Здатність мислити та робити судження належить до складової здоров’я:
Позначте одне правильне твердження.
Мотив — це:
Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали сучасне уявлення про здоров’я. Перший учень сказав, що успіхи багатьох наук зумовили новий зміст поняття «здоров’я». Другий сказав, що поняття «здоров’я» містить моральну складову. Хто з них правий?
Позначте, яке з висловлювань НЕ є правильним
Які твердження щодо сфер життя людини є правильними? I. У сфері виробництва формується економічна свідомість людей, виявляється матеріальна зацікавленість у результатах своєї праці.II. До політичної сфери належать: держава, законодавча влада, виконавча влада, судова влада.III. Економічна, соціальна, політична й духовна сфери є простором і компонентами життя тільки окремих людей.
Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали проблему планування свого життя. Перший учень сказав, що для досягнення певної мети треба здійснювати довгострокове планування життя. Другий учень зауважив, що довгострокове планування життя потребує також планування на кожний день, тиждень, місяць. Хто з них правий?
Які твердження щодо взаємозв’язку фізичної, психічної, соціальної і духовної складових здоров’я є правильними? I. Фізичне здоров’я впливає на психічний стан людини.II. Якщо підліток психічно й духовно здоровий, то це сприяє його фізичному здоров’ю.III. На фізичне здоров’я не впливають ані стан загального душевного комфорту, ані моральне благополуччя.
Холізм — це:
Які твердження щодо дотримання здорового способу життя є правильними? I. Якщо людина веде здоровий спосіб життя, то вона знає, які правила поведінки сприяють її благополуччюII. Наслідки різних способів життя не завжди можна побачити відразу. Іноді вони виявляються лише через певний час.III. Основою будь-якого способу життя є принципи і правила поведінки, яких дотримується людина.
Недостатня фізична активність організму позначиться:
Культура, мораль, наука, мистецтво (живопис, театр, література тощо) належать до сфери:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома