Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.

Додано: 7 листопада 2022
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 128 разів
12 запитань
Запитання 1

Коронний край це

варіанти відповідей

Адмііністративно-територіальна одиниця Австрійської імперії у XVIII — на початку XX ст.

Адмііністративно-територіальна одиниця Австрійської імперії у XVII — на початку XІX ст.

Адміністративні регіони Австрійської імперії у XVII — на початку XІX ст.

Території Австрійської імперії у XVII — на початку XІX ст.

Запитання 2

Денаціоналізація це

варіанти відповідей

Зберігання вірності традиціям свого народу

Придбання певним народом рис власної національної ідентичності й поступове його поглинання іншими культурами.

Втрата певним народом рис власної національної ідентичності й поступове його поглинання іншими культурами. 

Фізичне знищення нації

Запитання 3

Галицько-руська матиця це

варіанти відповідей

Перше покоління «будителів» Закарпаття і Східної Галичини

Перша праця з історії закарпатських русинів — «Короткий нарис фундації Федора Коріятовича».

Товариство галицьких греко-католицьких священиків

Культурно-освітнє товариство в Королівстві Галичини та Володимирії, засноване 16 липня 1848 року у Львові.

Запитання 4

Альманах «Русалка Дністровая» — перша на західноукраїнських землях книжки, надрукована

варіанти відповідей

Українською мовою. 

Російською мовою

Польською мовою

Угорською мовою

Запитання 5

Наприкінці XVIII ст. на Закарпатті русинські «будителі» першими розпочали досліджувати ( оберіть три правильних відповіді)

варіанти відповідей

історичне походження свого народу.

культуру свого народу.

мову свого народу.

 національно-культурне відродження

Запитання 6

Господарство західноукраїнських земель розвивалося дуже повільно. В економіці краю переважало 

варіанти відповідей

сільське господарство

натуральне господарство

розвиток легкої промисловості

торгівля

Запитання 7

Найбільше міст і містечок було у

варіанти відповідей

Східній Галичині

Північній Буковині

Закарпатті

 Наддніпрянщині

Запитання 8

Опришки  це

варіанти відповідей

Учасники народно-визвольної боротьби на Закарпатті проти соціального гноблення, панування польської, угорської та австрійської шляхти в XVI — першій половині XIX ст.

Учасники народно-визвольної боротьби в Галичині, Буковині й Закарпатті проти соціального гноблення, панування польської, угорської та австрійської шляхти в XVI — першій половині XIX ст.

Учасники народно-визвольної боротьби в Галичині, Буковині й Закарпатті проти соціального гноблення, панування австрійської шляхти в XVI — першій половині XIX ст. 

Учасники народно-визвольної боротьби в Галичині, Буковині й Закарпатті проти соціального гноблення, панування польської, угорської та австрійської шляхти в XVI — першій половині XX ст.

Запитання 9

Що спричинило занепад західноукраїнських мануфактурних підприємств?

варіанти відповідей

Збільшення кількості днів панщини

Товари переважно завозились їз західних провінцій імперії

Завезені товари були дешевші за місцеві вироби

Праця вільнонайманих робітників використовувалася дуже мало.

Запитання 10

Більшість західноукраїнських міст

( позначте декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

Були слаборозвинені промислово

Мали аграрно-ремісничий характер.

Центрами розвитку важкої промисловості

Центрами видобувної промисловості

Запитання 11

Причина посилення селянського руху у 1848—1849 рр. у Північній Буковині

варіанти відповідей

Землевласники виступили проти аграрної реформи

Влада не врахувала бажання народу,  щоб Буковина була разом із Галичиною

Посилилася влада румунських бояр-землевласників

скасування панщини

Запитання 12

 Виникнення Головної руської ради стало переломним моментом розвитку

варіанти відповідей

Возз’єднання Східної Галичини, Північної Буковини

Польського національного руху на західноукраїнських землях

Українського національного руху в Російській імперії

Українського національного руху на західноукраїнських землях

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест