Тести для визначення рівня компетентностей педагогічних працівників (моніторинг)

Про матеріал

Тести для визначення рівня компетентностей педагогічних працівників (моніторинг) можуть бути використані в ході атестації педагогів закладів дошкільної освіти.

Перегляд файлу

Безперервна освіта

Критерій поповнення знань

Діагностичне тестування

1.Джерела поповнення знань педагогів ЗДО.

 Оберіть правильні відповіді:

  • 1) робота в бібліотеках із книгами, періодичними виданнями, моно­графіями, каталогами;
  • 2) участь у роботі тренінгів, конференцій, науково-практич­них семінарів;
  • 3) отримання консультацій спеціалістів, практичних центрів, кафедр психології і педагогіки вищих навчальних закладів;
  • 4) вивчення та творче застосування перспективного педаго­гічного досвіду;
  • 5) ведення власної картотеки з обраної проблеми;
  • 6) робота з банком діагностичних і корекційно-розвивальних програм в районних методичних центрах тощо.
  • 7) Робота з батьками та переймання їх досвіду.
  • 8) Орієнтування на поради  колег та друзів.

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.З’єднати  форми роботи, які можна представити у вигляді трьох взаємопов’язаних груп з визначеннями:

 

  1. Масові

 

 

: 

 

 

 

 

 

А) самоосвіта, співбесіди.

 

  1. Групові

 

Б) творчі групи, школа молодого вихователя, наставництво, ділові ігри тощо.

 

 

  1. Індивідуальні

 

В) педагогічні читання, педагогічні ради, виставки, консультації, семінари та семінари-практикуми;

 

 

 

А

Б

В

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

 

3.Обрати  моделі основних видів діяльності в дошкільному віці.

  • 1) спілкування,
  • 2) сюжетно-рольова гра,
  • 3) предметно-практична,
  • 4) дослідна
  • 5) навчальна
  • 6) конструювання
  • 7) художньо-літературна

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Безперервна освіта

Критерій Методологічна грамотність

Діагностичне тестування

1.Які параметри містить професійна підготовленість педагога?

Обрати 5 основних  параметри.

  • 1) Психолого-педагогічна грамотність
  • 2) Орієнтування у сучасних тенденціях розвитку дошкільної освіти, у варіативних програмах і педагогічних технологіях
  • 3) Знання правових основ і законодавчих актів у сфері дошкільної освіти
  • 4) Знання Базової програми
  • 5) Знання та володіння методиками дошкільного виховання
  • 6) Особливості вікових параметрів та активності дітей

 

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

2.Чи потрібно цитувати програми на память для ефективності реалізації завдань дошкільної освіти

  • 1) Так
  • 2) НІ

1

2

 

 

 

3.Якими здібностями повинен володіти педагог? Оберіть правильну відповідь

  • 1) Гностичні,конструктивні,організаторські,комунікативні,дослідно-творчі.
  • 2) Емпатійні, ораторські, мовленнєві, диктаторські.

1

2

 

 

 

 

 

 

 

Безперервна освіта

Критерій Розвиток фахових умінь

Діагностичне  тестування

1. Фахові уміння це:

1.здатність людини застосовувати знання на практиці в різних умовах;

2. формування на грунті свідомих повторювань тих чи інших процедур, необов’язково пов’язаних з індивідуальними задатками особливостей;

3.уміння педагога оптимальним чином здійснювати часом організацію роботи

1

2

3

 

 

 

2. Ступінь сформованості фахових умінь залежить від:

1. якості особистості;

2. зовнішнього вигляду педагога;

3.від характеру і змісту професійних знань,навичок і досвіду.

1

2

3

 

 

 

3. Групи фахових умінь (з’єднати):

 

1)уміння самопрезентації педагога

 а)фахово-методичні(уміння навчати навикам малювання,ліплення,

конструювання,

організовувати різні види діяльності.)

 

 

2)уміння педагога взаємодіяти

з вихованцями, батьками, колегами.

 

б) аналітичні(аналізувати та оцінювати рівень сформованості своєї педагогічної техніки, установлювати причини тих чи інших умінь).

 

3)уміння самовдосконалювати

педагогічну техніку.

 

в) створювати естетично-виразний, привабливий зовнішній вигляд,візуальний

контакт

 

.

 

а

б

в

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

 

Безпека життєдіяльності

Критерій: Робота з батьками

Діагностичне тестування

 

1.Основна умова навчання правил БЖД:

  • 1) Художнє слово
  • 2) Наявність позитивного прикладу з боку дорослих

1

2

 

 

 

                                                                                                                                                          

 

 

 

2. Основні напрямки роботи з батьками:

 

  • 1) Ознайомити батьків з правилами особистої безпеки та правилами поведінки в різних екстремальних ситуаціях
  • 2) Інформувати батьків про те, як створити максимально безпечні умови перебування дитини вдома, на подвір’ї, на відпочинку
  • 3) Ознайомити з роботою ДНЗ з проблеми БЖД дитини та результат навчання і виховання дітей
  • 4) Залучення батьків до навчально – виховного процесу ДНЗ
  • 5) Провести бесіди на  теми, які цікаві батькам

 

                                                                                                       

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

                  

 

 

3. Головне правило для батьків:

  • 1) «шокування» наслідками
  • 2) Не лякати, а навчати

 

1

2

 

 

                                                                                                                 

 

4.Шляхи залучення батьків до навчально – виховного процесу ДНЗ:

  • 1) Оформлення тематичної папки – пересувки
  • 2) Проведення батьківських зборів на дану тему
  • 3) Статті в батьківському кутку
  • 4) Поради щодо взаємовідносин між дорослими і дітьми
  • 5) Індивідуальні та групові консультації
  • 6) Запрошення батьків відвідати «Тиждень безпеки» в ДНЗ
  • 7) Досвід батьків «Яку ми книгу прочитали на вихідних днях»

                                                                                            

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Безпека життєдіяльності.

 Критерій: Робота з дітьми

Діагностичне тестування

 

  1. Головне завдання вихователя щодо формування безпеки життєдіяльності:

 

  • 1) Тільки захищати і оберігати

 

  • 2) Готувати до самостійного життя

 

1

2

 

 

                                                                                                                           

 

 

  1. Головний регулятор дитини:

 

  • 1) Внутрішня мотивація

 

  • 2) Слово дорослого

1

2

 

 

                                                                                                                          

 

  1. Основні напрямки роботи з БЖД:

 

  • 1) Формувати у дітей розуміння цінності власного життя та здоров’я
  • 2) Формувати у дітей уявлення про стихійні природні явища
  • 3) Застосовування «шокової» терапії з акцентуванням на страшні наслідки стихійних явищ
  • 4) Виховувати у дітей відчуття небезпеки щодо вогню, електричного струму
  • 5) Навчання правил протипожежної безпеки
  • 6) Вміння швидко і правильно знаходити вихід з небезпечної ситуації
  • 7) Паніка – запорука безпеки
  • 8)Свідомо виконувати правила поведінки на вулиці, під час зустрічі з незнайомцями, у надзвичайних ситуаціях
  • 9) Вчити дбати тільки про себе

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Принципи, яких повинен дотримуватись вихователь, організуючи роботу з навчання дітей основ БЖД (з'єднати):


 

  1. Принципи системності
  2. Принципи сезонності
  3. Принципи врахування умов села і міста
  4. Принцип доступності
  5. Принцип інтеграції

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       А)Пізнавальна робота повинна             поєднувати всі розділи програми

         Б)Врахування віку дітей

          В)Робота проводиться протягом дня

Г) Особливо дитина і природа (стихійні явища, взимку – властивості снігу, в жару – тепловий, сонячний удар, пожежа)

Д) Сільським дітям говорити як вести себе у місті.

 Міським – розповідати як поводитись із тваринами, в лісі, на городі

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 


 

5. Форми роботи:

  • 1) Художнє слово
  • 2) Моралізаторські застереження
  • 3) Використання наочності
  • 4) Використання спеціальних іграшок та дидактичних ігор
  • 5) Ігри – драматизації, які розігруються мотивами казок, оповідань
  • 6) Фізкультурно – оздоровча робота (свята, розваги)
  • 7)Аналіз небезпечних ситуацій
  • 8)Моделювання правильної поведінки

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Здійснення освітнього процесу

Критерій  Ігрова діяльність

Діагностичне тестування

 

1. Що є гра для дитини:

1.         вільна, невимушена дитяча діяльність;

2.         розвага;

3.         можливість спілкування;

4.         провідний вид діяльності;

5.         засіб відображення навколишньої дійсності.

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

2. Що формує гра:

1.        довільність поведінки;

2.        супідрядність вимог «потрібно», а «не хочу»;

3.        бажання бути головним;

4.        знімається егоцентризм.    

5.     вдосконалюються пізнавальні процеси.

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

3. Гра протягом дня (пояснити):

1.      6р.;

2.      3р.;

3.      4р..

1

  2

3

 

 

 

4. Аспекти планування ігрової діяльності:

1.      має бути гнучкою;

2.      це формальність;

3.      головною є схема і форма;

4.      головне в грі – зміст;

5.     неодмінна умова успішної та плідної роботи з дітьми.

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 


5. Характерні ознаки видів ігор (з’єднати):


1. Ігри з ініціативи дітей;

2. Ігри з ініціативи дорослого;

3. Народні ігри.

 

 

 

 

 

 

 

1. ігри,які дають можливості вправляти дітей у виробленні певних навичок,дуже важливі для фізичного і розумового розвитку і виховання характеру, волі;

2. діти самі визначають зміст, мету і правила гри, відображають навколишнє життя, діяльність людини та відносини між ними;

3.важливе джерело засвоєння загальнолюдських цінностей.


 

1

2

3

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

 

6. Види ігрової діяльності (з’єднати):


1.Творчі ігри;

2. Ігри за правилами;

3. Народні ігри.

 

 

 

 

 

 

 

1. дидактичні ігри;

2. сюжетно-рольові ігри;

3. рухові ігри;

4. конструкторські ігри;

5. ігри-драматизації;

6. ігри-забави.

 

1

2

3

4

5

6

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.Типи іграшок

єднати)


 

1)Готові іграшки

1.пісок, глина, картон,дерево;

2)Напівготові іграшки

2.автомобіль, літаки, ляльки;

 

3)Матеріали для іграшок

3.кубики,картон,конструктор

 

.      

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 


8.Чим є іграшка для дитини

1.      незмінний супутник;

2.      предмет забави, розваги, радості;

3.     найважливіший засіб її психічного розвитку;

4.     предмет розкоші, достатку;

5.     можливий засіб похвалитися перед іншими.

 

1

2

3

4

5                    

 

 

 

 

 

 

 

9. Правильна організація керівництва грою:

1     вивчити ігрові інтереси вихованців;

2.    тактовність вихованців;

3.    активізація ініціативи дітей;

4.    розвиток творчої фантазії;

5.    встановлення співвідношення визначеної гри з програмними вимогами щодо навчання і виховання дітей;

6.    визначення оптимального часу для проведення гри;

7.    пояснення ходу і правил гри;

8.    показ ігрових дій.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.    постійна опіка по відношенню до дітей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здійснення освітнього процесу

Критерії : моделювання та проведення занять

Діагностичне тестування

 

  1. Яка модель дошкільної освіти покладена в основу Базового компонента?

 

  • 1)Навчально-дисциплінарна
  • 2) Особистісно-орієнтована

1

2

 

 

 

 

  1. Суть особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти:
  • 1) Навчання і виховання особистості з можливою індивідуалізацією
  • 2)Створення умов для саморозвитку і самонавчання
  • 3)Тип навчання і виховання який ґрунтується на діалозі, моделюванні ситуацій вибору, вільного обміну думками

 

1

2

3

 

 

 

 

 

  1. Інноваційні види занять (з’єднати):

  1. Комплексна                        
  2. Комбінована
  3. Тематична
  4. Інтегрована

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А) Складається з кількох частин, майже не пов’язані між собою

Б) Підпорядковується певній темі на одній меті

В)Стрижнем є тема – образ, який розкривається через різні види діяльності дітей, що стимулює їхню пізнавальну діяльність

Г) Складається з кількох взаємопов’язаних між собою частин, які підпорядковуються одній меті, доповняють одне одну, складають одне ціле

 

 

 

 

 

 

 

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

  •  

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

4)Допустима кількість дітей на різних типах занять ( зєднати):


 

 

  1. Індивідуальні
  2. Індивідуально-групові
  3. Групові

 

 

 

 

 

 

 

А)До 8 дітей

Б) 1-4 дитини

В)До 15 дітей

 

А

Б

В

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

 

 


 

 

5.Форми роботи з дошкільниками при проведенні занять:

  • 1) Спостереження
  • 2) Спілкування з дітьми
  • 3) Використання настільної гри
  • 4) Читання та обговорення творів художньої літератури
  • 5) Розв’язування проблемних завдань і ситуацій
  • 6) Черезмірна опіка
  • 7) Творчі ігри
  • 8) Практична діяльність дітей
  • 9) Дослідницько – пошукова діяльність

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Домінуюча роль форм роботи з дошкільниками:

  • 1) Групові
  • 2) Фронтальні
  • 3) Індивідуальні

1

2

3

 

 

 

 

 

 

7. Вимоги до сучасного заняття:

  • 1) Вказати тему
  • 2) Вказати тип, вид заняття
  • 3) Початок заняття робити інтригуючим , цікавим
  • 4) Чітко визначати розвивальні, навчальні, виховні завдання
  • 5) Обов’язкова ігрова форма роботи
  • 6) Чітка мотивація заняття
  • 7) Надмірна опіка дітей
  • 8) Всі відповіді повинні бути вислухані
  • 9) заняття проводяться як у школі
  • 10) використовується один вид діяльності
  • 11) дбати про активну мовленнєву діяльність кожної дитини
  • 12) вчити дітей знаходити багатоваріантне розв’язування поставлених завдань
  • 13) використання в мовленні вихователя виразів «що замикають» дитину
  • 14) передбачає обов’язкову зміну видів діяльності

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Максимальна кількість занять (з’єднати):

1) в молодшому дошкільному віці                 А) 4-5 занять

2) у старшому дошкільному віці                    Б) 15 занять

                                                             В) Заняття не є основною формою навчання

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

Безперервна освіта

Критерій поповнення знань

Діагностичні тести

1.Джерела поповнення знань педагогів ЗДО.

1

2

3

4

5

6

7

8

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

2.З’єднати  форми роботи, які можна представити у вигляді трьох взаємопов’язаних груп з визначеннями:

 

А

Б

В

1

 

 

+

2

 

+

 

3

+

 

 

 

 

 

 

3.Обрати  моделі основних видів діяльності в дошкільному віці.

1

2

3

4

5

6

7

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Безперервна освіта

Критерій Методологічна грамотність

Діагностичні тести

1.Які параметри містить професійна підготовленість педагога? Обрати 5 основних  параметри.

1

2

3

4

5

6

+

+

+

+

+

 

 

 

2.Чи потрібно цитувати програми на память для ефективності реалізації завдань дошкільної освіти

 

1

2

 

+

 

3.Якими здібностями повинен володіти педагог? Оберіть правильну відповідь

1

2

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Безперервна освіта

Критерій Методологічна грамотність

Діагностичні тести

1.Які параметри містить професійна підготовленість педагога? Обрати 5 основних  параметри.

1

2

3

4

5

6

+

+

+

+

+

 

 

 

2.Чи потрібно цитувати програми на память для ефективності реалізації завдань дошкільної освіти

 

1

2

 

+

 

3.Якими здібностями повинен володіти педагог? Оберіть правильну відповідь

1

2

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Безперерна освіта

Критерій Розвиток фахових умінь

1. Фахові уміння це:

1

2

3

+

+

 

 

2. Ступінь сформованості фахових умінь залежить від:

1

2

3

+

 

+

 

3. Групи фахових умінь (з’єднати):

 

а

б

в

1

 

 

+

2

 

+

 

3

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Безпека життєдіяльності

Критерій: Робота з батьками

Діагностичне тестування

 

1.Основна умова навчання правил БЖД:

1

2

 

+

 

 

                                                                                                                                                          

 

 

 

2. Основні напрямки роботи з батьками:

 

1

2

3

4

5

+

+

+

+

 

 

                                                                                                       

                  

 

 

3. Головне правило для батьків:

1

2

 

+

 

                                                                                                                 

 

4.Шляхи залучення батьків до навчально – виховного процесу ДНЗ:

1

2

3

4

5

6

7

+

+

+

 

+

+

 

                                                                                            

 

 

 

 

 

Безпека життєдіяльності.

 Критерій: Робота з дітьми

Діагностичне тестування

 

  1. Головне завдання вихователя щодо формування безпеки життєдіяльності:

 

1

2

 

+

 

                                                                                                                           

 

 

  1. Головний регулятор дитини:

 

1

2

+

 

 

                                                                                                                          

 

  1. Основні напрямки роботи з БЖД:

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

+

+

 

+

+

+

 

+

 

 

 

 

4. Принципи, яких повинен дотримуватись вихователь, організуючи роботу з навчання дітей основ БЖД (з'єднати):


 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

+

 

 

2

 

 

 

+

 

3

 

 

 

 

+

4

 

+

 

 

 

5

+

 

 

 

 


5. Форми роботи:

1

2

3

4

5

6

7

8

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

6. Методи в роботі з дітьми по БЖД (з’єднати):

 

А

Б

В

1

 

 

+

2

+

 

 

3

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здійснення освітнього процесу

Критерії : моделювання та проведення занять

Діагностичні тести

  1. Яка модель дошкільної освіти покладена в основу Базового компонента?

 

1

2

 

+

 

 

  1. Суть особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти:

 

1

2

3

 

 

+

 

 

  1. Інноваційні види занять (з’єднати):

 

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

+

2

+

 

 

 

3

 

+

 

 

4

 

 

+

 

 

 

 

 


 

 


 

 


4)Допустима кількість дітей на різних типах занять ( зєднати):


 

А

Б

В

1

 

+

 

2

+

 

 

3

 

 

+

 

 

 

 

 

5.Форми роботи з дошкільниками при проведенні занять:


1

2

3

4

5

6

7

8

9

+

+

 

+

+

 

+

+

+

 

 

 

6.Домінуюча роль форм роботи з дошкільникам:

 

1

2

3

 

 

+

 

 

7.Вимоги до сучасного заняття:

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

+

+

+

+

+

+

 

+

 

 

+

+

 

+

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

+

2

 

+

 

 

8. Максимальна кількість занять (з’єднати):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здійснення освітнього процесу

Критерій  Ігрова діяльність

 

1. Що є гра для дитини:

1

2

3

4

5

+

 

 

+

+

 

2. Що формує гра:

1

2

3

4

5

+

+

 

+

+

 

3. Гра протягом дня (пояснити):

1

  2

3

 

 

+

 

До сніданку 5-40 хв.,  між сніданком і заняттям 5-7 хв.,  на відкритому повітрі 1-1,30хв.,  після денного сну 20-40хв.

4. Аспекти планування ігрової діяльності:

 

1

2

3

4

5

+

 

 

+

+

 

5. Характерні ознаки видів ігор (з’єднати):

 

1

2

3

1

 

+

 

2

+

 

 

3

 

 

+

 

 

 

 

6. Види ігрової діяльності (з’єднати):

 

1

2

3

4

5

6

1

 

+

 

+

+

 

2

+

 

+

 

 

 

3

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

7.Типи іграшок

 

1

2

3

1

 

+

 

2

 

 

+

3

+

 

 

 

8.Чим є іграшка для дитини

1

2

3

4

5                    

+

+

+

 

 

 

9. Правильна організація керівництва грою:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.5
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
3.5
Загальна:
3.4
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мілєйко Ольга Олексіївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. березіна Олена
    Загальна:
    2.7
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    3.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 січня 2019
Переглядів
12455
Оцінка розробки
3.4 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку