Слова Й. В. Ґете взято за епіграф до твору
Уособленням національного нігілізму є образ
Увідповідніть художній засіб із прикладом його вживання.
Художній засіб Приклад
1 алітерація А Ти поклоняйся лиш землі, землі стобарвній...
2 порівняння Б Тешуть теслі з срібла сани, сняться веснянії
сни.
3 персоніфікація В Гірське село в садах морель, і місяць, мов
тюльпан, червоний.
4 тавтологія Г Ходить сонце у крисані, спить слов’янськеє
Дитя.
Д У долоні у Марії місяць — золотий горіх.
Увідповідніть художній засіб із прикладом його вживання.
Художній засіб Приклад
1 алітерація А Ти поклоняйся лиш землі, землі стобарвній...
2 порівняння Б Тешуть теслі з срібла сани, сняться веснянії
сни.
3 персоніфікація В Гірське село в садах морель, і місяць, мов
тюльпан, червоний.
4 тавтологія Г Ходить сонце у крисані, спить слов’янськеє
Дитя.
Д У долоні у Марії місяць — золотий горіх.
Увідповідніть художній засіб із прикладом його вживання.
Художній засіб Приклад
1 алітерація А Ти поклоняйся лиш землі, землі стобарвній...
2 порівняння Б Тешуть теслі з срібла сани, сняться веснянії
сни.
3 персоніфікація В Гірське село в садах морель, і місяць, мов
тюльпан, червоний.
4 тавтологія Г Ходить сонце у крисані, спить слов’янськеє
Дитя.
Д У долоні у Марії місяць — золотий горіх.
Увідповідніть художній засіб із прикладом його вживання.
Художній засіб Приклад
1 алітерація А Ти поклоняйся лиш землі, землі стобарвній...
2 порівняння Б Тешуть теслі з срібла сани, сняться веснянії
сни.
3 персоніфікація В Гірське село в садах морель, і місяць, мов
тюльпан, червоний.
4 тавтологія Г Ходить сонце у крисані, спить слов’янськеє
Дитя.
Д У долоні у Марії місяць — золотий горіх.
Увідповідніть твори, однакові за жанрами.
1 «Мойсей» А «Сон»
2 «Захар Беркут» Б «Кайдашева сім’я»
3 «De libertate» В «О слово рідне! Орле скутий!..»
4 «Intermezzo» Г «Я (Романтика)»
Д «Лісова пісня»
Увідповідніть твори, однакові за жанрами.
1 «Мойсей» А «Сон»
2 «Захар Беркут» Б «Кайдашева сім’я»
3 «De libertate» В «О слово рідне! Орле скутий!..»
4 «Intermezzo» Г «Я (Романтика)»
Д «Лісова пісня»
Увідповідніть твори, однакові за жанрами.
1 «Мойсей» А «Сон»
2 «Захар Беркут» Б «Кайдашева сім’я»
3 «De libertate» В «О слово рідне! Орле скутий!..»
4 «Intermezzo» Г «Я (Романтика)»
Д «Лісова пісня»
Увідповідніть твори, однакові за жанрами.
1 «Мойсей» А «Сон»
2 «Захар Беркут» Б «Кайдашева сім’я»
3 «De libertate» В «О слово рідне! Орле скутий!..»
4 «Intermezzo» Г «Я (Романтика)»
Д «Лісова пісня»
Називає Україну «молитвою» ліричний герой твору
Представником «Розстріляного відродження» є кожен митець, ОКРІМ
Обрамлення «А небо над нами, весняне й високе, гуде од вітру, мов блакитний дзвін!» використовує автор у творі
Увідповідніть цитату з героєм чи героїнею твору «Три зозулі з поклоном»
Цитата
1 «…він якось і не старів, однаковий оставався і в двадцять, і в тридцять годочків…»
2 «Сидить у стелю дивиться. Або у вуса дме, то в один, то в другий – розпушує»
3 «…озирається довкола, зітхає немічно худими грудьми і манить Марфу пальцем за пошту. Там дістає він із сумки конверт»
4 «…радіє, плаче і підставляє мені для поцілунку сині губи»
Герой/героїня
А Михайло
Б Карпо
В Марфа
Г Соня
Д Левко
Увідповідніть цитату з героєм чи героїнею твору «Три зозулі з поклоном»
Цитата
1 «…він якось і не старів, однаковий оставався і в двадцять, і в тридцять годочків…»
2 «Сидить у стелю дивиться. Або у вуса дме, то в один, то в другий – розпушує»
3 «…озирається довкола, зітхає немічно худими грудьми і манить Марфу пальцем за пошту. Там дістає він із сумки конверт»
4 «…радіє, плаче і підставляє мені для поцілунку сині губи»
Герой/героїня
А Михайло
Б Карпо
В Марфа
Г Соня
Д Левко
Увідповідніть цитату з героєм чи героїнею твору «Три зозулі з поклоном»
Цитата
1 «…він якось і не старів, однаковий оставався і в двадцять, і в тридцять годочків…»
2 «Сидить у стелю дивиться. Або у вуса дме, то в один, то в другий – розпушує»
3 «…озирається довкола, зітхає немічно худими грудьми і манить Марфу пальцем за пошту. Там дістає він із сумки конверт»
4 «…радіє, плаче і підставляє мені для поцілунку сині губи»
Герой/героїня
А Михайло
Б Карпо
В Марфа
Г Соня
Д Левко
Увідповідніть цитату з героєм чи героїнею твору «Три зозулі з поклоном»
Цитата
1 «…він якось і не старів, однаковий оставався і в двадцять, і в тридцять годочків…»
2 «Сидить у стелю дивиться. Або у вуса дме, то в один, то в другий – розпушує»
3 «…озирається довкола, зітхає немічно худими грудьми і манить Марфу пальцем за пошту. Там дістає він із сумки конверт»
4 «…радіє, плаче і підставляє мені для поцілунку сині губи»
Герой/героїня
А Михайло
Б Карпо
В Марфа
Г Соня
Д Левко
Увідповідніть автора з літературним стилем, який він представляє
1 Яновський А символізм
2 Хвильовий Б імпресіонізм
3 Рильський В експресіонізм
4 Тичина Г неоромантизм
Д неокласицизм
Увідповідніть автора з літературним стилем, який він представляє
1 Яновський А символізм
2 Хвильовий Б імпресіонізм
3 Рильський В експресіонізм
4 Тичина Г неоромантизм
Д неокласицизм
Увідповідніть автора з літературним стилем, який він представляє
1 Яновський А символізм
2 Хвильовий Б імпресіонізм
3 Рильський В експресіонізм
4 Тичина Г неоромантизм
Д неокласицизм
Увідповідніть автора з літературним стилем, який він представляє
1 Яновський А символізм
2 Хвильовий Б імпресіонізм
3 Рильський В експресіонізм
4 Тичина Г неоромантизм
Д неокласицизм
«Праматір’ю українського театру» назвав твір «Наталка Полтавка»
«Причаїлись на вітті чорні ворони, замовкли сороки й галки. Полози одні повзуть неквапно в травах поруділих. Стукочуть дятли, вказуючи путь» - так реагує природа у «Слові про похід Ігорів» на
Байка «Бджола та Шершень» закінчується словами «Подяка блаженній натурі за те, що потрібне зробила неважким, а важке непотрібним», Григорій Сковорода цитує
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома