ЗНО 2021. ЛІТЕРАТУРА 25 варіант

Додано: 23 липня 2020
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 44 рази
24 запитання
Запитання 1

Рядки Там у полі криниченька, Навколо пшениченька. Там женчики жали, Золоті серпи мали… узято з

варіанти відповідей

календарно-обрядової пісні

народної балади

родинно-побутової пісні

історичної пісні

суспільно-побутової пісні

Запитання 2

«Немає гіршої муки, як хворіти думками, а хворіють думки, позбавля- ючись природженого діла», – стверджує у своєму творі

варіанти відповідей

Григорій Квітка-Основ’яненко

Пантелеймон Куліш

Григорій Сковорода

Іван Котляревський

Тарас Шевченко

Запитання 3

Послідовність розгортання подій твору «Енеїда» дотримано в рядку

варіанти відповідей

сон Енея про батька – гостювання в Дідони – подвиг Низа та Евріала – поєдинок Енея з Турном

гостювання в Дідони – сон Енея про батька – подвиг Низа та Евріала – поєдинок Енея з Турном

подвиг Низа та Евріала – поєдинок Енея з Турном – гостювання в Дідони – сон Енея про батька

сон Енея про батька – подвиг Низа та Евріала – поєдинок Енея з Турном – гостювання в Дідони

гостювання в Дідони – сон Енея про батька – поєдинок Енея з Турном – подвиг Низа та Евріала

Запитання 4

Повістяр зі слободи Основа написав народною мовою перший прозовий твір

варіанти відповідей

«Чорна рада»

«Наталка Полтавка»

«Кайдашева сім’я»

«Valse Melancolique»  

«Маруся»

Запитання 5

В Умані встановлено пам’ятник очільникам козацько-селянського повстання – героям твору

варіанти відповідей

«Гайдамаки»

«Чорна рада»

«Я (Романтика)»

«Україна в огні»

«Маруся Чурай»

Запитання 6

Правильним твердженням щодо твору «Чорна рада» є

варіанти відповідей

Матвій Гвинтовка був власником хутора Хмарище

Петро Шраменко намагався визволити Якима Сомка з темниці

Іван Шрам викупив з турецької каторги Василя Невольника

Брюховецького обрали гетьманом на чорній раді під Ніжином

Божий чоловік порівняв Михайла Череваня з Яремою Вишневецьким

Запитання 7

Уривок «Діло з грушею скінчилось несподівано. Груша всохла, і дві сім’ї помирились. В обох садибах настала мирнота й тиша» у творі «Кайдашева сім’я» є

варіанти відповідей

експозицією

зав’язкою

розвитком дії

кульмінацією

розв’язкою

Запитання 8

Розділи «Січовик», «Піски в неволі», «Слизька дорога», «Розбишацька дочка», «Новий вік», «Так оце та правда?» наявні у творі, у якому є такі персонажі

варіанти відповідей

Ярема Галайда й Оксана

Маруся Дрот і Василь

Кирило Тур і Леся

Галя Ґудзь і Чіпка

Іван Палійчук і Марічка

Запитання 9

Правильно утворено пару «персонаж – назва твору» у рядку

варіанти відповідей

Лушня – «Наталка Полтавка»

Націєвський – «Мартин Боруля»

Макогоненко – «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

Юнона – «Мойсей»

Черевань – «Кайдашева сім’я»

Запитання 10

В уривку

Чого являєшся мені

У сні?

Чого звертаєш ти до мене

Чудові очі ті ясні,

Сумні,

Немов криниці дно студене?

провідним художнім засобом є

варіанти відповідей

паралелізм

персоніфікація

антитеза

епітет

алегорія 

Запитання 11

Історичним тлом повісті «Захар Беркут» І. Франка є

варіанти відповідей

Монголо-татарська навала (1241 р.)

Громадянська війна (1917-1921 рр.)

Друга світова війна (1939-1945 рр.)

Українізація (20-30-х рр. ХХ ст.)

Руїна (1657-1687 рр.)

Запитання 12

І схочеш ти вернуть собі, Як Фауст, дні минулі... Та знай: над нас – боги скупі, Над нас – глухі й нечулі… – переконаний ліричний герой твору

варіанти відповідей

Миколи Вороного

Лесі Українки

Олександра Олеся

Павла Тичини

Максима Рильського

Запитання 13

Хмари осінні, весна золота, молодії літа, барвисті квітки, зірка провідна – це художні образи поезії

варіанти відповідей

«Заповіт»

«Contra spem spero!»

«Блакитна Панна»

«Чари ночі»

«De libertate»

Запитання 14

Київський неокласик є автором твору

варіанти відповідей

«Contra spem spero!»

«О панно Інно, панно Інно…»

«Любіть Україну»

«Балада про соняшник»

«У теплі дні збирання винограду...»

Запитання 15

«Чому так сталося, що мати змушена притулятися до згасаючого серця свого блудного сина, який заплутався на трагічних дорогах революції?..» – сказано про твір

варіанти відповідей

Павла Губенка

Панаса Рудченка

Івана Лозов’ягіна

Миколи Фітільова

Івана Тобілевича

Запитання 16

«На його зшитки із записами лекцій виник такий попит, що їх вирішено розмножити на машинці. Зокрема в галузі теорії ймовірності та вищої математики він зразу піднісся на ступінь загальновизнаного маестро» – сказано про

варіанти відповідей

Мокія Мазайла

Степана Радченка

Григорія Многогрішного

Михайла Федорчука

Василя Кравчину

Запитання 17

«Антонич був хрущем і жив колись на вишнях», – говорить про себе автор рядків

варіанти відповідей

Задивляюсь у твої зіниці Голубі й тривожні, ніби рань…

Має крилами Весна Запашна, Лине вся в прозорих шатах, У серпанках і блаватах...

Хай на ньому цвіте росяниста доріжка, І зелені луги, й солов’їні гаї…

Ви знаєте, як липа шелестить у місячні весняні ночі?..

Прийшли лемки у крисанях і принесли місяць круглий…

Запитання 18

Події в новелі "Модри Камень" відбувалися під час 

варіанти відповідей

Першої світової війни

Другої світової війни

революції 1917 року

Коліївщини

Руїни

Запитання 19

Внук кремезного чумака,

Січовика блідий правправнук,

Я закохавсь в гучних віках,

Я волю полюбив державну.

стверджує ліричний герой твору


варіанти відповідей

Ліни Костенко

Івана Драча

Василя Стуса

Євгена Маланюка

Василя Симоненка

Запитання 20

Ознаки постмодернізму помітні в рядках

варіанти відповідей

Любіть українок, негайно любіть! Даруйте їм вірші і квіти…

Усмішка твоя –єдина, Мука твоя – єдина, Очі твої – одні…

О, якби в дурні мені не пошитись, Щоб без свободи не міг я лишитись…

О панно Інно, панно Інно! Я — сам. Вікно. Сніги...

Минуле, озовися, де ти? Забуті радощі, жалі...

Запитання 21

Установіть відповідність між персонажем та стилем написання твору, у якому діє цей герой.

Персонаж твору

1 Наум Дрот 2 Ярема Галайда 3 Галя Ґудзь 4 Єгошуа

Стиль

А імпресіонізм Б сентименталізм В романтизм Г реалізм Д неоромантизм

варіанти відповідей

1Б 2В 3Г 4Д

1В 2Б 3Г 4Д

1Б 2Г 3В 4Д

1Б 2В 3Д 4Г

1Б 2В 3Г 4А

Запитання 22

Поєднайте епізоди того самого твору.

Епізод твору

1 персонаж виконує пісню «Ой під вишнею, під черешнею…»

2 темний демон пустелі спонукає героя до сумнівів

3 розмова козацьких старшин напередодні селянського повстання

4 мати віддає сина в найми до багатого козака

Епізод твору

А заможний пан залицяється до вбогої дівчини

Б герой виводить свій народ з єгипетського рабства

В сирота вирушає на пошуки коханої титарівни

Г колишній унтер-офіцер оселяється на хуторі

Д персонаж обіцяє не рубати столітнього дуба

варіанти відповідей

1А 2Б 3В 4Г

1Б 2А 3В 4Г

1А 2В 3Б 4Г

1А 2Б 3Г 4В

1А 2Б 3В 4Д

Запитання 23

Співвіднесіть присвяту твору з його назвою.

Присвята

1 Любові всевишній

2 Кононівським полям

3 В.Жуковському

4 «Цвітові яблуні»

Назва твору

А «Три зозулі з поклоном»

Б «Contra spem spero!»

В «Я (Романтика)»

Г «Intermezzo»

Д «Катерина»

варіанти відповідей

1А 2Г 3Д 4В

1Г 2А 3Д 4В

1А 2Д 3Г 4В

1А 2Г 3В 4Д

1А 2Г 3Д 4Б

Запитання 24

Визначте, про якого митця йдеться у висловлюванні.

Письменник

1 Микола Куліш

2 Остап Вишня

3 Олександр Довженко

4 Михайло Коцюбинський

Висловлювання

А «Після закінчення Другої світової війни емігрував до Німеччини… Біографічний матеріал ліг в основу його романів, де сильна особистість протистоїть тоталітарній системі…»

Б «Серед його улюблених занять були мисливство та рибальство, які давали можливість спостерігати красу природи, і це виливалося на папері в дивовижному поєднанні гумору з тонким ліризмом…»

В «Починав як художник-карикатурист, писав прозу й кіносценарії, працював військовим кореспондентом, але всесвітню славу здобув як режисер кіно…»

Г «Один з найбільш цікавих експериментаторів у прозі початку ХХ ст.., у творах якого “залізна рука города” хоче наздогнати оповідача, а три білі вівчарки символізують різні прошарки тодіш- нього суспільства…»

Д «Його модерна драма знайшла сценічне втілення в театрі Леся Курбаса “Березіль”. Це була творча взаємодія великого режисера й великого драматурга…»

варіанти відповідей

1Д 2Б 3В 4Г

1Б 2Д 3В 4Г

1Д 2В 3Б 4Г

1Д 2Б 3Г 4В

1Д 2Б 3В 4А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест