Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти.
Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до складеного професійного стандарту професії « Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»,затвердженого наказом Міністерства економіки України 21.09.2020 року №1849 та Державного освітнього стандарту 72.G.45.20-2023 p з професії«Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.04.2023р. № 469 і освітньої програми,схваленої педагогічною радою (протокол від 13.05.2023 № 05).
.
Завдання допоможуть виявити переможця конкурсу
професійної майстерності «Кращий за фахом».
Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (3 розряд)
Перелічені агрегати належать трансмісії. Який зайвий?
Для чого призначений диференціал?
Який електричний прилад в системі електрообладнання найбільше споживає електричної енергії:
У якій деталі системи охолодження охолоджується рідина?
Які заходи проводять з щоденного технічного обслуговування ходової частини?
Яке призначення рульової трапеції?
В якій відповіді правильно названі частини рульового керування (рис. а)?
Про що свідчить нагрів диска колеса при русі автомобіля ?
Який режим роботи карбюратора зображений на рис. г?
Що відноситься до електрообладнання автомобіля ?
Якою цифрою позначений на рис. а глушник?
Яке призначення деталі, позначеної на рис. б цифрою 2?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома