(І в.) ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.

Додано: 15 березня 2021
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 71 раз
12 запитань
Запитання 1

У якому регіоні України культурно-просвітнє товариство «Просвіта» розпочало свою діяльність у 1868 р.?

варіанти відповідей

Волині

Галичині

Буковині

Закарпатті

Запитання 2

Народовці ініціювали створення

варіанти відповідей

товариства «Просвіта».

Братства тарасівців.

Головної руської ради.

«Південно-Західного відділу Російського географічного товариства».

Запитання 3

Хто були засновниками й керівниками РУРП?

варіанти відповідей

М. Павлик, І. Франко

В. Антонович, М. Драгоманов

 І. Могильницький, А. Шептицький

 І. Боберський, К. Трильовський

Запитання 4

Представників суспільно-політичної течії, що виникла в 1860-ті роки в Галичині, які спрямовували свою діяльність на підвищення культурно-освітнього рівня та національної свідомості українців, називали 

варіанти відповідей

народовці

радикали

хлопомани

москвофіли

Запитання 5

Укажіть портрет діяча, з іменем якого пов’язано створення Русько-Української радикальної партії (РУРП).

варіанти відповідей
Запитання 6

У 1868 р. у Львові було засновано

варіанти відповідей

Головну руську раду.

товариство «Руська бесіда».

Наукове товариство ім. Т. Шевченка.

товариство «Просвіта».

Запитання 7

Із західноукраїнських земель в ХІХ ст. на початку ХХ ст. в пошуках кращої долі в основному емігрували:

варіанти відповідей

 на Кубань і Далекий Схід.

до західноєвропейських країн.

в країни Центральної і Південної Азії.

до Північної і Південної Америки.

Запитання 8

«Нова ера» — це

варіанти відповідей

україно-австро-польське порозуміння кінця ХІХ ст. у Галичині, яке полягало в культурно-освітніх і господарських поступках австрійських і польських правлячих кіл в обмін на лояльне ставлення українців до імперії Габсбургів.

політика австрійського уряду початку XX ст. у Галичині, спрямована на надання українському селянству певних громадянських прав, залучення його представників до парламентської діяльності.

угода між народовцями Галичини та Київською громадою середини XIX ст., суть якої полягала у визнанні громадівцями Галичини «українським П'ємонтом» у відповідь на визнання народовцями існування єдиного українського народу.

компроміс між австрійським урядом і поляками Галичини початку XIX ст., що передбачав придушення поляками антиурядової пропаганди українців в обмін на створення Галицького сейму, де провідні позиції мали обіймати поляки.


Запитання 9

Позначте назву брошури Юліана Бачинського, де вперше висловлювалася і обґрунтовувалася ідея соборної незалежної України:

варіанти відповідей

"Слово перестороги".

"Україна irredenta".

 "Історія України-Руси".

"Мойсей".

Запитання 10

Для представників якої суспільно-політичної течії другої половини ХІХ ст. були характерні такі погляди?

«Ми не можемо більше китайським муром відділяти себе від наших братів, відкидаючи мовні, літературні, релігійні та етнічні зв’язки, що єднають нас з усім російським світом...»

«Немає ніякого окремого українського народу, є єдина й неподільна російська народність від Карпат і до Камчатки, і є єдина російська мова...»

«Якщо нам судилося потонути, то краще зробити це в російському морі, ніж у польському болоті...»


варіанти відповідей

москвофілів

хлопоманів

народників

українофілів

Запитання 11

Про яке соціально-економічне явище йдеться в уривку з історичного джерела: «Нужда галицька так надоїла нашим людям, що і в пекло не бояться йти, щоб лише втекти з рідного краю... Пішов голос про Бразилію. Незнаний цей край, далекий, але народ не зважав, не роздумував довго: утекти з неволі - це єдиний вихід»?

варіанти відповідей

аграрний переворот

кооперативний рух

трудова еміграція

промисловий переворот

Запитання 12

Створення у Львові товариства «Просвіта» та Літературного товариства ім. Т. Шевченка (від 1892 р. – Наукового товариства ім. Т. Шевченка) є прикладом діяльності

варіанти відповідей

народовців.

радикалів.

москвофілів.

хлопоманів.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест