Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти.
Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до складеного професійного стандарту професії « Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»,затвердженого наказом Міністерства економіки України 21.09.2020 року №1849 та Державного освітнього стандарту 72.G.45.20-2023 p з професії«Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.04.2023р. № 469 і освітньої програми,схваленої педагогічною радою (протокол від 13.05.2023 № 05).
.
Завдання допоможуть виявити переможця конкурсу
професійної майстерності «Кращий за фахом».
Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (3 розряд)
Перелічені деталі відносяться до газорозподільного механізму. Яка зайва?
Для чого призначена коробка передач?
Паливо до поплавкової камери карбюратора надходить таким чином:
Диференціал належить до:
Щоденний огляд проводять:
Електроліт – це:
На яку деталь паливного насоса високого тиску діє всережимний регулятор?
Яка з вказаних несправностей не призводить до перегрівання двигуна?
До яких наслідків призводить накип ,що утворюється в системі охолодження?
Яке призначення частини системи охолодження, позначеної на рис. а цифрою 2?
Якою цифрою на рис. а позначений агрегат трансмісії, який призначений для короткочасного від’єднання двигуна від трансмісії?
Яка складова частина муфти зчеплення позначена на рис. б цифрою 1?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома