ЗНО Підсумковий тест

Додано: 7 травня 2022
Предмет: Математика, 11 клас
Тест виконано: 617 разів
20 запитань
Запитання 1

З кошика, у якому лежать 4 зелених і 5 жовтих яблук, виймають навмання одне яблуко. Яка ймовірність того, що це яблуко буде жовтого кольору?

варіанти відповідей

1/2

1/9

4/9

5/9

1/5

Запитання 2

У коробці лежать тістечка двох видів: бісквіти та бізе. Яке з наведених чисел може бути кількістю тістечок у коробці, якщо бісквітів у 5 разів більше, ніж бізе?

варіанти відповідей

27

44

50

61

72

Запитання 3

Вершина В паралелограма АВСD лежить на прямій МС (див. рисунок). Визначте градусну міру кута СDА, якщо ∠МВА=25°.

варіанти відповідей

65°

115°

155°

165°

175°

Запитання 4

Розв’яжіть рівняння 2х – 3 = 4.

варіанти відповідей

0,5

3,5

2/7

5

-0,5

Запитання 5

Визначте об’єм циліндра, радіус основи якого дорівнює 4 см, а висота - 10 см.

варіанти відповідей

40π см3

40π/3 см3

160π/3 см3

80π см3

160π см3

Запитання 6

У прямокутній системі координат xy зображено шість точок: K, L, M, N, P та Q (див. рисунок). Відомо, що точка P належить графіку функції y=x2 .

Укажіть ще одну точку, яка може належати цьому графіку.

варіанти відповідей

K

L

M

N

Q

Запитання 7

Визначте число, 25 % якого дорівнює 50.

варіанти відповідей

0,5

2

12,5

100

200

Запитання 8

Графік функції y=√x паралельно перенесли на 2 одиниці ліворуч уздовж осі х. Укажіть функцію, графік якої отримали в результаті цього перетворення.

варіанти відповідей

y = √(2- x)

y = (√x ) - 2

y = √(x - 2 )

y = √(x + 2 )

y = (√x) + 2

Запитання 9

Спростіть вираз 3(1 – х)(1 + х).

варіанти відповідей

3 – 3х2

3 – х2

3 + 3х2

3 + х2

3 + 6х – 3х2

Запитання 10

Які з наведених тверджень щодо довільної трапеції ABCD (ВС || AD) є правильними?

I. ∠BAD + ∠ABC = 180°

II. ∠BCA = ∠CAD

III. AC = BD

варіанти відповідей

лише І

лише І та ІІ

лише І та ІІІ

лише ІІ та ІІІ

І, ІІ та ІІІ

Запитання 11

Укажіть проміжок, якому належить корінь рівняння

варіанти відповідей

(- ∞; - 1]

(- 1; 0]

(0; 1]

(1; 2]

(2; + ∞)

Запитання 12

Знайдіть похідну функції

y = 2x + cos x

варіанти відповідей

y' = 2 - sin x

y' = 2 + cos x

y' = x2 - sin x

y' = 2 + sin x

y' = x2 + sin x

Запитання 13

Розв’яжіть систему нерівностей

варіанти відповідей

(-∞; -5)

(-5; -2]

[1; 5)

(-∞; -1]

(5; +∞)

Запитання 14

У якому рядку числа log2 64; log64 2; 11 розташовано за зростанням?

варіанти відповідей

log64 2; log2 64; 11

log2 64; 11; log64 2 ;

log2 64; log64 2 ; 11

11; log64 2; log2 64;

log64 2; 11; log2 64;

Запитання 15

Увідповідніть функцію (1–3) та її властивість (А – Д).

Функція

1 f(x) = 2x

2 f(x) = tg x

3 f(x) = 2x + 1

варіанти відповідей

1 - Б ; 2 - A; 3 - Д

1 - А; 2 - Б; 3 - Д

1 - Г ; 2 - A; 3 - Б

1 - Б ; 2 - Г; 3 - Д

1 - Д ; 2 - Б; 3 - А

Запитання 16

В арифметичній прогресії (an) третій член дорівнює 20, різниця прогресії d = –3,2. Обчисліть суму перших шести членів цієї прогресії.

варіанти відповідей

110,4

20

-20

64,6

142,4

Запитання 17

Основою прямої призми є ромб з діагоналями 6 і 8. Менша діагональ призми дорівнює 10. Обчисліть площу бічної поверхні цієї призми.

варіанти відповідей

180

160

320

220

80

Запитання 18

Установіть відповідність між виразом (1–3) та проміжком (А – Д), якому належить його значення.

варіанти відповідей

1 - Б ; 2 - A; 3 - Д

1 - Г ; 2 - Б ; 3 - В

1 - В ; 2 - Д ; 3 - А

1 - Д ; 2 - Г ; 3 - В

1 - А ; 2 - В ; 3 - Д

Запитання 19

У прямокутному трикутнику АВС катет АС = 12 см, гіпотенуза АВ = 20 см. Установіть відповідність між відрізком (1–3) та його довжиною (А – Д).

варіанти відповідей

1 - Д; 2 - В ; 3 - Б

1 - А ; 2 - Г ; 3 - В

1 - В ; 2 - А; 3 - Г

1 - Д ; 2 - В ; 3 - А

1 - Г ; 2 - Б ; 3 - Д

Запитання 20

У правильній чотирикутній піраміді SABCD (див. рисунок) SO – висота,

∠SCO = 30°; AO = √6.

Увідповідніть початок речення (1–3) та його закінчення (А – Д) так, щоб

утворилося правильне твердження.

варіанти відповідей

1 - А; 2 - В; 3 - Д

1 - Б; 2 - А; 3 - Г

1 - Г; 2 - А ; 3 - Б

1 - Г; 2 - Д; 3 - Б

1 - Г; 2 - А; 3 - В

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест