Тести для визначення рівня компетентностей педагогічних працівників (моніторинг) можуть бути використані в ході атестації педагогів закладів дошкільної освіти.
Безперервна освіта
Критерій поповнення знань
Діагностичне тестування
1.Джерела поповнення знань педагогів ЗДО.
Оберіть правильні відповіді:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.З’єднати форми роботи, які можна представити у вигляді трьох взаємопов’язаних груп з визначеннями:
:
|
А) самоосвіта, співбесіди. |
|
Б) творчі групи, школа молодого вихователя, наставництво, ділові ігри тощо.
|
|
В) педагогічні читання, педагогічні ради, виставки, консультації, семінари та семінари-практикуми;
|
|
А |
Б |
В |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
3.Обрати моделі основних видів діяльності в дошкільному віці.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
Безперервна освіта
Критерій Методологічна грамотність
Діагностичне тестування
1.Які параметри містить професійна підготовленість педагога?
Обрати 5 основних параметри.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
2.Чи потрібно цитувати програми на пам’ять для ефективності реалізації завдань дошкільної освіти
1 |
2 |
|
|
3.Якими здібностями повинен володіти педагог? Оберіть правильну відповідь
1 |
2 |
|
|
Безперервна освіта
Критерій Розвиток фахових умінь
Діагностичне тестування
1. Фахові уміння це:
1.здатність людини застосовувати знання на практиці в різних умовах;
2. формування на грунті свідомих повторювань тих чи інших процедур, необов’язково пов’язаних з індивідуальними задатками особливостей;
3.уміння педагога оптимальним чином здійснювати часом організацію роботи
1 |
2 |
3 |
|
|
|
2. Ступінь сформованості фахових умінь залежить від:
1. якості особистості;
2. зовнішнього вигляду педагога;
3.від характеру і змісту професійних знань,навичок і досвіду.
1 |
2 |
3 |
|
|
|
3. Групи фахових умінь (з’єднати):
1)уміння самопрезентації педагога |
а)фахово-методичні(уміння навчати навикам малювання,ліплення, конструювання, організовувати різні види діяльності.)
|
2)уміння педагога взаємодіяти з вихованцями, батьками, колегами.
|
б) аналітичні(аналізувати та оцінювати рівень сформованості своєї педагогічної техніки, установлювати причини тих чи інших умінь).
|
3)уміння самовдосконалювати педагогічну техніку.
|
в) створювати естетично-виразний, привабливий зовнішній вигляд,візуальний контакт |
.
|
а |
б |
в |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
Безпека життєдіяльності
Критерій: Робота з батьками
Діагностичне тестування
1.Основна умова навчання правил БЖД:
1 |
2 |
|
|
2. Основні напрямки роботи з батьками:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
3. Головне правило для батьків:
1 |
2 |
|
|
4.Шляхи залучення батьків до навчально – виховного процесу ДНЗ:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
Безпека життєдіяльності.
Критерій: Робота з дітьми
Діагностичне тестування
1 |
2 |
|
|
1 |
2 |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Принципи, яких повинен дотримуватись вихователь, організуючи роботу з навчання дітей основ БЖД (з'єднати):
А)Пізнавальна робота повинна поєднувати всі розділи програми
Б)Врахування віку дітей
В)Робота проводиться протягом дня
Г) Особливо дитина і природа (стихійні явища, взимку – властивості снігу, в жару – тепловий, сонячний удар, пожежа)
Д) Сільським дітям говорити як вести себе у місті.
Міським – розповідати як поводитись із тваринами, в лісі, на городі
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
5. Форми роботи:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Здійснення освітнього процесу
Критерій Ігрова діяльність
Діагностичне тестування
1. Що є гра для дитини:
1. вільна, невимушена дитяча діяльність;
2. розвага;
3. можливість спілкування;
4. провідний вид діяльності;
5. засіб відображення навколишньої дійсності.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
2. Що формує гра:
1. довільність поведінки;
2. супідрядність вимог «потрібно», а «не хочу»;
3. бажання бути головним;
4. знімається егоцентризм.
5. вдосконалюються пізнавальні процеси.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
3. Гра протягом дня (пояснити):
1. 6р.;
2. 3р.;
3. 4р..
1 |
2 |
3 |
|
|
|
4. Аспекти планування ігрової діяльності:
1. має бути гнучкою;
2. це формальність;
3. головною є схема і форма;
4. головне в грі – зміст;
5. неодмінна умова успішної та плідної роботи з дітьми.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
5. Характерні ознаки видів ігор (з’єднати):
1. Ігри з ініціативи дітей;
2. Ігри з ініціативи дорослого;
3. Народні ігри.
1. ігри,які дають можливості вправляти дітей у виробленні певних навичок,дуже важливі для фізичного і розумового розвитку і виховання характеру, волі;
2. діти самі визначають зміст, мету і правила гри, відображають навколишнє життя, діяльність людини та відносини між ними;
3.важливе джерело засвоєння загальнолюдських цінностей.
|
1 |
2 |
3 |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
6. Види ігрової діяльності (з’єднати):
1.Творчі ігри;
2. Ігри за правилами;
3. Народні ігри.
1. дидактичні ігри;
2. сюжетно-рольові ігри;
3. рухові ігри;
4. конструкторські ігри;
5. ігри-драматизації;
6. ігри-забави.
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
7.Типи іграшок
(з’єднати)
1)Готові іграшки |
1.пісок, глина, картон,дерево; |
2)Напівготові іграшки |
2.автомобіль, літаки, ляльки;
|
3)Матеріали для іграшок |
3.кубики,картон,конструктор |
.
|
1 |
2 |
3 |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
8.Чим є іграшка для дитини
1. незмінний супутник;
2. предмет забави, розваги, радості;
3. найважливіший засіб її психічного розвитку;
4. предмет розкоші, достатку;
5. можливий засіб похвалитися перед іншими.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
9. Правильна організація керівництва грою:
1 вивчити ігрові інтереси вихованців;
2. тактовність вихованців;
3. активізація ініціативи дітей;
4. розвиток творчої фантазії;
5. встановлення співвідношення визначеної гри з програмними вимогами щодо навчання і виховання дітей;
6. визначення оптимального часу для проведення гри;
7. пояснення ходу і правил гри;
8. показ ігрових дій.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. постійна опіка по відношенню до дітей.
Здійснення освітнього процесу
Критерії : моделювання та проведення занять
Діагностичне тестування
1 |
2 |
|
|
1 |
2 |
3 |
|
|
|
А) Складається з кількох частин, майже не пов’язані між собою
Б) Підпорядковується певній темі на одній меті
В)Стрижнем є тема – образ, який розкривається через різні види діяльності дітей, що стимулює їхню пізнавальну діяльність
Г) Складається з кількох взаємопов’язаних між собою частин, які підпорядковуються одній меті, доповняють одне одну, складають одне ціле
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
4)Допустима кількість дітей на різних типах занять ( з’єднати):
А)До 8 дітей
Б) 1-4 дитини
В)До 15 дітей
|
А |
Б |
В |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
5.Форми роботи з дошкільниками при проведенні занять:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Домінуюча роль форм роботи з дошкільниками:
1 |
2 |
3 |
|
|
|
7. Вимоги до сучасного заняття:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Максимальна кількість занять (з’єднати):
1) в молодшому дошкільному віці А) 4-5 занять
2) у старшому дошкільному віці Б) 15 занять
В) Заняття не є основною формою навчання
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
Безперервна освіта
Критерій поповнення знань
Діагностичні тести
1.Джерела поповнення знань педагогів ЗДО.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
2.З’єднати форми роботи, які можна представити у вигляді трьох взаємопов’язаних груп з визначеннями:
|
А |
Б |
В |
1 |
|
|
+ |
2 |
|
+ |
|
3 |
+ |
|
|
3.Обрати моделі основних видів діяльності в дошкільному віці.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Безперервна освіта
Критерій Методологічна грамотність
Діагностичні тести
1.Які параметри містить професійна підготовленість педагога? Обрати 5 основних параметри.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
2.Чи потрібно цитувати програми на пам’ять для ефективності реалізації завдань дошкільної освіти
1 |
2 |
|
+ |
3.Якими здібностями повинен володіти педагог? Оберіть правильну відповідь
1 |
2 |
+ |
|
Безперервна освіта
Критерій Методологічна грамотність
Діагностичні тести
1.Які параметри містить професійна підготовленість педагога? Обрати 5 основних параметри.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
2.Чи потрібно цитувати програми на пам’ять для ефективності реалізації завдань дошкільної освіти
1 |
2 |
|
+ |
3.Якими здібностями повинен володіти педагог? Оберіть правильну відповідь
1 |
2 |
+ |
|
Безперерна освіта
Критерій Розвиток фахових умінь
1. Фахові уміння це:
1 |
2 |
3 |
+ |
+ |
|
2. Ступінь сформованості фахових умінь залежить від:
1 |
2 |
3 |
+ |
|
+ |
3. Групи фахових умінь (з’єднати):
|
а |
б |
в |
1 |
|
|
+ |
2 |
|
+ |
|
3 |
+ |
|
|
Безпека життєдіяльності
Критерій: Робота з батьками
Діагностичне тестування
1.Основна умова навчання правил БЖД:
1 |
2 |
|
+ |
2. Основні напрямки роботи з батьками:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
3. Головне правило для батьків:
1 |
2 |
|
+ |
4.Шляхи залучення батьків до навчально – виховного процесу ДНЗ:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|
Безпека життєдіяльності.
Критерій: Робота з дітьми
Діагностичне тестування
1 |
2 |
|
+ |
1 |
2 |
+ |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
|
4. Принципи, яких повинен дотримуватись вихователь, організуючи роботу з навчання дітей основ БЖД (з'єднати):
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
+ |
|
|
2 |
|
|
|
+ |
|
3 |
|
|
|
|
+ |
4 |
|
+ |
|
|
|
5 |
+ |
|
|
|
|
5. Форми роботи:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
6. Методи в роботі з дітьми по БЖД (з’єднати):
|
А |
Б |
В |
1 |
|
|
+ |
2 |
+ |
|
|
3 |
|
+ |
|
Здійснення освітнього процесу
Критерії : моделювання та проведення занять
Діагностичні тести
1 |
2 |
|
+ |
1 |
2 |
3 |
|
|
+ |
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
+ |
2 |
+ |
|
|
|
3 |
|
+ |
|
|
4 |
|
|
+ |
|
4)Допустима кількість дітей на різних типах занять ( з’єднати):
|
А |
Б |
В |
1 |
|
+ |
|
2 |
+ |
|
|
3 |
|
|
+ |
5.Форми роботи з дошкільниками при проведенні занять:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
6.Домінуюча роль форм роботи з дошкільникам:
1 |
2 |
3 |
|
|
+ |
7.Вимоги до сучасного заняття:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
|
|
+ |
+ |
|
+ |
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
+ |
2 |
|
+ |
|
|
8. Максимальна кількість занять (з’єднати):
Здійснення освітнього процесу
Критерій Ігрова діяльність
1. Що є гра для дитини:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
+ |
|
|
+ |
+ |
2. Що формує гра:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
3. Гра протягом дня (пояснити):
1 |
2 |
3 |
|
|
+ |
До сніданку 5-40 хв., між сніданком і заняттям 5-7 хв., на відкритому повітрі 1-1,30хв., після денного сну 20-40хв.
4. Аспекти планування ігрової діяльності:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
+ |
|
|
+ |
+ |
5. Характерні ознаки видів ігор (з’єднати):
|
1 |
2 |
3 |
1 |
|
+ |
|
2 |
+ |
|
|
3 |
|
|
+ |
6. Види ігрової діяльності (з’єднати):
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
|
+ |
|
+ |
+ |
|
2 |
+ |
|
+ |
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
+ |
7.Типи іграшок
|
1 |
2 |
3 |
1 |
|
+ |
|
2 |
|
|
+ |
3 |
+ |
|
|
8.Чим є іграшка для дитини
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
+ |
+ |
+ |
|
|
9. Правильна організація керівництва грою:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|