Виділене слово вжито у прямому значенні в рядку
Значення «важко працювати» мають усі перераховані фразеологізми, ОКРІМ
Простим є речення
Частку вжито в рядку
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Хто з нас не любить книжки? (2) А давно давно колись на світі не було книжок, бо люди не вміли ще їх робити. (3) Сторінками найперших книжок, напевно, були камені, сокири, вояцькі щити, стіни печер. (4) На цьому всьому писали. (5) Бо ж не було ані паперу ані пер чи олівців.
Орфографічну помилку допущено в написанні слова
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Хто з нас не любить книжки? (2) А давно давно колись на світі не було книжок, бо люди не вміли ще їх робити. (3) Сторінками найперших книжок, напевно, були камені, сокири, вояцькі щити, стіни печер. (4) На цьому всьому писали. (5) Бо ж не було ані паперу ані пер чи олівців.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Хто з нас не любить книжки? (2) А давно давно колись на світі не було книжок, бо люди не вміли ще їх робити. (3) Сторінками найперших книжок, напевно, були камені, сокири, вояцькі щити, стіни печер. (4) На цьому всьому писали. (5) Бо ж не було ані паперу ані пер чи олівців.
Речення зі вставним словом
Літеру С треба писати в усіх словах рядка
Літеру Е треба писати в усіх словах рядка
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму вищого ступеня порівняння прикметника в рядку
Усі слова написано правильно в рядку
Усі слова написано правильно в рядку
Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка мають усі іменники в рядку
Прикметники, що правильно поєднуються з іменниками присутність, займенник, випадок, наведено в рядку
Виділену сполуку слід писати окремо у реченні
Усі складні слова потрібно писати через дефіс у рядку
Неправильно утворено форму наказового способу дієслова в рядку
Перед однорідними членами речення потрібно ставити двокрапку, а після них — тире в реченні
Наголос на першому складі мають усі слова рядка
Правильно побудовано речення
Правильно утворено всі форми кличного відмінка в рядку
Реченням з однорідними присудками є
Синонімічним до простого речення “У сучасному світі вивчення мов міжнародного спілкування вкрай потрібне для досягнення особистістю успіху” є складнопідрядне речення
Односкладне речення Приклади
1 означено-особове А Шепталові неждано закортіло почути голос.
2 неозначено-особове Б Тихим кроком далі зайдеш.
3 узагальнено-особове В Задзвонили в усі дзвони по всій Україні.
4 безособове Г Дубів осінніх бронзова печать.
Д Іду без втоми і вагання і не схиляючи чола.
Установіть відповідність між фрагментом складнопідрядного речення та видом його підрядної частини.
Фрагмент речення Вид підрядної частини
1… утомилася, так що... А з’ясувальна
2… засміялася, хоч... Б обставинна причини
3… зустрілися, щоб... В обставинна мети
4… затрималася, тому що... Г обставинна допустова
Д обставинна наслідку
Відокремлений член речення
1 означення
2 прикладка
3 обставина
4 додаток
Приклади
А Над Дністром, наче теж у повітрі, пливли мережки мостів.
Б Життя, звичайно, йде вперед.
В Я бажаю поетові дальшого росту, тобто поширення тематики, нових досягнень.
Г Народилося море, безкрає, з морським берегом.
Д Повалили такі могутні сліпі сніги, що навіть він, сіроманець, злякався.
Установіть відповідність між словами
1 адвокат А обвинувач
2 прокурор Б збут
3 маркетинг В вокзал
4 аеродром Г захисник
Д летовище
З'ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
Літописні джерела свідчать, (1 ) що (2) зведену (3) ще за часів Київської Русі фортецю, як і (4) саме місто, зруйнували 1239 року татаро-монгольські орди.
1 А прислівник
2 Б займенник
3 В прикметник
4 Г дієприкметник (форма дієслова)
Д сполучник
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома