1.Русалки водяні дівчата, мальовничі образи народної уяви. 2. Хоч і привабливі були ті істоти, про те небезпечні. 3. У народі вірили: хто здибає русалку, не зможе вирватися живим. 4. Вона залоскоче.
1.Орфографічну помилку допущено у слові
4.Складений дієслівний присудок є у реченні
5.Непоширеним є речення
6.Неузгоджене означення є у реченні
.
8. Бачу за морями молоді дороги - речення:
12.Яке речення ускладнене звертанням (розділові знаки пропущено)?
14.Укажіть речення зі вставним словом ( розділові знаки пропущено)
15Укажіть речення, у якому правильно розставлені розділові знаки.
Прочитайте текст і виконайте завдання 1-4 до нього.
(1) Основний принцип методу «дама з крильцями» – прибирати дім не повністю за один раз, а частково, не більше 15-30 хвилин щодня. (2) Цей процес має асоціюватися у вас із легкістю та ненав’язливістю: краще щодня потроху, аніж цілий день на порядкування. (3) Поділіть своє помешкання на зони й складіть план прибирання кожної. (4) Якщо сьогодні ви причепурили кухню, не докоряйте собі за невеликий безлад у ванній: на все свій час! (5) Генеральне прибирання робимо впродовж години раз на тиждень: опорядковуємо все помешкання, але поверхово. (6) Ідеальний порядок у кожній зоні наводимо за щоденним 15-хвилинним графіком. (7) І ще одне добре правило: за 10-15 хвилин назбирайте в пакет 27 непотрібних речей, які муляють очі й рішуче викиньте цей мотлох (не перекладайте на інше місце, а винесіть геть)!
У називному відмінку в тексті вжито слово
А процес
Б безлад
В порядок
Г мотлох
Прочитайте текст і виконайте завдання 1-4 до нього.
(1) Основний принцип методу «дама з крильцями» – прибирати дім не повністю за один раз, а частково, не більше 15-30 хвилин щодня. (2) Цей процес має асоціюватися у вас із легкістю та ненав’язливістю: краще щодня потроху, аніж цілий день на порядкування. (3) Поділіть своє помешкання на зони й складіть план прибирання кожної. (4) Якщо сьогодні ви причепурили кухню, не докоряйте собі за невеликий безлад у ванній: на все свій час! (5) Генеральне прибирання робимо впродовж години раз на тиждень: опорядковуємо все помешкання, але поверхово. (6) Ідеальний порядок у кожній зоні наводимо за щоденним 15-хвилинним графіком. (7) І ще одне добре правило: за 10-15 хвилин назбирайте в пакет 27 непотрібних речей, які муляють очі й рішуче викиньте цей мотлох (не перекладайте на інше місце, а винесіть геть)!
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
А першому
Б четвертому
В п’ятому
Г сьомому
(1) Основний принцип методу «дама з крильцями» – прибирати дім не повністю за один раз, а частково, не більше 15-30 хвилин щодня. (2) Цей процес має асоціюватися у вас із легкістю та ненав’язливістю: краще щодня потроху, аніж цілий день на порядкування. (3) Поділіть своє помешкання на зони й складіть план прибирання кожної. (4) Якщо сьогодні ви причепурили кухню, не докоряйте собі за невеликий безлад у ванній: на все свій час! (5) Генеральне прибирання робимо впродовж години раз на тиждень: опорядковуємо все помешкання, але поверхово. (6) Ідеальний порядок у кожній зоні наводимо за щоденним 15-хвилинним графіком. (7) І ще одне добре правило: за 10-15 хвилин назбирайте в пакет 27 непотрібних речей, які муляють очі й рішуче викиньте цей мотлох (не перекладайте на інше місце, а винесіть геть)!
Прикладка є в реченні
А першому
Б другому
В четвертому
Г п’ятому
На другий склад падає наголос у слові
А начинка
Б випадок
В дрова
Г загадка
Д русло
З подвоєними приголосними треба писати обидва слова з пропусками в рядку
А під..аний критиці, роз..єднати береги
Б л..ється водоспадом, побуквен..ий аналіз
В розріс..я на всі боки, клітин..ий аналіз
Г неждан..о зустрітися, об..ивати кригу
Д йти навман..я, поліс..ькі краєвиди
Окремо з часткою не треба писати слово в рядку
А не/дописана картина відомого художника
Б не/з’ясовані вчасно важливі питання
В не/прочитаний допис у соцмережі
Г не/покоїтися через скаргу сусідів
Д не/дооцінений талант молодого артиста
Буквосполучення -ств- на місці пропуску треба писати в обох словах рядка
А студент..о, жіно..о
Б коза..о, товари..о
В дитин..о, пірат..о
Г будівни..о, брат..о
Д люд..о, гайдама..о
Букву й треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
А нью..орківець, гост..овий, лось..он
Б кань..он, сер..озний, зна..омство
В буль..он, кра..овий, фе..єрверк
Г баталь..он, бо..овий, сл..озливий
Д шампінь..он, сол..овий, сень..ора
Прочитайте уривок тексту.
Орхідеї не люблять прямих сонячних променів, тому їх не ставлять (1)будь/куди. Для них не підходять (2)перші/ліпші горщики, отже, (3)з/поміж уподобаних вами вибирайте прозорі. Не крутіть вазони з боку на бік, не поливайте квіти (4)на/швидку/руч – і вони (5)довго/довго тішитимуть вас цвітом.
Без дефіса треба писати слово, позначене цифрою
А 1
Б 2
В 3
Г 4
Д 5
НЕМАЄ лексичної помилки в рядку
А переважна прерогатива
Б головний лейтмотив
В дивний парадокс
Г захисний імунітет
Д приваблива вакансія
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
У п’єсі Івана ______ є два ______ , які зображені ______.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
А Карпенка-Карого, персонажа, більш оригінально
Б Карпенка-Карого, персонажів, більш оригінальніше
В Карпенко-Карого, персонажа, найбільш оригінально
Г Карпенко-Карого, персонажі, найбільш оригінальніше
Д Карпенка-Карого, персонажі, найбільш оригінально
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
Дорогий _______, гостинні грузини запрошують тебе відвідати _______ Батумі й покуштувати_______хачапурі по-аджарськи.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
А українцю, старовинну, смачну
Б українець, старовинний, смачне
В українцю, старовинне, смачне
Г українець, старовинне, смачний
Д українце, старовинний, смачну
Редагування потребує речення
А Сплачуючи за будь-які товари чи послуги, завжди вимагайте на касі видати чек.
Б Знаючи основні правила користування грошима, фінансові втрати вас не спіткають.
В Отримавши банкноти, я завжди перевіряю на них усі можливі елементи захисту.
Г Розраховуючись безготівково, кожен має контролювати правильність усіх трансакцій.
Д Обов’язково зважуй можливі ризики, оплачуючи вартість товарів чи послуг онлайн.
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Метод оповідок, (1) або вигадування легенд, (2) часто використовують з метою реклами: (3) історія, (4) удало придумана маркетологами, (5) може значно підвищити рівень продажу товарів, (6) і тут доречно пригадати відомий відеоролик, (7) як палички печива «Twix» виготовляють на різних фабриках.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків у рядку
А коми 1, 2 – при однорідних членах речення
Б двокрапка 3 – між частинами складного речення, що поєднані безсполучниковим зв’язком
В коми 4, 5 – при відокремленому означенні
Г кома 6 – між частинами складного речення, що поєднані сурядним зв’язком
Д кома 7 – між частинами складного речення, що поєднані підрядним зв’язком
ОКРЕМО треба писати НЕ з наступним словом у рядку
ОКРЕМО треба писати НЕ з наступним словом у рядку
ОКРЕМО треба писати НЕ з наступним словом у рядку
Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах варіанта
Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах варіанта
УСІ слова пишуться з апострофом у рядку
Дотримано норми узгодження прикметника з іменником в обох прикладах рядка
Прикметник із суфіксом -зьк- утворюємо від усіх назв у рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома