Генрі та Майк — це імена у творі «Майстер корабля»
Увідповідніть уривки з одного твору.
Уривок
1 «Шість прикмет має людина: трьома подібна вона на тварину, а трьома на янгола: як тварина людина їсть і п’є: як тварина — вона множиться і як тварина — викидає; як янгол вона має розум, як янгол ходить просто і як янгол — священною мовою розмовляє».
2 «Мені подобається твій Богдан. Це неймовірний оптиміст. Він належить до тих людей, з якими всі одвічні питання спрощуються до розмірів однієї фрази. Народження чи смерть — вони сприймають так примітивно, що це зовсім не стає для людини на перше місце і не затуляє бадьорості й радості».
3 «Чого я перекладаю, коли ж можу фейлетони писати! А потім - письменником можна бути. Он скільки письменників різних є, а я ще не письменник. Кваліфікації, - думаю собі, - в мене особливої нема, бухгалтерії не знаю, що я, - думаю собі, - робитиму».
4 «Молоді соменки й соменята - ті меткіші, вони бродять по всій річці, на чужі “вулиці" запливають».
Уривок
А «Вчив мене хороший учитель Іван Максимович, доброї душі дідуган, білий-білий, як білі бувають у нас перед зеленими святами хати. Учив він сумлінно, бо сам він був ходяча совість людська».
Б «З двох одне: або ви здібний, тоді підтримка вам непотрібна, або ви нездара, тоді вона вам не допоможе».
В «Це, дорогі наші читачі, серйозно і без жодного перебільшення ».
Г «Сиве волосся до чогось зобов’язує. Старечі ноги йдуть уже просто до могили. Багате досвідом життя лежить переді мною, як рельєфна мапа моєї Республіки. Скільки-то води втекло з того дня, коли я, молодий, зелений юнак, окунувся в життя!»
Д «З далекого туману, з тихих озер загірої комуни шелестить шелест: то йде Марія».
Увідповідніть уривки з одного твору.
Уривок
1 «Шість прикмет має людина: трьома подібна вона на тварину, а трьома на янгола: як тварина людина їсть і п’є: як тварина — вона множиться і як тварина — викидає; як янгол вона має розум, як янгол ходить просто і як янгол — священною мовою розмовляє».
2 «Мені подобається твій Богдан. Це неймовірний оптиміст. Він належить до тих людей, з якими всі одвічні питання спрощуються до розмірів однієї фрази. Народження чи смерть — вони сприймають так примітивно, що це зовсім не стає для людини на перше місце і не затуляє бадьорості й радості».
3 «Чого я перекладаю, коли ж можу фейлетони писати! А потім - письменником можна бути. Он скільки письменників різних є, а я ще не письменник. Кваліфікації, - думаю собі, - в мене особливої нема, бухгалтерії не знаю, що я, - думаю собі, - робитиму».
4 «Молоді соменки й соменята - ті меткіші, вони бродять по всій річці, на чужі “вулиці" запливають».
Уривок
А «Вчив мене хороший учитель Іван Максимович, доброї душі дідуган, білий-білий, як білі бувають у нас перед зеленими святами хати. Учив він сумлінно, бо сам він був ходяча совість людська».
Б «З двох одне: або ви здібний, тоді підтримка вам непотрібна, або ви нездара, тоді вона вам не допоможе».
В «Це, дорогі наші читачі, серйозно і без жодного перебільшення ».
Г «Сиве волосся до чогось зобов’язує. Старечі ноги йдуть уже просто до могили. Багате досвідом життя лежить переді мною, як рельєфна мапа моєї Республіки. Скільки-то води втекло з того дня, коли я, молодий, зелений юнак, окунувся в життя!»
Д «З далекого туману, з тихих озер загірої комуни шелестить шелест: то йде Марія».
Увідповідніть уривки з одного твору.
Уривок
1 «Шість прикмет має людина: трьома подібна вона на тварину, а трьома на янгола: як тварина людина їсть і п’є: як тварина — вона множиться і як тварина — викидає; як янгол вона має розум, як янгол ходить просто і як янгол — священною мовою розмовляє».
2 «Мені подобається твій Богдан. Це неймовірний оптиміст. Він належить до тих людей, з якими всі одвічні питання спрощуються до розмірів однієї фрази. Народження чи смерть — вони сприймають так примітивно, що це зовсім не стає для людини на перше місце і не затуляє бадьорості й радості».
3 «Чого я перекладаю, коли ж можу фейлетони писати! А потім - письменником можна бути. Он скільки письменників різних є, а я ще не письменник. Кваліфікації, - думаю собі, - в мене особливої нема, бухгалтерії не знаю, що я, - думаю собі, - робитиму».
4 «Молоді соменки й соменята - ті меткіші, вони бродять по всій річці, на чужі “вулиці" запливають».
Уривок
А «Вчив мене хороший учитель Іван Максимович, доброї душі дідуган, білий-білий, як білі бувають у нас перед зеленими святами хати. Учив він сумлінно, бо сам він був ходяча совість людська».
Б «З двох одне: або ви здібний, тоді підтримка вам непотрібна, або ви нездара, тоді вона вам не допоможе».
В «Це, дорогі наші читачі, серйозно і без жодного перебільшення ».
Г «Сиве волосся до чогось зобов’язує. Старечі ноги йдуть уже просто до могили. Багате досвідом життя лежить переді мною, як рельєфна мапа моєї Республіки. Скільки-то води втекло з того дня, коли я, молодий, зелений юнак, окунувся в життя!»
Д «З далекого туману, з тихих озер загірої комуни шелестить шелест: то йде Марія».
Увідповідніть уривки з одного твору.
Уривок
1 «Шість прикмет має людина: трьома подібна вона на тварину, а трьома на янгола: як тварина людина їсть і п’є: як тварина — вона множиться і як тварина — викидає; як янгол вона має розум, як янгол ходить просто і як янгол — священною мовою розмовляє».
2 «Мені подобається твій Богдан. Це неймовірний оптиміст. Він належить до тих людей, з якими всі одвічні питання спрощуються до розмірів однієї фрази. Народження чи смерть — вони сприймають так примітивно, що це зовсім не стає для людини на перше місце і не затуляє бадьорості й радості».
3 «Чого я перекладаю, коли ж можу фейлетони писати! А потім - письменником можна бути. Он скільки письменників різних є, а я ще не письменник. Кваліфікації, - думаю собі, - в мене особливої нема, бухгалтерії не знаю, що я, - думаю собі, - робитиму».
4 «Молоді соменки й соменята - ті меткіші, вони бродять по всій річці, на чужі “вулиці" запливають».
Уривок
А «Вчив мене хороший учитель Іван Максимович, доброї душі дідуган, білий-білий, як білі бувають у нас перед зеленими святами хати. Учив він сумлінно, бо сам він був ходяча совість людська».
Б «З двох одне: або ви здібний, тоді підтримка вам непотрібна, або ви нездара, тоді вона вам не допоможе».
В «Це, дорогі наші читачі, серйозно і без жодного перебільшення ».
Г «Сиве волосся до чогось зобов’язує. Старечі ноги йдуть уже просто до могили. Багате досвідом життя лежить переді мною, як рельєфна мапа моєї Республіки. Скільки-то води втекло з того дня, коли я, молодий, зелений юнак, окунувся в життя!»
Д «З далекого туману, з тихих озер загірої комуни шелестить шелест: то йде Марія».
Посилається на слов’яно-український словник 1596 р. Лаврентія Зизанія-Тустановського
«У землепоклонських віршах Бог — це не філософська чи теологічна концепція, а поетично-емоційне переживання вічного існування життя у Всесвіті» — так сказано про твори автора поезії
Увідповідніть героя з його вчинком.
Герой Учинок
1 Мина Мазайло А 70-річний, він озирається на прожите
2 То-Ма-Кі Б бачить лева на березі Десни
3 Сашко В проситься, щоб його відпустили на фронт
4 Андрюша Г хоче змінити прізвище
Д письменний і читає Псалтир
Увідповідніть героя з його вчинком.
Герой Учинок
1 Мина Мазайло А 70-річний, він озирається на прожите
2 То-Ма-Кі Б бачить лева на березі Десни
3 Сашко В проситься, щоб його відпустили на фронт
4 Андрюша Г хоче змінити прізвище
Д письменний і читає Псалтир
Увідповідніть героя з його вчинком.
Герой Учинок
1 Мина Мазайло А 70-річний, він озирається на прожите
2 То-Ма-Кі Б бачить лева на березі Десни
3 Сашко В проситься, щоб його відпустили на фронт
4 Андрюша Г хоче змінити прізвище
Д письменний і читає Псалтир
Увідповідніть героя з його вчинком.
Герой Учинок
1 Мина Мазайло А 70-річний, він озирається на прожите
2 То-Ма-Кі Б бачить лева на березі Десни
3 Сашко В проситься, щоб його відпустили на фронт
4 Андрюша Г хоче змінити прізвище
Д письменний і читає Псалтир
Розгляньте схему.
--------------------------------------------------- Модернізм ----------------------
Лірика Епос Драма
За допомогою цієї схеми можна визначити літературний напрям і рід твору кожного автора, ОКРІМ
Зразком інтимної лірики є вірш
В уривку «тож хай знають вороги, якими словами на самоті мовчимо» використано
«Мудрий Камінь» — так називають містечко бійці, бо
Слова Гете взято за епіграф до твору
Філософію стоїцизму буття на межі сповідував
Увідповідніть автора з його твором
Автор Твір
1 Хвильовий А «Пісня про рушник»
2 Тичина Б «Задивляюсь у твої зіниці»
3 Яновський В «Я (Романтика)»
4 Симоненко Г «Майстер корабля
Д «Ви знаєте, як липа шелестить»
Увідповідніть автора з його твором
Автор Твір
1 Хвильовий А «Пісня про рушник»
2 Тичина Б «Задивляюсь у твої зіниці»
3 Яновський В «Я (Романтика)»
4 Симоненко Г «Майстер корабля
Д «Ви знаєте, як липа шелестить»
Увідповідніть автора з його твором
Автор Твір
1 Хвильовий А «Пісня про рушник»
2 Тичина Б «Задивляюсь у твої зіниці»
3 Яновський В «Я (Романтика)»
4 Симоненко Г «Майстер корабля
Д «Ви знаєте, як липа шелестить»
Увідповідніть автора з його твором
Автор Твір
1 Хвильовий А «Пісня про рушник»
2 Тичина Б «Задивляюсь у твої зіниці»
3 Яновський В «Я (Романтика)»
4 Симоненко Г «Майстер корабля
Д «Ви знаєте, як липа шелестить»
Біблійні мотиви звучать у творі
«Наталка Полтавка» має ознаки літературних напрямів / стилів
Уривок Кий був перевізником, то не ходив би він до Царгорода узято з твору
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома