Тести на тему «Врахування індивідуальних, вікових і статевих особливостей у вихованні дітей дошкільного віку»

Про матеріал
Тести на перевірку знань з теми «Врахування індивідуальних, вікових і статевих особливостей у вихованні дітей дошкільного віку» для практикуючих педагогів та студентів.
Перегляд файлу

Тести на тему «Врахування індивідуальних, вікових і статевих особливостей у вихованні дітей дошкільного віку»

Підготувала студентка групи МДО-12 Хільчук В.В.

  1.               Гендерне виховання –це…
  1.          яке спрямоване на забезпечення гармонії суспільних і особистих інтересів, балансу між відповідальністю суспільства перед особистістю і особистості перед суспільством шляхом безпосередніх людських відносин, а також за допомогою спеціально створених для цієї мети суспільних інститутів (благодійних фондів, організацій, товариств, асоціацій тощо).
  2.          цілеспрямований і систематичний вплив на свідомість, почуття, поведінку вихованців з метою формування в них егалітарних цінностей, поваги до особистості, незалежно від статі, розвитку індивідуальних якостей і здібностей задля їх самореалізації, оволодіння навичками толерантної поведінки та з метою побудови громадянського суспільства
  3.          це складний і багатогранний процес формування особистості, створення оптимальних умов для її фізичного, психічного та соціального розвитку.

2.Гендерні стереотипи це:

  1.          образи чоловіка і жінки у конкретної людини
  2.          поширені в суспільстві спрощені уявлення про сутність чоловіки й жінки
  3.          ідеальні типи жінки і чоловіки

3. Гендерні ролі це:

  1.          ролі, які виконує жінка на вимогу чоловіка
  2.          ролі, які повинні грати жінки і чоловіки відповідно до уявленнями більшості сучасних людей
  3.          наукове визначення природного призначення жінки і чоловіки

4.Вкажіть, які особливості не включає поняття «гендер»

  1.          психологічні
  2.          соціальні
  3.          фізичні

 

 

5. Що з перерахованого означає поняття «гендер»?

  1.          визначення взаємин статей: чоловіків і жінок
  2.          що працюють за наймом жінки і чоловіки
  3.          соціальні і культурні характеристики чоловіків і жінок

6. Що має на увазі гендерний підхід у навчанні?

  1.          реалізацію навчання, спрямованого на розкриття специфічних закономірностей освоєння знань і умінь дорослим суб'єктом навчальної діяльності, а також особливості керівництва цією діяльністю з боку професійного педагога
  2.          облік фізіологічних, інтелектуальних, моральних, емоційних, поведінкових розходжень між хлопчиками і дівчатками
  3.          орієнтацію на життєвий успіх, досягнення в розвитку кожного учня і вчителя, на розвиток творчого потенціалу і продовження періоду творчої діяльності людини, його соціальну адаптацію в складних умовах буття

7. Метою виховання у наших предків було освоєння хлопчиками ролі чоловіка. Вкажіть, де невірно названа ця роль

  1.          зберігач сімейного вогнища
  2.          захисник сім'ї
  3.          добувач

8. Гендерний підхід у педагогіці передбачає застосування в процесі виховання і навчання знань про гендерні особливості представників різної статі і реалізується в основних напрямках, вкажіть їх:

  1.          створення умов для гендерної соціалізації, оволодіння дітьми моделями статеворольової поведінки, адекватного віком, підготовка до виконання в майбутньому статевих (гендерних) ролей
  2.          застосування гендерно-орієнтованих технологій навчання і виховання

9. Сукупність підходів, спрямованих на те, щоб допомогти дітям відчувати себе в навчальному закладі комфортно і впоратися з проблемами соціалізації, важливою складовою частиною яких є самоідентифікація дитини як хлопчика або дівчинки, - це:

  1.          освітній процес
  2.          гендерна педагогіка
  3.          статеве виховання

10. Прийнято вважати, що гендер складається з 3 компонентів, вкажіть який зайвий:

  1.          Когнітивний або гендерна самосвідомість
  2.          Експериментальний або приміряє різні ролі
  3.          Емоційний або гендерна ідентичність
  4.          Поведінковий або гендерні ролі і специфіка поведінки

11. Вираження переваг інструментальних стилів діяльності, енергійність, наполегливість, здатність до значного, але короткочасного зусиллю це…

  1.          Маскулінність
  2.          Фемінність
  3.          Андрогінність

12. У 3 роки діти з упевненістю відносять себе до чоловічої або жіночої статі, що називається

  1.          Адекватною поведінко
  2.          Гендерною ідентифікацією

13. Первинна гендерна соціалізація людини починається:

  1.          У дошкільному віці
  2.          У ранньому віці
  3.          З моменту народження.

14. Жорсткість нормативної статево рольової диференціації стимулює підтримання стереотипів

  1.          маскулінності
  2.          фемінності

15. Ким створюються гендерні стереотипи:

  1.          Суспільством 
  2.          Науковцями
  3.          Міністерством освіти

16. Основні способи руйнування традиційних уявлень про маскулінне та фемінне у суспільстві:

  1.          Заборона на державному рівні
  2.          Просвітництво
  3.          Прикладом нетрадиційних ролей

17. Формується гендерна константність (стійкість):

  1.          2-3 роки
  2.          4-7 років
  3.          8-12 років

18. Особиста якість, що виявляється в приймаючому, зацікавленому, гуманному, толерантному ставленні до представників свого і протилежної статі - це ...

  1.          гендерна толерантність;
  2.          гендерна рівність;
  3.          гендерна комунікабельність.

19. Специфічний набір культурних і поведінкових характеристик, які

визначають соціальну поведінку чоловіків і жінок - це ...

  1.          статева ідентичність;
  2.          гендер;
  3.          статева диференціація.

20. Вкажіть мету статевого виховання:

  1.          засвоєння учнями певного обсягу знанні про самого себе, інших людей
  2.          розвиток здібностей учнів, мислення, логіки, пам'яті, уяви, почуттів, волі, пізнавальних і практичних умінь
  3.          оволодіння учнями моральної культурою в сфері взаємин статей, виховання в підростаючого покоління моральних якостей особистості
docx
Додано
18 травня 2020
Переглядів
1232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку