Тема. Де можна гратися, де – ні.
Мета: перевірити знання і вміння учнів з теми «Де можна гратися, де – ні»; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати старанність у навчанні.
Обладнання: тексти тестів.
ХІД УРОКУ
I. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ
III. ОСНОВНИЙ ЗМІСТ РОБОТИ
Проведення тестування.
1. Чому біля дороги не можна гратися?
А) можна ненароком виїхати на проїжджу частину і спричинити ДТП, або травмуватися;
Б) вивчити вірш;
В) вивчити правила дорожнього руху.
2. Позначте, хто з дітей обрав безпечні місця для ігор.
А) мал. 3 і 4;
Б) мал. 2 і 3;
В) мал. 1 і 2.
3. Чому не можна кататися на проїжджій частині на ковзанах, скейт-бордах, роликах?
А) може призвести до виникнення ДТП;
Б) можна травмуватися;
В) можна знайти нових друзів.
4. Ігри у піжмурки можна проводити:
А) біля трансформаторних будок і щитових;
Б) покинутих будинках та новобудовах;
В) на деревах;
Г) жодна відповідь не є правильною.
5. Профілактикою пограбувань є такі дії:
А) носити із собою коштовні речі;
Б) не носити ключ так, щоб його було видно;
В) не ховати ключ під килимком перед дверима;
Г) не називати свою адресу незнайомим;
Д) не приводити додому незнайомих.