Лексичної помилки НЕМАЄ в рядку
Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку...
Правильно написано всі слова в рядку...
На перший склад падає наголос...
Пунктуаційну помилку допущено в реченні...
На третій склад наголос падає в словах усіх рядків, ОКРІМ...
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3). А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над (…), уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів...
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3). А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над (…), уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Складним є речення...
Спрощення приголосних на письмі треба позначати в усіх словах рядка...
Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка...
Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення...
Кому перед виділеним словом треба поставити в реченні (розділові знаки пропущено)...
НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника в реченні...
Відокремленим означенням НЕ МОЖНА замінити підрядну частину в реченні
Лексичну помилку допущено в рядку...
Односкладним є речення...
Пунктуаційну помилку допущено в реченні...
Лише словосполучення записані в рядку...
Установіть відповідність
Член речення Приклад (виділене слово)
1. Підмет А Твої слова завжди переконливі.
2. Присудок Б Говорити – срібло, мовчати – золото.
3. Обставина В Квіти дарують без приводу тільки романтики.
4. Означення Г Промені сонця в цю пору ще не сміливі.
Д Поїду слухати ліс сама.
Установіть відповідність
Вид односкладного речення Приклад
1. Означено-особове А У селі встають рано.
2. Неозначено-особове Б Семеро одного не ждуть.
3. Узагальнено-особове В Коней на переправі не міняють.
4. Безособове Г Старі фотографії на стіл розклади.
Д Про любов хочеться кричати на весь світ.
Установіть відповідність
Пунктограма Приклад
1. Тире між однорідними членами речення. А Зайця ноги носять – вовка зуби годують.
2. Тире при відокремленій прикладці. Б Мар’яна не йшла – летіла до свого милого.
3. Тире між підметом і присудком. В Обов’язково відвідайте Чигирин – славне козацьке місто.
4. Тире в неповному реченні. Г А навколо – тихий шепіт верби й вітру.
Д Чужа душа – то, кажуть, темний ліс.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома