ЗНО. Прикметник. Узагальнення та систематизація.

Додано: 18 лютого 2021
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 2 рази
11 запитань
Запитання 1

1. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка

варіанти відповідей

низький, рідний, пресильний, визначний, удалий

дзвінкий, білий,суворий, русявий, гладкий

гучний, дешевий, приємний, смачний, тонкий

кароокий, молодий, красивий, рідний, бідний

солоденький, ретельний, щирий, доречний, вразливий

Запитання 2

2. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку

варіанти відповідей

вужчий, більш тепліший, триваліший, ласкавіший, лисіший

менш яскравий, смачніший, презліший, найбільш сильний, веселіший

порожніший, активніший, самий короткий, скромніший, легший

рідніший, багатший, більш сміливий, легший, якнайпотрібніший

найбільш серйозний, менш цінний, самий свіжий, теплолюбніший,щонайдовший

Запитання 3

3. Суфікс -ов- має прикметник, утворений від іменника

варіанти відповідей

плащ

алюміній

насіння

ситець

читач

Запитання 4

4. Граматичну помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

зрозуміліше пояснення

найменш привабливі ціни

більш цікавіший сюжет

тонший від паперу

найвідоміші скульптури

Запитання 5

5. Прочитайте речення.

Найбільш … об'єктами фінансування є ті, що мають значно …, порівняно з іншими, ефективність і … у своїй галузі енерговитрати.

Правильним є варіант заповнення пропусків

варіанти відповідей

найпривабливішими, вищу, нижчі

привабливими, найвищу, найнижчі

привабливішими, вищу, найнижчі

привабливими, вищу, найнижчі

привабливішими, вищу, нижчі

Запитання 6

6. Позначте рядок, у якому від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса -ев-(-єв-):

варіанти відповідей

вишня, сіль, журавель, куниця

мить, баржа, карамель, кварц

калач, липень, вуглець, плащ

корінець, криця, значення, замша

взірець, куля, корабель, матч

Запитання 7

7. Позначте рядок, у якому від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса -ов-:

варіанти відповідей

метр, травень, дощ, нуль

ліс, кільце, кришталь, глянець

калина, казка, поле, марш

парча, кварц, гроза, шовк

пурпур, емаль, груша, край

Запитання 8

8. Помилку у творенні ступеня порівняння прикметника допущено в реченні

варіанти відповідей

Найважливіші відкриття людства, як не дивно, є найменш очікуваними: хто б міг собі уявити, що грибок стане джерелом пеніциліну.

Що більш відповідальна людина, то більш складне її життя, адже вона все хоче зробити бездоганно й для цього докладає неабияких зусиль.

Студенти знають психологічну драму «Блакитна троянда» Лесі Українки як найекстраординарніший і найпрекрасніший твір поетеси.

До свята діти вирішили купити квіти: для мами взяли троянди, найніжніші з-поміж усіх, які були, а для бабусі вибрали найяскравіші хризантеми.

Нарешті настали найзаповітніші для кожного випускника дні, сповнені найприємніших вражень.

Запитання 9

9. Закінчення -ий мають усі прикметники рядка, утворені від слів

варіанти відповідей

дорога, безодня, хата, субота

вечір, город, кут, самотність

зовні, сіни, могутність, торік

завтра, будні, околиця, несусвітність

природа, тотожність, продаж, неділя

Запитання 10

10. Помилку в написанні прикметникового суфікса допущено в рядку

варіанти відповідей

гайовий, алюмінійовий, рубіновий

вишневий, замшевий, шанцевий

тіньовий, почуттєвий, паровий

магнієвий, маршовий, нордовий

плюшевий, палацовий, помаранчевий

Запитання 11

11. Помилково утворено форму ступеня порівняння прикметника в реченні

варіанти відповідей

Люди прагнуть пізнати далекі світи, але той, що до нас ближчий від усіх, вивчили зовсім мало.

Нині вивчено лише п’ять відсотків дна Світового океану, тому якнайцікавіші відкриття в дослідників ще попереду.

Після відкриття 1875 року Маріанської западини, найбільш глибокого місця на планеті, там побувало лише три людини.

На батискафі «Трієст» 1960 року Жак Пікар і Дон Волш сягнули найрекорднішої глибини – 10 916 метрів.

Через 52 роки в Маріанську западину зануривсь один з найвідоміших режисерів - Джеймс Кемерон.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест