Оберіть правильний варіант:
Кому належали панівні позиції в Закарпатті після входження регіону під владу Габсбургів:
Як називалося адміністративно-територіальне утворення на території Галичини на поч. ХІХ ст:
Оберіть правильний варіант:
Прочитайте уривок із праці М. Грушевського та виконайте завдання.
«У тих землях, що одійшли до Австрії, нове правительство австрійське заходилося коло того, щоб поліпшити долю кріпаків українських, обмежити безмежну владу польських панів над ними».
В уривку йдеться про
«Товариство галицьких греко-католицьких священиків» було засноване у :
Що з указаного нижче характеризує становище західно-українських земель складі Австрійської імперії наприкінці XVIII — у першій половині ХІХ ст.?
Якого явища історії стосуються наступні заходи :
Зрівняння прав католицької, протестантських і греко-католицької церков та забезпечення віруючим цих віросповідань однакових можливостей вступу до університетів та на державну службу, купівлі-продажу землі тощо;
Ліквідація ордену єзуїтів (1773) і його багатолітнього домінування у навчальних закладах та відкриття у Львові на місці єзуїтської колегії університету (1784) (при ньому з 1787по 1809р. діяв Руський інститут — Studium rutеnum , де на філософському і богословському факультетах навчалися русини-українці;
Зменшення днів панщини та інші :
Вагомим прикладом активної суспільної діяльності Головної руської ради (ГРР) під час революції 1848-1849 рр. в Австрійській імперії є:
Яка організація звернулася з відозвою, уривок із якої наведено:
«2. Розвивати нашу національність у всіх напрямах: досконаленням нашої мови, упровадженням її у школах вищих і нижчих, видаванням часописів.., поширенням добрих та корисних книжок українською мовою та прагненням завести нашу мову в усіх публічних установах...
3. Будемо берегти наші конституційні права, пізнавати проблеми нашого народу й шукати способів покращення його життя конституційним шляхом...»?
У результаті «Весни народів» селяни західноукраїнських земель:
Оберіть неправильний варіант:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома