Російської імперії; 

Запитання 9

Яке твердження НЕ відповідає реальному рівню розвитку економіки західноукраїнських земель?

варіанти відповідей

Західноукраїнські землі були найбільш розвиненим регіоном Австро-Угорської імперії

Західноукраїнські землі були найбільш відсталим регіоном Австро-Угорської імперії

У західноукраїнських землях була поширена трудова еміграція

У західноукраїнських землях підсилюються позиції іноземного капіталу

Запитання 10

Чим характеризується діяльність Андрія Шеатицького?

варіанти відповідей

Митрополит Української греко-католицької церкви 1900-1944 рр.

Граф, один з найбагатших людей Галичини, меценат

1905 р.заснував Львівський національний музей і подарував йому головну частину експонатів

Підтримував Й.Сталіна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест