Зростання і спадання функції (поглиблений рівень)

Додано: 9 вересня 2020
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 180 разів
12 запитань
Запитання 1

Значення аргументу, при якому значення функції

дорівнює нулю, називають

варіанти відповідей

початком функції.

мінімальним значенням функції.

нулем функції.

критичною точкою функції.

серед наведенни відповідей є правильна.

Запитання 2

Проміжок, на якому функція набуває значень

однакового знака, називають

варіанти відповідей

проміжком одного знака.

проміжком знакосталості.

проміжком додатності.

відкритим проміжком.

серед наведених відповідей немає правильної.

серед наведених відповідей є правильна.

Запитання 3

Функцію f називають з р о с т а ю ч о ю н а м н о ж и-

н і M ⊂ D (f), якщо для будь-яких двох значень аргументу x1 і x2, які належать множині M, таких, що x2 > x1,

варіанти відповідей

виконується нерівність

f (x2) > f (x1).

виконується нерівність

f (x2) < f (x1).

виконується рівність

f (x2) = f (x1).

більшому значенню аргументу відповідає більше значення функції.

Запитання 4

Функцію f називають с п а д н о ю н а м н о ж и н і

M ⊂ D (f), якщо для будь-яких двох значень аргументу x1 і x2, які належать множині M, таких, що x2 > x1,

варіанти відповідей

виконується нерівність

f (x2) > f (x1).

виконується рівність

f (x2) = f (x1).

виконується нерівність

f (x2) < f (x1).

більшому значенню аргументу відповідає більше значення функції.

серед наведених відповідей є правильна.

Запитання 5

Функція y = √x є

варіанти відповідей

зростаючою на проміжку [-1;1].

зростаючою на проміжку [0;5].

зростаючою на проміжку [0;+∞).

зростаючою в області визначення.

Запитання 6

Якщо функція f є зростаючою (спадною) і f (x1) = f (x2),

варіанти відповідей

то x1 ≤ x2.

то x1 > x2.

то x1 ≠ x2.

то x1 = x2.

Запитання 7

Якщо функція f є зростаючою (спадною), то відображення множини D (f) на множину Е (f) є

варіанти відповідей

простим відображенням.

взаємно однозначним

відображенням.

взаємно багатозначним

відображенням.

функцією.

Запитання 8

Якщо функція y = f (x) є зростаючою на множині M ⊂ D (f), то функція y = –f (x) є

варіанти відповідей

різнозначною на множині M.

зростаючою на множині M.

сталою на множині M.

спадною на множині M.

серед наведених відповідей є правильна.

Запитання 9

Якщо функції y = f (x) і y = g (x) є зростаючими

(спадними) на множині M ⊂ D (f) D (g), то функція y = f (x) + g (x) є

варіанти відповідей

зростаючою (спадною) на множині M.

знакосталою на множині M.

константою на множині M.

функцією Діріхлє на множині M.

серед наведених відповідей є правильна.

Запитання 10

Якщо функції y = f (x) і y = g (x) є зростаючими

(спадними) на множині M ⊂ D (f) D (g), то функція y = f (x) g (x) є

варіанти відповідей

зростаючою (спадною) на множині M.

може бути і зростаючою, і спадною на множині M.

перша відповідь правильна.

перша відповідь неправильна.

Запитання 11

Якщо функція y = f (x) є зростаючою (спадною),

то рівняння f (x) = a, де a — деяке число,

варіанти відповідей

має не менше одного кореня.

має не більше одного кореня.

має більше одного кореня.

має менше одного кореня.

може не мати жодного кореня.

Запитання 12

Якщо одна з функцій y = f (x) або y = g (x) є зростаючою на множині M = D (f) D (g), а друга — спадною на множині M, то рівняння f (x) = g (x)

варіанти відповідей

має один або не має жодного кореня.

має більше одного кореня.

може не мати жодного кореня.

має не більше одного кореня.

має менше одного кореня.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест