ЗНО

Додано: 24 травня 2022
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 465 разів
15 запитань
Запитання 1


Прочитайте текст і виконайте завдання 1-4 до нього.


    (1) Основний принцип методу «дама з крильцями» – прибирати дім не повністю за один раз, а частково, не більше 15-30 хвилин щодня. (2) Цей процес має асоціюватися у вас із легкістю та ненав’язливістю: краще щодня потроху, аніж цілий день на порядкування. (3) Поділіть своє помешкання на зони й складіть план прибирання кожної. (4) Якщо сьогодні ви причепурили кухню, не докоряйте собі за невеликий безлад у ванній: на все свій час! (5) Генеральне прибирання робимо впродовж години раз на тиждень: опорядковуємо все помешкання, але поверхово. (6) Ідеальний порядок у кожній зоні наводимо за щоденним 15-хвилинним графіком. (7) І ще одне добре правило: за 10-15 хвилин назбирайте в пакет 27 непотрібних речей, які муляють очі й рішуче викиньте цей мотлох (не перекладайте на інше місце, а винесіть геть)!


У називному відмінку в тексті вжито слово

А процес

Б безлад

В порядок

Г мотлох

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 2

Прочитайте текст і виконайте завдання 1-4 до нього.


    (1) Основний принцип методу «дама з крильцями» – прибирати дім не повністю за один раз, а частково, не більше 15-30 хвилин щодня. (2) Цей процес має асоціюватися у вас із легкістю та ненав’язливістю: краще щодня потроху, аніж цілий день на порядкування. (3) Поділіть своє помешкання на зони й складіть план прибирання кожної. (4) Якщо сьогодні ви причепурили кухню, не докоряйте собі за невеликий безлад у ванній: на все свій час! (5) Генеральне прибирання робимо впродовж години раз на тиждень: опорядковуємо все помешкання, але поверхово. (6) Ідеальний порядок у кожній зоні наводимо за щоденним 15-хвилинним графіком. (7) І ще одне добре правило: за 10-15 хвилин назбирайте в пакет 27 непотрібних речей, які муляють очі й рішуче викиньте цей мотлох (не перекладайте на інше місце, а винесіть геть)!


Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А першому

Б четвертому

В п’ятому

Г сьомому

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 3

 (1) Основний принцип методу «дама з крильцями» – прибирати дім не повністю за один раз, а частково, не більше 15-30 хвилин щодня. (2) Цей процес має асоціюватися у вас із легкістю та ненав’язливістю: краще щодня потроху, аніж цілий день на порядкування. (3) Поділіть своє помешкання на зони й складіть план прибирання кожної. (4) Якщо сьогодні ви причепурили кухню, не докоряйте собі за невеликий безлад у ванній: на все свій час! (5) Генеральне прибирання робимо впродовж години раз на тиждень: опорядковуємо все помешкання, але поверхово. (6) Ідеальний порядок у кожній зоні наводимо за щоденним 15-хвилинним графіком. (7) І ще одне добре правило: за 10-15 хвилин назбирайте в пакет 27 непотрібних речей, які муляють очі й рішуче викиньте цей мотлох (не перекладайте на інше місце, а винесіть геть)!


Прикладка є в реченні

А першому

Б другому

В четвертому

Г п’ятому

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 4

(1) Основний принцип методу «дама з крильцями» – прибирати дім не повністю за один раз, а частково, не більше 15-30 хвилин щодня. (2) Цей процес має асоціюватися у вас із легкістю та ненав’язливістю: краще щодня потроху, аніж цілий день на порядкування. (3) Поділіть своє помешкання на зони й складіть план прибирання кожної. (4) Якщо сьогодні ви причепурили кухню, не докоряйте собі за невеликий безлад у ванній: на все свій час! (5) Генеральне прибирання робимо впродовж години раз на тиждень: опорядковуємо все помешкання, але поверхово. (6) Ідеальний порядок у кожній зоні наводимо за щоденним 15-хвилинним графіком. (7) І ще одне добре правило: за 10-15 хвилин назбирайте в пакет 27 непотрібних речей, які муляють очі й рішуче викиньте цей мотлох (не перекладайте на інше місце, а винесіть геть)!


Слово зони в третьому реченні можна замінити словом

А відрізки

Б сфери

В шматки

Г частини

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 5

На другий склад падає наголос у слові

А начинка

Б випадок

В дрова

Г загадка

Д русло

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 6

З подвоєними приголосними треба писати обидва слова з пропусками в рядку

А під..аний критиці, роз..єднати береги

Б л..ється водоспадом, побуквен..ий аналіз

В розріс..я на всі боки, клітин..ий аналіз

Г неждан..о зустрітися, об..ивати кригу

Д йти навман..я, поліс..ькі краєвиди

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 7

Окремо з часткою не треба писати слово в рядку

А не/дописана картина відомого художника

Б не/з’ясовані вчасно важливі питання

В не/прочитаний допис у соцмережі

Г не/покоїтися через скаргу сусідів

Д не/дооцінений талант молодого артиста

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 8

Буквосполучення -ств- на місці пропуску треба писати в обох словах рядка

А студент..о, жіно..о

Б коза..о, товари..о

В дитин..о, пірат..о

Г будівни..о, брат..о

Д люд..о, гайдама..о

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 9

Букву й треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

А нью..орківець, гост..овий, лось..он

Б кань..он, сер..озний, зна..омство

В буль..он, кра..овий, фе..єрверк

Г баталь..он, бо..овий, сл..озливий

Д шампінь..он, сол..овий, сень..ора

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 10

Прочитайте уривок тексту.

    Орхідеї не люблять прямих сонячних променів, тому їх не ставлять (1)будь/куди. Для них не підходять (2)перші/ліпші горщики, отже, (3)з/поміж уподобаних вами вибирайте прозорі. Не крутіть вазони з боку на бік, не поливайте квіти (4)на/швидку/руч – і вони (5)довго/довго тішитимуть вас цвітом.

    Без дефіса треба писати слово, позначене цифрою

А 1

Б 2

В 3

Г 4

Д 5

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 11

НЕМАЄ лексичної помилки в рядку

А переважна прерогатива

Б головний лейтмотив

В дивний парадокс

Г захисний імунітет

Д приваблива вакансія

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 12

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.


У п’єсі Івана ______ є два ______ , які зображені ______.


Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

А Карпенка-Карого, персонажа, більш оригінально

Б Карпенка-Карого, персонажів, більш оригінальніше

В Карпенко-Карого, персонажа, найбільш оригінально

Г Карпенко-Карого, персонажі, найбільш оригінальніше

Д Карпенка-Карого, персонажі, найбільш оригінально

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 13

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.


Дорогий _______, гостинні грузини запрошують тебе відвідати _______ Батумі й покуштувати_______хачапурі по-аджарськи.


Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

А українцю, старовинну, смачну

Б українець, старовинний, смачне

В українцю, старовинне, смачне

Г українець, старовинне, смачний

Д українце, старовинний, смачну

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 14

Редагування потребує речення

А Сплачуючи за будь-які товари чи послуги, завжди вимагайте на касі видати чек.

Б Знаючи основні правила користування грошима, фінансові втрати вас не спіткають.

В Отримавши банкноти, я завжди перевіряю на них усі можливі елементи захисту.

Г Розраховуючись безготівково, кожен має контролювати правильність усіх трансакцій.

Д Обов’язково зважуй можливі ризики, оплачуючи вартість товарів чи послуг онлайн.

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 15


Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).

Метод оповідок, (1) або вигадування легенд, (2) часто використовують з метою реклами: (3) історія, (4) удало придумана маркетологами, (5) може значно підвищити рівень продажу товарів, (6) і тут доречно пригадати відомий відеоролик, (7) як палички печива «Twix» виготовляють на різних фабриках.

НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків у рядку

А коми 1, 2 – при однорідних членах речення

Б двокрапка 3 – між частинами складного речення, що поєднані безсполучниковим зв’язком

В коми 4, 5 – при відокремленому означенні

Г кома 6 – між частинами складного речення, що поєднані сурядним зв’язком

Д кома 7 – між частинами складного речення, що поєднані підрядним зв’язком

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест