Закони збереження (Контрольна робота)

Додано: 6 квітня 2020
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 88 разів
8 запитань
Запитання 1

Як напрямлено вектор імпульсу тіла?

варіанти відповідей

По силі, яка діє на тіло

По прискоренню з яким рухається тіло

По швидкості руху тіла.

Напрям вектора імпульса залежить від умов конкретної задачі

Запитання 2

Як напрямлено вектор зміни імпульсу тіла?

варіанти відповідей

По векторі сили, яка діє на тіло

По вектору швидкості руху тіла

По результуючому вектору сил, що діють на тіло

Напям залежить від умови конкретної задачі

Запитання 3

Встановіть відповідність "Формула - фізична величина"

1. Потенціальна енергія сили пружності

2. Кінетична енергія.

3. Закон збереження механічної енергії.

4. Потенціальна енергія сили тяжіння.

варіанти відповідей

 1 - А 2 - Б 3 - В 4 - Г

 1 - В 2 - Г 3 - Б 4 - А

1 - Г 2 - В 3 - Б 4 - А

1 - В 2 - Б 3 - А 4 - Г

Запитання 4

Як рухається частинка, якщо в будь-який момент часу вектор зміни імпульсу перпендикулярний до вектора імпульсу

варіанти відповідей

рівномірно прямолінійно

рівноприскорено прямолінійно

рівномірно по колу

по параболі

Запитання 5

Снаряд, випущений вертикально вгору, розірвався у верхній точці траєкторії на три осколки однакової маси. Перший осколок почав рухатися горизонтально зі швидкістю 300 м/с, другий - вертикально вниз зі швидкістю 400 м/с. Визначте швидкість третього осколка.

варіанти відповідей

300 м/с

500 м/с

700 м/с

100 м/с

Запитання 6

Вкажіть графік залежності потенціальної енергії деформованої пружини від сили пружності

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 7

Вантажний автомобіль, маса якого 5 т, рухається зі швидкістю 72 км/год. Визначте гальмівну силу, яка зупинить автомобіль на шляху 100 м

варіанти відповідей

5 кН

10 кН

1 кН

2 кН

Запитання 8

Спортсмен, маса якого 50 кг, стрибає на батут з висоти 2 м. Яка жорсткість батута, якщо він прогинається на 1 м? Опором повітря знехтуйте.

варіанти відповідей

6000 Н/м

5000 Н/м

4000 Н/м

3000 Н/м

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест