ЗНО українська мова

Додано: 10 травня 2022
Предмет: Українська мова, 11 клас
Копія з тесту: ЗНО українська мова
Тест виконано: 186 разів
15 запитань
Запитання 1

Синонімічним до фразеологізма ЛАМАТИ ШАПКУ є

варіанти відповідей

утерти носа

лизати руки

натягти віжки

ганяти вітра

Запитання 2

Знайдіть зворот, який є антонімом до фразео­логізму влучити в саме око:


варіанти відповідей

вилетіти з голови;   

  тягнути за язик:

  душі не чути;  

  розв'язати руки; 

дати маху.

Запитання 3

Увідповідніть фразеологізм із його значенням.


Фразеологізм

1 авгієві стайні

2 аріаднина нитка

3 азбучна істина

4 альфа й омега


Значення

А незначна частина чогось великого

Б початок і кінець, основа, сутність

В загальнозрозуміла елементарна річ

Г те, що дає правильний напрямок

Д щось дуже занедбане, повне безладдя

варіанти відповідей

1-Д, 2-В, 3-Г, 4-Б.

1-Д, 2-Г, 3-В, 4-Б.

1-Д, 2-А, 3-Б, 4-В.

1-А, 2-В, 3-Г, 4-Б.

Запитання 4

Позначте фразеологічне сполучення , яке є синонімом до фразеологізму "збити пиху"

варіанти відповідей

втерти носа

танцювати під дудку

сам собі на умі

скрутити в три погибелі

Запитання 5

Складним є речення


варіанти відповідей

Від усього на цьому світі є ліки, немає їх лише від людської глупоти.

Суворість учителя, як кажуть, корисніша за поблажливість батьків.

У житті кожен може робити добрі справи, не чекаючи на похвалу.

Навіть поважні люди, освічені й досвідчені, не завжди перші мудреці.

Запитання 6

Поширеним є речення


варіанти відповідей

Хай кожен із вас заспіває.

Гостям весело.

Дідусь буде відпочивати.

Хлопець виявився не ликом шитий.

Край неба жеврів.

Запитання 7

Поширеним є речення

варіанти відповідей

Двоє музик продовжували грати.

Комплімент повинен бути щирим.

А Максим вийшов сухим із води.

Григорію закортіло скупатися.

Холод стає помітнішим і помітнішим.

Запитання 8

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Гордий птах змахнув крильми і злетів на/зустріч новим пригодам. (2) Він уважно приглядався до всього, що було внизу. (3) Птах мав (…) зір і добре бачив, як люди збивалися з ніг, поралися по городах, згрібаючи на купи сухе картоплиння та спалюючи його разом із зів’ялим листям. (4) Дим від вогнищ тягнуло в долину, але він не стелився пасмами, а зразу ж піднімався до/гори підфарбовуючи все не/баченою досі прозоро-блакитною аквареллю. (5) А небо, навпаки, залишалося високим і чистим, і в тій височині розкошланими клаптями вати плавали не/великі хмарки.


Простим є речення


варіанти відповідей

перше

друге

третє

п’яте

Запитання 9

Поширеним є речення


варіанти відповідей

Ранок був свіжим.

Тиша ніби скло.

Запахло медом.

Став накрапати дощ.

Три тополі обнялися.

Запитання 10

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.


Складним є речення

варіанти відповідей

перше

друге

третє

п’яте

Запитання 11

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Навколо аеродрому лежали пшеничні поля, розбавлен..і яскраво-ядучими квітами, над якими тягуче нависали оси. (2) Зранку сонце прогрівало асфальт і сушило траву, що пробивалася крізь бетон..і плити. (3) Біля злітної смуги рвалися на вітрі полотнища прапорів, тяглися дерева, обплетен..і павутиною й запален..і гострим ранковим світлом. (4) Над аеродромом безмежно нависало небо раннього червня, воно розгорталося під вітром, лунко підіймалося, й опадало вниз. (5) Оглушуючи ранок своїм допотопним дуднінням, [...] розвертався над сонним містечком, будячи його з легкого та примарного сну.

Простим є речення

варіанти відповідей

друге

третє

четверте

п’яте

Запитання 12

Познач рядок, усі слова якого записано правильно.

варіанти відповідей

Дисципліна, ширенга, телеграмма, шістидесяти.

Дісціпліна, шеренга, телиграма, шістдесяти.

Дисципліна, шеренга, телеграма, шістдесяти.

Запитання 13

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Гордий птах змахнув крильми і злетів на/зустріч новим пригодам. (2) Він уважно приглядався до всього, що було внизу. (3) Птах мав (…) зір і добре бачив, як люди збивалися з ніг, поралися по городах, згрібаючи на купи сухе картоплиння та спалюючи його разом із зів’ялим листям. (4) Дим від вогнищ тягнуло в долину, але він не стелився пасмами, а зразу ж піднімався до/гори підфарбовуючи все не/баченою досі прозоро-блакитною аквареллю. (5) А небо, навпаки, залишалося високим і чистим, і в тій височині розкошланими клаптями вати плавали не/великі хмарки.

У Знахідному відмінку вжито слово

варіанти відповідей

птах

картоплиння

люди

небо

Запитання 14

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Гордий птах змахнув крильми і злетів на/зустріч новим пригодам. (2) Він уважно приглядався до всього, що було внизу. (3) Птах мав (…) зір і добре бачив, як люди збивалися з ніг, поралися по городах згрібаючи на купи сухе картоплиння та спалюючи його разом із зів’ялим листям. (4) Дим від вогнищ тягнуло в долину, але він не стелився пасмами, а зразу ж піднімався до/гори підфарбовуючи все не/баченою досі прозоро-блакитною аквареллю. (5) А небо, навпаки, залишалося високим і чистим, і в тій височині розкошланими клаптями вати плавали не/великі хмарки.


Пунктуаційна помилка є в реченні

варіанти відповідей

першому

другому

третьому

четвертому

Запитання 15

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Гордий птах змахнув крильми і злетів на/зустріч новим пригодам. (2) Він уважно приглядався до всього, що було внизу. (3) Птах мав (…) зір і добре бачив, як люди збивалися з ніг, поралися по городах, згрібаючи на купи сухе картоплиння та спалюючи його разом із зів’ялим листям. (4) Дим від вогнищ тягнуло в долину, але він не стелився пасмами, а зразу ж піднімався до/гори підфарбовуючи все не/баченою досі прозоро-блакитною аквареллю. (5) А небо, навпаки, залишалося високим і чистим, і в тій височині розкошланими клаптями вати плавали не/великі хмарки.

Треба писати окремо виділене слово

варіанти відповідей

 на/зустріч 

до/гори

не/баченою

не/великі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест