Тести на тему «Врахування індивідуальних, вікових і статевих особливостей у вихованні дітей дошкільного віку»
Підготувала студентка групи МДО-12 Хільчук В.В.
-
Гендерне виховання –це…
-
яке спрямоване на забезпечення гармонії суспільних і особистих інтересів, балансу між відповідальністю суспільства перед особистістю і особистості перед суспільством шляхом безпосередніх людських відносин, а також за допомогою спеціально створених для цієї мети суспільних інститутів (благодійних фондів, організацій, товариств, асоціацій тощо).
-
цілеспрямований і систематичний вплив на свідомість, почуття, поведінку вихованців з метою формування в них егалітарних цінностей, поваги до особистості, незалежно від статі, розвитку індивідуальних якостей і здібностей задля їх самореалізації, оволодіння навичками толерантної поведінки та з метою побудови громадянського суспільства
-
це складний і багатогранний процес формування особистості, створення оптимальних умов для її фізичного, психічного та соціального розвитку.
2.Гендерні стереотипи це:
-
образи чоловіка і жінки у конкретної людини
-
поширені в суспільстві спрощені уявлення про сутність чоловіки й жінки
-
ідеальні типи жінки і чоловіки
3. Гендерні ролі це:
-
ролі, які виконує жінка на вимогу чоловіка
-
ролі, які повинні грати жінки і чоловіки відповідно до уявленнями більшості сучасних людей
-
наукове визначення природного призначення жінки і чоловіки
4.Вкажіть, які особливості не включає поняття «гендер»
-
психологічні
-
соціальні
-
фізичні
5. Що з перерахованого означає поняття «гендер»?
-
визначення взаємин статей: чоловіків і жінок
-
що працюють за наймом жінки і чоловіки
-
соціальні і культурні характеристики чоловіків і жінок
6. Що має на увазі гендерний підхід у навчанні?
-
реалізацію навчання, спрямованого на розкриття специфічних закономірностей освоєння знань і умінь дорослим суб'єктом навчальної діяльності, а також особливості керівництва цією діяльністю з боку професійного педагога
-
облік фізіологічних, інтелектуальних, моральних, емоційних, поведінкових розходжень між хлопчиками і дівчатками
-
орієнтацію на життєвий успіх, досягнення в розвитку кожного учня і вчителя, на розвиток творчого потенціалу і продовження періоду творчої діяльності людини, його соціальну адаптацію в складних умовах буття
7. Метою виховання у наших предків було освоєння хлопчиками ролі чоловіка. Вкажіть, де невірно названа ця роль
-
зберігач сімейного вогнища
-
захисник сім'ї
-
добувач
8. Гендерний підхід у педагогіці передбачає застосування в процесі виховання і навчання знань про гендерні особливості представників різної статі і реалізується в основних напрямках, вкажіть їх:
-
створення умов для гендерної соціалізації, оволодіння дітьми моделями статеворольової поведінки, адекватного віком, підготовка до виконання в майбутньому статевих (гендерних) ролей
-
застосування гендерно-орієнтованих технологій навчання і виховання
9. Сукупність підходів, спрямованих на те, щоб допомогти дітям відчувати себе в навчальному закладі комфортно і впоратися з проблемами соціалізації, важливою складовою частиною яких є самоідентифікація дитини як хлопчика або дівчинки, - це:
-
освітній процес
-
гендерна педагогіка
-
статеве виховання
10. Прийнято вважати, що гендер складається з 3 компонентів, вкажіть який зайвий:
-
Когнітивний або гендерна самосвідомість
-
Експериментальний або приміряє різні ролі
-
Емоційний або гендерна ідентичність
-
Поведінковий або гендерні ролі і специфіка поведінки
11. Вираження переваг інструментальних стилів діяльності, енергійність, наполегливість, здатність до значного, але короткочасного зусиллю це…
-
Маскулінність
-
Фемінність
-
Андрогінність
12. У 3 роки діти з упевненістю відносять себе до чоловічої або жіночої статі, що називається
-
Адекватною поведінко
-
Гендерною ідентифікацією
13. Первинна гендерна соціалізація людини починається:
-
У дошкільному віці
-
У ранньому віці
-
З моменту народження.
14. Жорсткість нормативної статево рольової диференціації стимулює підтримання стереотипів
-
маскулінності
-
фемінності
15. Ким створюються гендерні стереотипи:
-
Суспільством
-
Науковцями
-
Міністерством освіти
16. Основні способи руйнування традиційних уявлень про маскулінне та фемінне у суспільстві:
-
Заборона на державному рівні
-
Просвітництво
-
Прикладом нетрадиційних ролей
17. Формується гендерна константність (стійкість):
-
2-3 роки
-
4-7 років
-
8-12 років
18. Особиста якість, що виявляється в приймаючому, зацікавленому, гуманному, толерантному ставленні до представників свого і протилежної статі - це ...
-
гендерна толерантність;
-
гендерна рівність;
-
гендерна комунікабельність.
19. Специфічний набір культурних і поведінкових характеристик, які
визначають соціальну поведінку чоловіків і жінок - це ...
-
статева ідентичність;
-
гендер;
-
статева диференціація.
20. Вкажіть мету статевого виховання:
-
засвоєння учнями певного обсягу знанні про самого себе, інших людей
-
розвиток здібностей учнів, мислення, логіки, пам'яті, уяви, почуттів, волі, пізнавальних і практичних умінь
-
оволодіння учнями моральної культурою в сфері взаємин статей, виховання в підростаючого покоління моральних якостей особистості