1.Звук [ д ] є в кожному слові рядка
2. НЕМАЄ помилки в рядку
3. Другий склад наголошений
4. Апостроф НЕ треба писати на місці пропуску в рядку
5. Спільнокореневими до слова ЦІЛЬ є всі, ОКРІМ
6. Відокремленим означенням можна замінити підрядну частину
Прочитайте текст і виконайте завдання 7-10
(1)Серпневе сонце стирало бруд з білих хаток, мережило чорні шляхи, що гналися в поле й зникали десь, посинівши, як річка.(2) І здавалось, той зниклий шлях, з’єднавшись із … у безмежній рівнині, другою галуззю вертався знову до села, несучи йому ввібраний простір.(3) А третій шлях, зкотившись до річки, брав до села свіжину Дніпра. (4)Тут при березі село здавалось питомим витвором просторів, чарівною квіткою землі, неба й води.
7.У формі знахідного відмінка вжито всі іменники,ОКРІМ
8. На місці крапок у другому реченні має бути слово
(1)Серпневе сонце стирало бруд з білих хаток, мережило чорні шляхи, що гналися в поле й зникали десь, посинівши, як річка.(2) І здавалось, той зниклий шлях, з’єднавшись із … у безмежній рівнині, другою галуззю вертався знову до села,несучи йому ввібраний простір.(3) А третій шлях, зкотившись до річки, брав до села свіжину Дніпра. (4)Тут при березі село здавалось питомим витвором просторів, чарівною квіткою землі, неба й води.
9.Орфографічну помилку допущено в слові речення
(1)Серпневе сонце стирало бруд з білих хаток, мережило чорні шляхи, що гналися в поле й зникали десь, посинівши, як річка.(2) І здавалось, той зниклий шлях, з’єднавшись із … у безмежній рівнині, другою галуззю вертався знову до села,несучи йому ввібраний простір.(3) А третій шлях, зкотившись до річки, брав до села свіжину Дніпра. (4)Тут при березі село здавалось питомим витвором просторів, чарівною квіткою землі, неба й води.
10. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
(1)Серпневе сонце стирало бруд з білих хаток, мережило чорні шляхи, що гналися в поле й зникали десь, посинівши, як річка.(2) І здавалось, той зниклий шлях, з’єднавшись із … у безмежній рівнині, другою галуззю вертався знову до села,несучи йому ввібраний простір.(3) А третій шлях, зкотившись до річки, брав до села свіжину Дніпра. (4)Тут при березі село здавалось питомим витвором просторів, чарівною квіткою землі, неба й води.
11. Правильно написані всі слова рядка
12. Літеру З треба писати на місці крапок в усіх словах рядка
13. У формі Ор. в. буде відбуватися подвоєння літер в обох словах рядка
14. Букву е треба писати на місці крапок в усіх словах рядка
15. Правил уживання великої літери дотримано
16.Помилку допущено в утворенні форми наказового способу дієслова
17. Поширеним є речення
18. Літеру О треба писати замість пропуску в реченні
19.Помилку допущено в рядку
20.Усі іменники середнього роду в рядку
21. Усі числівники записані в рядку
22.Двокрапку треба поставити в реченні рядка
А Зустрінеш долю незрадливу … живи на радість усім щасливо.
Б Гори підходять до самого моря,гострі,скелясті,мертві,за ними…безмежний
сніговий хребет.
В Ноги терпли…мряка покривала одежу холодною росою.
Г А колись хата була мов лялечка … весело сміялася білизною своїх стін.
23.Помилку у відмінюванні числівника допущено в рядку
24. Речення з однорідними членами утвориться ,якщо до частини У селі жили добрі люди.. додати
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома