Рядки Там у полі криниченька, Навколо пшениченька. Там женчики жали, Золоті серпи мали… узято з
«Немає гіршої муки, як хворіти думками, а хворіють думки, позбавля- ючись природженого діла», – стверджує у своєму творі
Послідовність розгортання подій твору «Енеїда» дотримано в рядку
Повістяр зі слободи Основа написав народною мовою перший прозовий твір
В Умані встановлено пам’ятник очільникам козацько-селянського повстання – героям твору
Правильним твердженням щодо твору «Чорна рада» є
Уривок «Діло з грушею скінчилось несподівано. Груша всохла, і дві сім’ї помирились. В обох садибах настала мирнота й тиша» у творі «Кайдашева сім’я» є
Розділи «Січовик», «Піски в неволі», «Слизька дорога», «Розбишацька дочка», «Новий вік», «Так оце та правда?» наявні у творі, у якому є такі персонажі
Правильно утворено пару «персонаж – назва твору» у рядку
В уривку
Чого являєшся мені
У сні?
Чого звертаєш ти до мене
Чудові очі ті ясні,
Сумні,
Немов криниці дно студене?
провідним художнім засобом є
Історичним тлом повісті «Захар Беркут» І. Франка є
І схочеш ти вернуть собі, Як Фауст, дні минулі... Та знай: над нас – боги скупі, Над нас – глухі й нечулі… – переконаний ліричний герой твору
Хмари осінні, весна золота, молодії літа, барвисті квітки, зірка провідна – це художні образи поезії
Київський неокласик є автором твору
«Чому так сталося, що мати змушена притулятися до згасаючого серця свого блудного сина, який заплутався на трагічних дорогах революції?..» – сказано про твір
«На його зшитки із записами лекцій виник такий попит, що їх вирішено розмножити на машинці. Зокрема в галузі теорії ймовірності та вищої математики він зразу піднісся на ступінь загальновизнаного маестро» – сказано про
«Антонич був хрущем і жив колись на вишнях», – говорить про себе автор рядків
Події в новелі "Модри Камень" відбувалися під час
Внук кремезного чумака,
Січовика блідий правправнук,
Я закохавсь в гучних віках,
Я волю полюбив державну.
стверджує ліричний герой твору
Ознаки постмодернізму помітні в рядках
Установіть відповідність між персонажем та стилем написання твору, у якому діє цей герой.
Персонаж твору
1 Наум Дрот 2 Ярема Галайда 3 Галя Ґудзь 4 Єгошуа
Стиль
А імпресіонізм Б сентименталізм В романтизм Г реалізм Д неоромантизм
Поєднайте епізоди того самого твору.
Епізод твору
1 персонаж виконує пісню «Ой під вишнею, під черешнею…»
2 темний демон пустелі спонукає героя до сумнівів
3 розмова козацьких старшин напередодні селянського повстання
4 мати віддає сина в найми до багатого козака
Епізод твору
А заможний пан залицяється до вбогої дівчини
Б герой виводить свій народ з єгипетського рабства
В сирота вирушає на пошуки коханої титарівни
Г колишній унтер-офіцер оселяється на хуторі
Д персонаж обіцяє не рубати столітнього дуба
Співвіднесіть присвяту твору з його назвою.
Присвята
1 Любові всевишній
2 Кононівським полям
3 В.Жуковському
4 «Цвітові яблуні»
Назва твору
А «Три зозулі з поклоном»
Б «Contra spem spero!»
В «Я (Романтика)»
Г «Intermezzo»
Д «Катерина»
Визначте, про якого митця йдеться у висловлюванні.
Письменник
1 Микола Куліш
2 Остап Вишня
3 Олександр Довженко
4 Михайло Коцюбинський
Висловлювання
А «Після закінчення Другої світової війни емігрував до Німеччини… Біографічний матеріал ліг в основу його романів, де сильна особистість протистоїть тоталітарній системі…»
Б «Серед його улюблених занять були мисливство та рибальство, які давали можливість спостерігати красу природи, і це виливалося на папері в дивовижному поєднанні гумору з тонким ліризмом…»
В «Починав як художник-карикатурист, писав прозу й кіносценарії, працював військовим кореспондентом, але всесвітню славу здобув як режисер кіно…»
Г «Один з найбільш цікавих експериментаторів у прозі початку ХХ ст.., у творах якого “залізна рука города” хоче наздогнати оповідача, а три білі вівчарки символізують різні прошарки тодіш- нього суспільства…»
Д «Його модерна драма знайшла сценічне втілення в театрі Леся Курбаса “Березіль”. Це була творча взаємодія великого режисера й великого драматурга…»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома