Як не перевантажувати учнів великою кількістю платформ, форматів і способів взаємодії під час дистанційного навчання?
Як спланувати розклад занять для синхронного дистанційного навчання?
Як надавати учням завдання під час дистанційного навчання?
Як організувати формувальне оцінювання під час дистанційного навчання?
Картка «ЗХД», оцінювальне вікно, незавершені речення, інтелект-карти — це інструменти
Оберіть правильні продовження речення.
Під час дистанційного навчання домашні завдання потрібно …
Як уникати списування під час дистанційного навчання?
Як надавати учням зворотний зв’язок?
Змішане навчання — це:
Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.
Учні працюють удома в навчальному онлайн-середовищі, користуючись власними електронними пристроями, під’єднаними до інтернету. Знайомляться з новим матеріалом або повторюють раніше вивчений. У класі відбувається закріплення матеріалу у вигляді проєктної діяльності, семінару або в інших інтерактивних формах.
Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.
Усі учні діляться на групи за видами навчальної діяльності: робота з учителем/-лькою, онлайн-навчання і проєктна робота. Кожна група працює в окремій частині класу — станції. Станції мають різні цілі. Протягом уроку учні переходять від станції до станції так, щоб побувати на кожній із них.
Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.
Модель змішаного навчання, яка передбачає, що частина занять учнів відбувається у звичайному класі, а на один урок вони переміщаються в комп’ютерний клас (лабораторію), де індивідуально працюють в онлайн-середовищі.
Основа цієї моделі змішаного навчання в тому, що учні не обмежені за часом тим чи тим видом навчальної діяльності. Учні самостійно складають графік роботи й вибирають тему і темп, в якому вони будуть вивчати матеріал.
На яких рівнях може бути реалізована технологія змішаного навчання?
Який сервіс описано? Віртуальна цифрова стіна, на якій можна розміщувати документи, покликання, відеоролики, зображення.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома