Внаслідок якої події столицю Карпатської України було перенесено з Ужгорода до Хуста?
Поняття "осадництво" вживають для позначення...
варіанти відповідей
З історією яких українських земель пов'язана діяльність історичного діяча, зображеного на фото?
варіанти відповідей
Хто був автором теорії "інтегрального націоналізму"?
У паризькому протоколі 1920 р. було задекларовано, що "Англія, Франція, Італія...вважають цілком виправданим приєднаня Бессарабії до ..."
Установіть відповідність між поняттям та його значенням.
Поняття
1 східні креси
2 осадництво
3 «пацифікація»
4 полонізація
Значення
А політика планованого заселення українських земель військовими та цивільними колоністами, здійснювана урядом Польщі в 1920-х рр.
Б адміністративна уніфікація українських земель, здійснювана урядом Румунії у 1920-х — першій половині 1930-х рр.
В політика польського уряду, спрямована на якомога швидшу асиміляцію українців
Г репресивна акція із застосуванням поліції та армії проти українського населення, проведена поляками в 30-х рр. XX ст.
Д польська назва своїх територій, заселених переважно непольським населенням: українцями, білорусами, литовцями
Вкажіть історичну особистість за поданою характеристикою.
Полковник УГА, ініціатор утворення Української військової організації та ОУН, був керівником обох організацій, після вбивства якого ОУН розкололася.
Навчальний заклад Галичини, в якому українці на початку 20-х рр. становили більшість:
Воєнізована організація, створена для охорони Закарпаття:
Підсудні на «процесі 500» у 1925 р.:
Установіть послідовність подій.
А) Утворення Українського народно-демократичного об'єднання (УНДО).
Б) Проголошення державної самостійності Карпатської України.
В) Утворення Автономної Молдавської Соціалістичної республіки у складі УСРР.
Г) Визнання країнами Антанти входження Буковини до складу Румунії.
Коли вищий адміністративний суд ЧСР визнав українську мову "чужою" для населення Закарпаття?
Хто очолив перший атономний уряд, що був створений 11 жовтня 1938 року?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома