Вкажіть міжнародний договір, згідно якого Закарпаття увійшло до складу Чехо-Словаччини
Ідеологом ОУН, що обстоював "інтегральний націоналізм" був...
Вкажіть поняття, що віповідає слідуючому твердженню.
"Політика польської влади, спрямована на заселення західно-українських земель польськими колоністами називається..."
Вкажіть найвпливовішу політичну організацію серед української громадськості Галичини в 20-30-х рр.
Вкажіть факти, що стосуються зображеного політичного діяча
Політика "румунізації " мала на меті:
Доскладу яких держав входили західноукраїнські землі в 1921-1938р.р.?
У якому році відбулися події, що увійшли в історію під назвою «Татарбунарське повстання»?
Президентом Карпатської України в 1939 році обрано
Найкращим становище українських земель у міжвоєнний період було у складі
На фото зображено
Незалежність Карпатської України проголошено
Символом якої держави є даний герб?
Установіть послідовність подій.
А Утворення ОУН
Б Проголошення незалежності Карпатської України
В Здійснення польською владою політики пацифікації
Г Татарбунарське повстання
Яка подія спонукала до ухвалення цитованого документа? «1. Карпатська Україна є незалежна Держава. 2. Назва Держави є Карпатська Україна. 3. Карпатська Україна є республіка на чолі з президентом, вибраним Сеймом Карпатської України. 4. Державною мовою Карпатської України є українська мова. 5. Барвами державного прапора Карпатської України є синя і жовта...»
Укажіть подію, що викликала такий коментар сучасника:
«Відділи озброєної жандармерії та кавалерійські полки з артилерією за наказом польської влади пішли хрестовим походом проти беззбройного українського населення Східної Галичини. Шляхи цих каральних експедицій позначені ганебним насильством над українським населенням, руйнуванням і нищенням бібліотек, будинків просвітніх і економічних організацій та різного приватного майна...»
Що стало наслідком події, описаної в спогадах Є. Петрушевича: «Перебуваючи в Парижі на Раді послів Антанти, я сказав: “Іменем Національної Ради Східної Галичини як легального представництва українського населення Східної Галичини виступаю проти такого рішення Конференції Амбасадорів від 14 березня 1923 року, та заявляю, що українське населення ніколи не погодиться з пануванням Польщі”...»?
У якому уривку з історичного джерела відображено один із заходів, спрямованих на асиміляцію українців у 1920–1930-х роках?
Укажіть країну, яка в березні 1939 р. окупувала Карпатську Україну.
Історик Я. Грицак у праці «Нариси історії України» зазначив:
«...Політика стосовно національних меншин стала пробним каменем для демократичного устрою тих держав, які виникли в Центральній та Східній Європі після Першої світової війни».
Яка країна, на думку автора та більшості істориків, у період 1920-х - 1930-х рр. стала «єдиною, яка більш-менш задовільно склала цей іспит на демократію...» стосовно українців?
Громадська та суспільно-політична діяльність Августина Волошина тісно пов’язана з долею західноукраїнських земель у складі
Проаналізуйте листівку, зображену на фото, та виконайте завдання.
Напис на листівці:
«Громадяне!
Українці–Українки!
Пам’ятайте, що 12 лютого
Ви обираєте свій перший сойм!
На чолі кандидатів:
Батько Прем’єр о. Августин Волошин
та міністр Юліян Ревай.
Чи Ви вірите цим людям?
ТАК!»
Листівку присвячено події, що була передумовою для
«..Від нинішнього дня весь український національний табір виступає як одна цілісність, стає в одній оборонній і бойовій лаві, в одній суцільній фаланзі під назвою Українського Національно-Демократичного Об'єднання...
Для здійснення права нації [ права самовизначення українського народу] УНДО змагатиметься всіма доцільними засобами, визнаючи лише ті акти й рішення, які створюють представники українського народу легально, відкидаючи всі акти насильства... УНДО обстоюватиме й розбудовуватиме єдиний український національний фронт, прагнучи до культурної, економічної й політичної спільності української нації...»
У якому році оприлюднено цитований документ?
Зображене фото доречно використовувати, характеризуючи перебіг подій періоду існування
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома