Твердження: енергія не може бути створена або знищена, лише перетворена з однієї форми в іншу
Молодша сестра Тараса прикладає однакову силу до кожної з іграшкових машинок, що на рисунку. Укажіть прискорення іграшкового автомобіля від найменшого до найбільшого
У класі проводяться змагання з перетягування канату. Три діаграми показують три різні пари учнів, які змагаються. Розміри стрілок пропорційні силам тяги на мотузках. Припустимо, що кожна мотузка починає рух зі стану спокою.
На якому рисунку мотузка не буде прискорюватися в жодному напрямку?
Назар женеться за Владом у коридорі школи. Влад тікає від Назара і кричить: «Ти такий повільний!». Інший учень, який стоїть у стіни, бачить, як Назар пробігає повз нього, і кричить: «Тобі потрібно пригальмувати!»
Чому Влад і учень не погоджуються щодо швидкості Назара?
Андрій грає в гру на ярмарку. Щоб виграти, він повинен кинути м'яч і збити пляшку. Сашко не думає, що пляшка впаде, коли в неї вдариться м’яч, тому що сили дії та протидії компенсують одна одну. Чи правильна заява Сашка?
Марійка кидає тенісний м'яч у стіну. Як показано на рисунку, м’яч вдаряється об стіну із силою 3 N. Яка діаграма найкраще відображає силу реакції м’яча?
Під час тренування з бейсболу хлопчик розмахує битою й б’є по бейсбольному м’ячу, який йому кинули. Його бита діє на м'яч із силою А. Який об’єкт відчуває силу реакції на силу А?
Михась котить іграшкову машинку до блокової вежі, щоб збити її. Його старший брат Богдан каже, що вежа не рухатиметься, коли в неї врізатиметься машина, тому що сили дії та протидії гасять одна одну. Чи правильне твердження Богдана?
Студентка розмахує ключкою для гольфу. Ключка для гольфу б’є по м’ячу із силою 900 N ліворуч. Яка сила реакції м’яча для гольфу на ключку?
Яке з наведених нижче тверджень є правильним щодо вагончика на американських гірках, що рухається з постійною швидкістю по петлі?
Богдан їхав автобусом, що раптом загальмував. Хлопчик не втримався і впав уперед. Це трапилося тому, що
Котик сидить на підлозі ліфта. Маса котика 8 кг. Виберіть правильне твердження
Розглянемо такі експерименти:
У експерименті 1 учень б’є по м’ячу битою якомога сильніше. У другому тесті той самий учень б’є по м’ячу вдвічі меншою силою. Обидва рази учень вимірює відстань до м’яча.
У експерименті 2 учень розміщує 3 книжки на стільці, що перекочується, та штовхає стілець. Потім розміщує 10 книги на стільці та штовхає стілець з такою ж силою. Обидва рази учень вимірює, наскільки відкотився стілець.
Який експеримент краще перевіряє, як сила впливає на рух об’єкта?
Групи учнів вимірюють маленькі автомобілі, що їдуть по столу. У класі є мірні стрічки з позначками в дюймах і сантиметрах. Учитель просить учнів робити всі вимірювання в сантиметрах. Чому вчитель приймає таке рішення?
Розглянемо такі експерименти:
У експерименті 1 учень використовує футбольний м’яч і баскетбольний м’яч і вимірювальну стрічку. Учень б’є ногою кожен м’яч з однаковою силою та вимірює відстань, яку проходить кожен з них.
У експерименті 2 учень використовує футбольний м’яч і вимірювальну стрічку. Учень б’є ногою по м’ячу якомога сильніше і вимірює відстань, яку м’яч проходить. Потім учень б’є ногою по м’ячу з вдвічі меншою силою та знову вимірює відстань.
Який експеримент краще перевіряє, як маса впливає на рух об’єкта?
Після удару м'яч влучив у штангу футбольних воріт. Порівняйте за модулем і напрямком сили, які діють на штангу та м'яч під час удару
Книжка лежить на столі. Якої природи в цьому випадку вага книжки?
Тіла взаємодіють із силами, що мають одну природу, напрямлені вздовж однієї прямої, рівні за модулем і протилежні за напрямом - це
Яке з наступних тверджень описує те, що має бути істинним у контексті Першого закону Ньютона?
Яке з наступних тверджень має бути істинним, якщо визначено, що об’єкт має нульове прискорення?
Сила F діє на предмет маси m, який має прискорення a. Якщо маса подвоюється, а сила зменшується в чотири рази, яке прискорення нового об’єкта?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома